متخصص گوش و حلق و بینی کیست و تخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن چه موضوعاتی را بررسی می کند؟-یارا مشاور

لارینگولوژی – درمان بیماری‌ها و اختلالات حلق و گلو، مانند گره تارهای صوتی، مشکلات صدا (شامل خشونت صدا) و سرطان. واژه‌ی اتولارینگولوژی (گوش و حلق‌شناسی)، با وجود طولانی بودن، مخفف اتورینولارینگولوژی (گوش، حلق و بینی شناسی) است. بیماریهای گوش و حلق و بینی به این دلیل که با چند حس اصلی بدن در ارتباطند، دارای اهمیت ویژهای هستند. طبق آمار جهانی ارائه شده توسط متخصصان زیبایی، بوتاکس یکی از پرطرفدارترین روش ها برای از بین بردن علائم سالخوردگی و چین و چروک های پوستی است. بوتاکس در واقع نوعی داروی تزریقی گرفته شده از سم بوتولونیوم نوع A می باد که با تزریق در عضلات، آن ها را فلج کرده و در نتیجه چین و …. روش جراحی بسته بینی از طریق سوراخ‌های بینی در داخل بینی انجام می‌شود؛ جراح در زیر پوست و روی برآمدگی بینی سوراخی ایجاد می‌کند.

  • به این منظور لازم است که جراح با ساختار و آناتومی بینی و مشکلات مربوط به آن آشنایی کافی داشته و مهارت پزشکی بالایی داشته باشد.
  • علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.
  • علاوه بر آن به دلیل اینکه این دندان‌پزشکان با طبیعت و فیزیولوژی بدن انسان آشنایی لازم را ندارند، در صورتی که حین عمل به مشکلی برخورد کنند، توانایی مقابله درست با آن را نخواهند داشت.
  • به این نکته توجه داشته باشید که صرفا به خاطر هزینه به هر جراحی مراجعه نکنید.

هزینه ویزیت دکترهای گوش، حلق و بینی با توجه به نوع نوبتی که از آنها می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل هر یک از دکترهای گوش، حلق و بینی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت آن دکتر را ببینید. برای مشاهده شرایط بیمه دکترهای گوش، حلق و بینی به پروفایل هر پزشک مراجعه کنید و در قسمت بیمه های طرف قرارداد، لیست بیمه‌های مورد قبول هر یک از دکترهای گوش، حلق و بینی را ببینید. بخش تخصصی گوش و حلق و بینی درمانگاه خیریه حضرت ولی عصر(عج) شهرری با حضور پزشکان مجرب و متخصص در این زمینه آماده ارائه خدمات به مراجعین محترم می باشد. برخی متخصصین گوش و حلق و بینی ، تکمیل دوره فلوشیپ در این تخصص را نیز بر می گزینند. افرادی که اختلالاتی در گوش، حلق و بینی دارند، نیاز دارند که نزد یک متخصص مراجعه کنند تا تحت درمان قرار گیرند و تنفس شان بهتر شود.

دکتر فاطمه میراشرفی

دکتر محمد علی اکبری جراح و متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن ، بعد از اخذ مدرک دکترای عمومی برای ادامه تحصیل عازم کشور آمریکا شد. ایشان در آمریکا پس از گذراندن امتحانات مربوطه با اخذ رتبه عالی موفق به اخذ مدرک ECFMG و عضویت در نظام پزشکی آمریکا شد. دکتر منصور نصیری نژاد متخصص گوش، حلق و بینی با بیش از پنج هزار عمل اتوپلاستی موفق از باتجربه‌ترین جراحان در حیطه‌ی جراحی اتوپلاستی گوش هستند. ایشان سابقه جراحی در امریکا، آرژانتین، سوئد، اسپانیا و کشورهای حاشیه خلیج را دارند.

این متخصصان در هر دو زمینه درمان پزشکی و جراحی جهت درمان کم شنوایی، عفونت گوش، اختلالات تعادلی، صدا دادن گوش و برخی از اختلالات جمجمه ای تخصص کسب میکنند. همچنین متخصصان گوش و حلق و بینی میتوانند بیماری های مادرزادی گوش درونی و بیرونی را درمان کنند. در صورتی که افراد برای انجام جراحی های زیبایی صورت به بهترین متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کند و مراقبت های قبل و بعد از آن را رعایت کند دچار هیچ عارضه ای نخواهد شد.

حوزه های مختلف تخصص گوش و حلق و بینی

متخصص گوش و حلق و بینی رشته ای از پزشکی می باشد که در آن مشکلات گوش و بینی و گلو ، سر و گردن مورد بررسی قرار گرفته و درمان می شود. جراحی بینی، جراحی پلاستیک و جراحی پلاستیک زیبایی را هم متخصصان ENT انجام می دهند. برای مثال متخصص مغز مجله خبری پزشکی و اعصاب مشکلات مربوط به مغز یا سیستم اعصاب را درمان می‌کند و متخصصان چشم در درمان مشکلات مربوط به چشم و بینایی تبحر دارند. برای دریافت نوبت از دکتر گوش، حلق و بینی، بعد از ورود به پروفایل دکتر روی گزینه «دریافت نوبت» کلیک کنید.

جراحی سر و گردن، جراحی پلاستیک سینوس، گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن، رینولوژی (جراحی بینی و سینوس)، لارنگولوژی و آندوسکوپیک سینوس را بگذراند و مدرک بگیرد. درمان ناهنجاری‌های صورت و گردن و گوش و بینی از طریق جراحی زیبایی و ترمیمی. جراحی‌هایی که توسط شاخه‌ای از تخصص گوش و حلق و بینی انجام می‌‌شود شامل انحراف بینی، جراحی زیبایی بینی، لیفتینگ صورت، کام شکافته و افتادگی پلک.

یک متخصص گوش و حلق و بینی خوب در تهران اختلالات گوشی شامل کم‌شنوایی، اختلال ناتوانی در حفظ تعادل، سوت کشیدن گوش و مشکلات حاد گوش داخلی و خارجی را درمان می‌کند. بیماران ممکن است از یک احساس ناراحتی ساده تا درد شدید گوش‌ها و همین‌طور مشکلات شنوایی، انسداد یا وز وز گوش را تجربه کنند. بیماران دچار مشکلات گوش، حلق و بینی می‌توانند با مشکلات سینوسی، خروپف، از دست دادن حس بویایی یا واکنش‌های آلرژیک نیز مراجعه کنند. در برخی موارد خاص، بیماران دچار مشکلات حلق یا حنجره یا نیز می‌شوند. این بیماری‌ها می‌تواند منجر به مشکل در بلع یا تنفس و تورم غیرطبیعی و حتی سرگیجه شوند. و انتخاب شهر مورد نظر خود می توانید؛ دکترهای متخصص و فوق تخصص گوش حلق بینی فعال را مشاهده کرده و با مراجعه به پروفایل دکتر مورد نظر خود، نوبت‌های آزاد را مشاهده کرده و به صورت آنلاین نوبت بگیرید.

اینجا میتوانید از پزشکان متخصص آنلاین گوش، حلق و بینی مشاوره آنلاین بگیرید. تخصص گوش و حلق و بینی در دکترتو متشکل از بهترین پزشکان گوش و حلق و بینی در شهرهای مختلف است. شما می توانید با مراجعه به لیست پزشکان گوش و حلق و بینی یک دکتر گوش و حلق و بینی خوب بیابید و علاوه بر نوبت گیری اینترنتی آدرس و تلفن مطب دکتر گوش و حلق و بینی خود را مشاهده کنید. ساده‌ترین راه برای نوبت گیری از بهترین دکتر گوش و حلق و بینی، سامانه نوبت دهی اینترنتی پزشکان دکترتو می‌باشد. متخصصان گوش، حلق و بینی می توانند ناهنجاری های مادرزادی مانند شکاف کام یا شرایطی را که در نتیجه تصادفات، جراحی قبلی یا سرطان پوست ایجاد می شود، ترمیم کنند.