مجله جدید MAPP در زمینه علوم انسانی مثبت – اخبار روانشناسی مثبت


آ،ین شماره مجله MAPP که توسط فارغ التحصیلان برنامه MAPP در دانشگاه پنسیلو،ا منتشر شده است، به علوم انس، مثبت اختصاص دارد. علوم انس، مثبت یک رشته نوظهور است. علوم انس، (از جمله هنر) و علوم را گرد هم می آورد تا نقش منحصر به فرد علوم انس، در شکوفایی فردی و جمعی انسان را درک کند. امیدواریم این موضوع به شما انگیزه دهد که از هنر و علوم انس، اغلب و به طور مؤثر در زندگی روزمره خود برای حمایت از رفاه خود استفاده کنید.

ماموریت مجله MAPP اول این است که فارغ التحصیلان Penn MAPP را در ارتباط نگه دارد و دوم اینکه طیف گسترده ای از کاربردهای روانشناسی مثبت گرا را با مخاطبان گسترده تر به اشتراک بگذارد تا الهام بخش همکاری و رشد در این زمینه باشد. شما می تو،د مسائل مربوط به عقب را پیدا کنید مجله MAPP برخط. شما همچنین می تو،د اشتراک در تا از طریق ایمیل برای شما ارسال شود.

جریان ع، توسط فلی، برگر بر پاشیدن

مدار خلاقیت

ارتباط بین خلاقیت و روانشناسی مثبت به طرز شگفت آوری پیچیده و متنوع است. خلاقیت می تواند حس هدف و رشد شخصی را افزایش دهد و سطح بالای خلق و خوی مثبت مستقیماً با رفتار نوآورانه مرتبط است.

جورجیا شریو، MAPP ’12، این رابطه پیچیده را با شواهدی از پنجاه مطالعه مختلف بررسی می‌کند تا نشان دهد چگونه خلاقیت و رفاه هر دو از یکدیگر پیش‌بینی می‌کنند و از یکدیگر ناشی می‌شوند.

نوازندگی گیتار ع، توسط آدی گلدشتاین بر پاشیدن

متن آهنگ و احساسات

آیا متن آهنگ بر سلامتی ما تأثیر می گذارد؟ تریسیا فا، رنسوم، خواننده، ترانه سرا و هنرمند ضبط، MAPP ’15، سنگ بنای خود را به پاسخ به این سوال سوزان اختصاص داد. به گفته یپ هاربرگ، ترانه سرا، “کلمات باعث می شود فکر کنید … موسیقی باعث می شود احساس کنید … اما یک آهنگ باعث می شود شما افکار را احساس کنید.” در مورد تلاش Tricia برای بررسی تأثیر اشعار بر احساسات بخو،د.

رقص پشت بام ع، توسط اولیویا بائوسو بر پاشیدن

علوم انس، مثبت، مکاشفات و عشق

هنگامی که متخصص یادگیری و مشاور آموزشی، آرن کوهن، MAPP ’07، می خواهد به دانش آموزان خود الهام بخشد، به علوم انس، روی می آورد. او از طریق ادبیات و دانش عمیق خود از روانشناسی مثبت به دانش آموزان کمک می کند تا درک خود را از تجربه انس، گسترش دهند – و آگاهانه روابط مهم زندگی خود را در آغوش بگیرند.

من شما را دعوت می کنم در مجله MAPP مش، شوید برای دریافت مقالات بعدی به محض انتشار.


منبع: https://positivepsyc،logynews.com/news/karen-deppa/2021081743910?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=new-mapp-magazine-on-positive-humanities