متخصص گوش و حلق و بینی جراح بینی کاشان دکتر محمد ارمی-یارا مشاور

و همچنین وظیفه تشخیص ، درمان مشکلات گلو ، تیروئید و حنجره را داشته و هر موردی که در خوردن ، بلعیدن و صحبت کردن فرد اختلال ایجاد می کند ، فعالیت دارد. دکتر امید ابراهیمی متولد سال 1351 ، فارغ التحصیل دوره پزشکی عمومی در سال 1377 از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد. سپس در سال 1383 با اخذ رتبه اول بورد تخصصی گوش و حلق و بینی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرد. به‌علاوه، متخصص گوش و حلق و بینی خوب بیماری‌ها و اختلالات گلو، تیروئید و حنجره شامل اختلال در خوردن، بلعیدن و صحبت کردن را نیز بررسی می‌کند. با استفاده از بخش جستجو و فیلترهای موجود در این صفحه بهترین پزشکان آنلاین گوش، حلق و بینی را جستجو و با کلیک بر روی دکمه دریافت نوبت، اولین نوبت خالی را انتخاب کنید.

  • تاریخ و ساعت مراجعه به پزشک را انتخاب کرده و نوبت خود را رزرو کنید.
  • رضایت بیماران از پزشک چیزی است ، که همه چیز را درباره خدمات درمانی او به بیمار شرح می دهد.
  • حدود سی و پنج میلیون نفر از سینوزیت حاد رنج میبرند و این مشکل یکی از مشکلات عمده در ایالت متحده است.
  • زمانی‌که با ابزارهای دقیق این مسئله مشخص شد، تخصص جدید در پزشکی به نام تخصص گوش و حلق و بینی ایجاد شد.
  • مدت زمان استفاده از چسب ، بستگی به شرایط بیماران و نظر جراح بینی دارد.

در ناحیه ی سر و گردن، متخصصان گوش و حلق و بینی درمان عفونت ها، غدد سرطانی مانند تومور و غدد غیرسرطانی، آسیب به صورت و نافرمی های صورت را انجام میدهند. بهترین متخصصین گوش و حلق و بینی تهران به تومورهای سرطانی و غیر سرطانی در سر و گردن بینی، سینوس‌ها، دهان، گلو، حنجره و قسمت بالای مری از جمله تیروئید و پاراتیروئید برآمدگی در گردن یا تیروئید، سرطان حنجره رسیدگی می‌کند. متخصص گوش، حلق و بینی، می تواند لوله ای را در این دهانه وارد کند تا راه هوایی ایجاد کند یا ترشحات ریه ها را از طریق آن خارج کند. این روش می‌تواند تحت بی‌حسی موضعی یا بیهوشی انجام شود و در آن، متخصص گوش، حلق و بینی، پوشش مجرای بینی را از غضروف زیرین جدا می‌کند. متخصص گوش، حلق و بینی که در این زمینه باید جراحی گوش و اختلالات عصبی گوش را تشخیص دهند. در روش postauricular یا پشت گوشی، برش از پشت گوش انجام می شود و گوش به سمت جلو برده شده و پرده گوش مشاهده می شود.

جراحی آندوسکوپی سینوس

گاهی اوقات ، مشکلات بینایی ، شنیداری و بویایی به خاطر اختلالات سر و گردن به وجود می آید که تشخیص آن برعهده پزشکان این تخصص است. عوامل مختلفی در اختلالات سر و گردن مانند بیماری های ویروسی ، سرطان و یا ضربه تصادفات دخیل هستند. ایشان همیشه سعی کرده است حضور فعال در دوره های متعدد جراحی زیبایی بینی و صورت داشته باشد و تاکنون بیش از 4 هزار عمل جراحی بینی با موفقیت انجام داده است. در زمینه جراحی های درمانی از قبیل جراحی های لوزه، حلق و حنجره و جراحی های آندوسکوبیک، بینی و سینوس و جراحی های سر و گردن نیز فعالیت دارند. جراح گوش و حلق و بینی فردی است که بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی ، وارد رشته تخصصی گوش و حلق و بینی می شود و تمرکز کلی این تخصص در زمینه دستگاه تنفسی است. مطالعات گوش، حلق و بینی درطول 50 سال گذشته گسترش یافته و اکنون بر سر و گردن تمرکز دارد.

منافذ باز پوست را چگونه درمان کنیم؟

رضایت بیماران از پزشک چیزی است ، که همه چیز را درباره خدمات درمانی او به بیمار شرح می دهد. با مرور این اطلاعات ، می توانید صلاحیت پزشک را به خوبی مورد ارزیابی قرار دهید. با تشخیص می توانند بهترین روش درمانی را برای شما به کار گرفته و کاملا حرفه ای درمان شوید. هر عمل درمانی عوارض مخصوص به خود را به همراه دارد و باید قبل از عمل جراحی به بیمار و خانواده وی در مورد این عوارض اطلاعات کافی داد.

براي دومين باري بود که از ايشان مشاوره و درمان خواستم و هر دو بار نيز بسيار فوري پاسخگو بودند و خيلي با صبر و حوصله و متعهدانه طبابت کردند. به صفحه رزرو آزمایش مجله خبری پزشکی در منزل درمانکده بروید و آزمایش مد نظر خود را آنلاین رزرو کنید. افراد در هر سنی ممکن است در انتقال (بلع) غذا، مایعات و بزاق از دهان به معده دچار مشکل شوند.