مشاوره با بهترین دکترهای متخصص آنلاین گوش و حلق و بینی مورد تایید نظام پزشکی پذیرش24-یارا مشاور

در ناحیه سر و گردن، دکتر گوش و حلق و بینی می‌تواند بیماری‌های عفونی، تومورها خوش‌خیم و بدخیم (سرطانی)، تومورهای صورت و تغییر شکل صورت را درمان کند. البته امروزه شایع ترین علت مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی در کشور ما عمل جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی) می‌باشد. دکتر سید جواد محمدی متخصص گوش ، حلق و بینی دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد. وی دارای بیش از 20 سال سابقه استخدام رسمی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی می باشد.

عفونت، رشد پولیپ در بینی یا انحراف سپتوم همگی می توانند به سینوزیت مزمن منجر شوند. پرده گوش که پرده تمپان نیز نامیده می شود، نقش مجله خبری پزشکی اساسی در فرآیند شنوایی دارد. این بافت نازک و قابل انعطاف که از سه لایه تشکیل شده است، گوش خارجی را از گوش میانی جدا می کند.

تا قبل از قرن نوزده پزشکان نمی‌دانستند، گوش، بینی و گلو توسط یک سیستم لوله‌ای بهم وصل هستند. زمانی‌که با ابزارهای دقیق این مسئله مشخص شد، تخصص جدید در پزشکی به نام تخصص گوش و حلق و بینی ایجاد شد. متخصصان گوش، حلق و بینی، تعدادی راه حل جراحی برای رفع خروپف و آپنه انسدادی خواب دارند. آنها می توانند بافت اضافی کام نرم را برای باز کردن راه هوایی، بردارند، برای این منظور آنها از روش فرسایش حرارتی یا فرکانس رادیویی برای کاهش حجم بافت استفاده میکنند. متخصصان گوش، حلق و بینی باید با طیف گسترده ای از روش های درمانی آشنا باشند، تا درصورت نیاز بتوانند امراض و بیماری های مرتبط با تخصص خود را درمان کنند. سپس به مدت حداقل ۵ سال آموزش‌های تخصصی میگذرانند و در نهایت، باید یک آزمون را بگذرانند تا با مدرک متخصص گوش و حلق و بینی فارغ التحصیل شوند.

  • در روش postauricular یا پشت گوشی، برش از پشت گوش انجام می شود و گوش به سمت جلو برده شده و پرده گوش مشاهده می شود.
  • بیماران باید در نظر داشته باشند که جراحی بیماران استخوانی نسبت به بینی های گوشتی نتایج بهتری دارند و بیماران با بینی گوشتی باید انتظاراتشان از نتیجه جراحی معقول باشد.
  • بنا بر اظهارات آکادمی آمریکایی گوش و حلق و بینی، تخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن، قدیمی‌ترین تخصص پزشکی در ایالات متحده است.
  • جراح پلاستیک نیز می‌تواند مشکلات تنفسی را در حین جراحی بینی برطرف کند.
  • تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت، خدمات و محتوای مربوط به آن متعلق به شرکت سپهرسلامت می‌باشد.

اما بینی گوشتی به بینی گفته می شود که دارای پوست ضخیم و اسکلت ضعیف باشد، این نوع بینی همچنین دارای غدد چربی فراوانی در اطراف سوراخ های بینی می باشد که با فشار دادن دو انگشت چربی خارج می شود. مشکلات خواب مثل خروپف یا آپنه انسدادی خواب (باریک بودن راه‌های هوایی یا انسداد آن و در نتیجه وقفه کوتاه تنفسی در خواب را آپنه می‌گویند.) نیز در حوزه کاری این متخصصان قرار دارد. یک پزشک عمومی بعد از شرکت در آزمون تخصصی و قبولی در این رشته به مدت پنج سال آموزش های لازم را فرامی‌گیرد و به طبابت می‌پردازد. به گفته خود پزشک ، انجام عمل جراحی پایان ارتباط بین بیمار و پزشک نیست. خانم دکتر واقعا سوگندي که در زمان دريافت درجه پزشکي ياد کرده اند وفادار و متعهد هستند.

متخصص گوش، حلق و بینی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

این در حالیست که سایر متخصصین از متخصص زنان گرفته تا فوق تخصص غدد، متخصص روماتولوژی و… به منظور درمان کلیه بیماریها در کنار شما هستند. متخصص گوش، حلق و بینی به کسی گفته می‌شود که بعد از اتمام دوره پزشکی عمومی، تخصص خود را در این زمینه گرفته باشد. این متخصص در زمینه بیماری‌های نواحی گوش، بینی، حلق، حنجره، دهان و به صورت کلی سر و گردن تخصص دارد. این بیماری‌ها می‌تواند شامل عفونت گلو، سینوزیت، غده‌های سر و گردن و … همچنین دکتر گوش، حلق و بینی دوره‌های لازم در زمینه جراحی سر و گردن را سپری می‌کند و دانش کافی به منظور عمل بینی را به دست می‌آورد.

دکتر الهام اسمعیلی

پزشک متخصص گوش و حلق و بینی ، می تواند با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمام سوالات بیمار باشد و بیمار را از تمام نکات لازم آگاه می سازد. متخصص گوش و حلق و بینی خوب ، بدون در نظر گرفتن منافع مالی خود ، سلامت بیمار را در اولویت قرار می دهد. به صفحه مشاوره آنلاین گوش، حلق و بینی بروید و زمان مشاوره دلخواهتان را (تصویری، صوتی و متنی) آنلاین رزرو کنید.

در جراحی زیبایی گوش ، بزرگی گوش ، برجسته بودن گوش و غیره درمان می شود. بینی استخوانی به بینی گفته می شود که دارای پوست نازک و استخوان و غضروف محکم باشد، کسانی که دارای این نوع بینی هستند می توانند در جراحی بینی استخوانی مدل بینی طبیعی ، فانتزی و غیره را انتخاب کنند و بهترین نتیجه را به دست آورند. به طور کلی ، می توان گفت که تخصص گوش و حلق و بینی از تخصص های بسیار مهم محسوب می شود ، چرا که با تنفس انسان در ارتباط می باشد. همچنین برای اصلاح تومورهای یا سلول های سرطانی و حذف پلیپ بینی از روش جراحی بینی استفاده می شود. پلاستیک صورت – جراحی‌های زیبایی شامل رینوپلاستی (اصلاح و بازسازی شکل، عملکرد و ظاهر بینی) و پیناپلاستی (اصلاح گوش‌های برجسته). جراحان پلاستیک و دهان و دندان و فک و صورت نیز ممکن است این نوع جراحی‌ها را انجام دهند.

انحراف تیغه بینی

خوردن، بلع غذا، صحبت کردن و آواز خواندن همگی وابسته به این بخش حیاتی هستند. اختلالات بلع، مشکلات صوتی و مشکلات نای و مری توسط پزشک گوش و حلق و بینی درمان می‌شوند. ایشان همچنین دوره های تکمیلی جراحی پلاستیک صورت و زیبایی بینی را نزد اساتیدی چون دکتر Most در دانشگاه سان فرانسیسکو ، دکتر منیک در دانشگاه آریزونا و دکتر پله در دانشگاه رم گذراند. دکتر محمد رضا سماواتی فرد فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی در سال 85 از دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس می باشد.

اتوپلاستی ، نوعی جراحی زیبایی صورت است که بر روی گوش ها انجام می شود ؛ در طول اتوپلاستی ، جراح گوش ، اندازه ، موقعیت یا شکل گوش ها را تنظیم می کند. در مرحله آخر نیز باید زیبایی بینی بر اساس خواسته متقاضی بهبود پیدا کند و بینی در تناسب با سایر اجزای چهره باشد. بنابراین پزشک علاوه بر مهارت پزشکی، با هنر و زیبایی نیز باید آشنا باشد تا حداکثر میزان زیبایی ممکن حاصل شود.

شایان ذکر است که می‌توانید از خدمات مشاوره آنلاین بهترین فوق تخصص سینوزیت در تهران نیز به صورت، تصویری، متنی، و یا صوتی بهره‌مند شوید. البته در صورت نیاز به مشاوره آنلاین متخصصین دیگر نظیر بهترین جراح مغز و اعصاب تهران، دکتر ارتوپد تهران، بهترین فوق تخصص خون در تهران و… می توانید از خدمات مشاوره آنلاین درمانکده استفاده کنید. دکتر ابراهیمی در این مقاله روش های یافتن بهترین متخصص ENT را با شما در میان می گذارند.