متخصص گوش و حلق و بینی جراحی بینی جراحی گوش دکتر علی باقری حق-یارا مشاور

م متخصصان گوش حلق بینی اطفال می دانند چگونه کودکان را به گونه ای بررسی و درمان کنند که موجب آرامش و همکاری آنها شود. علاوه بر این، پزشکان گوش حلق بینی اطفال از تجهیزات مخصوص کودکان برای درمان استفاده می کنند. توصیه می شود جراحی توسط بهترین پزشکان گوش حلق بینی انجام شود چرا که در صورت برداشت ناکامل استخوان و ماندن عفونت، این عفونت می تواند دوباره در کل گوش نفوذ کرده و عود کند.

  • در مرحله بعد می‌توانید بهترین پزشکان متخصص و فوق تخصص گوش حلق و بینی تهران را به همراه اولین زمان نوبت دهی آنلاین را مشاهده کنید.
  • همچنین همچنین اصلاح ظاهر بینی، جراحی بینی و مشکلات تنفسی نیز وظیفه این پزشکان است.
  • یکی از موارد بسیار مهمی که در جلسه مشاوره عمل بینی مورد بررسی قرار می‌گیرد، نوع بینی فرد و نتیجه بعد از عمل است.
  • مشکلات تنفسی می تواند از خفیف، مانند استریدور، تا حاد، مانند انسداد شدید راه هوایی، متغیر باشد.
  • شکاف ها از نظر اندازه متفاوت هستند و این عارضه از شکاف های کوچکی که باعث مشکلات جزئی می شوند تا شکاف هایی که به طور جدی در بلع، صحبت کردن و تنفس اختلال ایجاد می کنند، متغیر هستند.

عفونت گوش میانی یا التهاب مزمن گوش زمانی رخ می‌دهد که راه شیپور استاش مسدود شود. (شیپور استاش گذرگاهی از پشت بینی به فضای پشت پرده گوش است. ) در واقع اوتیت میانی مزمن هنگامی بروز می‌کند که شیپور استاش به دلایل مختلف مانند آلرژ‌ی، عفونت‌های متعدد، ضربه به گوش یا تورم آدنوئید‌ها به طور مکرر مسدود می‌شود. در مجله خبری پزشکی این شرایط باکتری‌های پشت بینی (نازوفارنکس) از شیپور استاش عبور کرده و باعث عفونت در فضای پشت پرده گوش (گوش میانی) می‌شوند. در این شرایط ممکن است که عفونت به استخوان ماستوئید پشت گوش سرایت کند (ماستوئیدیت) یا فشار ناشی از تجمع مایع ممکن است پرده گوش را پاره کند یا به استخوان‌های گوش میانی آسیب برساند.

بهترین پزشکان متخصص گوش، حلق و بینی اصفهان

در زیبایی بینی و صورت حتی یک میلی متر اشتباه منجر به نارضایتی است و عمل بسیار حساس است. امروزه در عصر مدرن آلرژی و حساسیت به علت آلودگیهای مکرر هوا، بیماری مهمی شده است. خارش بینی و حلق و حنجره گرفتگی بینی و عطسه مکرر و آبریزش بینی مهمترین عوارض و علایم آلرژی در سر و صورت و بینی و حلق می باشد. بزرگی ادنویید و لوزه در اثر آلودگی هوا و سرماخوردگی مکرر و عفونت و آلرژی ایجاد میشود که باعث تغییر شکل فک و صورت و بینی میشود لذا درمان ادنویید و لوزه و آثار آن روی گوش اهمیت فراوانی دارد. متخصص گوش و حلق و بینی ، قادر به تشخیص و درمان تمام بیماری های مربوط به گوش ، حلق و بینی می باشد.

دکتر کلینیک هیر پلاس

ممکن است تجربه دریافت نوبت از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را داشته باشید که معمولا دشوار و وقت‌گیر است. در برخی حالات هم برای دریافت نوبت از مراکز درمانی لازم است تا به صورت حضوری به آن ها مراجعه شود؛ که در زمان شیوع کرونا بهتر است این کار به صورت غیرحضوری انجام شود. اتوپلاستی ، گاهی اوقات تحت عنوان جراحی زیبایی گوش نیز نامیده می شود ؛ این جراحی ، در بخش قابل رویت گوش ، یعنی بخش خارجی یا لاله گوش انجام می شود.

بیماری پوست مرغی؛ از علت تا راه‌های درمان

عفونت مزمن گوش که اوتیت میانی مزمن نیز نامیده می‌شود، التهاب یا عفونت گوش میانی است. این بیماری در حالت تکرار شونده و مزمن آن ممکن است باعث بروز مشکلاتی نظیر آسیب دائمی به گوش با ناشنوایی جزئی یا کامل، ماستوئیدیت، کلستئاتوم (رشد پوست گوش میانی)، مننژیت و آبسه اپیدورال (التهاب و عفونت در اطراف مغز)، فلج صورت شود. علائم عفونت مزمن گوش شامل گوش درد معمولاً خفیف، ترشح چرک از گوش، از دست دادن شنوایی هستند. این علاوم مداوم یا متناوب هستند و ممکن است که در یک گوش یا هر دو گوش رخ دهند. به منظور درمان مننژیت و یا فلج صورت می توان به دکتر مغز و اعصاب نیز مراجعه کرد.