مشاوره پزشکی زنان تلفنی شبانه روزی بهترین مشاوره تلفنی با متخصص زنان مشاوره آنلاین زنان و زایمان

لیست آدرس و تلفن بهترین جراح و متخصص زنان و زایمان خوب در تهران. هستید، می‌توانید در این صفحه از میان بهترین متخصصان زنان و زایمان تهران، فرد مناسب خود را انتخاب کرده و با مراجعه به یک متخصص زنان و زایمان خوب، مشکل خود را درمان کنید. خانم ها به دلیل مشکلات و بیماری هایی که ممکن است به دلیل سبک زندگی، فیزیولوژیک بدنشان، تخمدان ها، رحم و واژن ممکن است دچار شوند، باید به پزشک متخصص زنان که در زمینه‌ی سلامت زنان، به خصوص دستگاه تناسلی آن‌ها و واژن تخصص دارد به طور مرتب مراجعه نمایند. از همین رو سلامت یک بانو در سلامت یک جامعه به صورت مستقیم اثرگذار است و به همین علت باید سعی شود به متخصص زنان و زایمان و نازایی خوب در تهران مراجعه کنیم که باتجربه و مهارت بتواند مشکل زنان را تشخیص و با راهکارهای عالی مشکل برطرف و درمان شود. همه بانوان در طول زندگی خود به یک متخصص زنان زایمان نیاز دارند و همواره میخواهند بدانند بهترین متخصص زنان زایمان کیست. برخی از بانوان نیز به دنبال درمان نازایی هستند که باید در این زمینه بهترین دکتر زنان و زایمان را پیدا کنند.

  • ایشان کلیه روش های تشخیصی و درمانی مانند لاپاراسکوپی، کولپوسکوپی، هیستروسکوپی، پاپ اسمیر انجام می دهند.
  • دکتر بهاره مرادیان در سال ۱۳۸۲ در دانشگاه علوم پزشکی تهران تحصیل در رشته پزشکی را شروع کردند.
  • علاوه بر آدرس و تلفن پزشکان می توانید به صورت اینترنتی از متخصص زنان نوبت بگیرید و یا مشاوره تلفنی با دکتر زنان داشته باشید.

پزشکانی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و به تشخیص و درمان بیماری ها و مشکلات جسمی زنان می پردازند.مراجعه به متخصص زنان برای معاینه برای پیشگیری از بیماری ها ، حفظ سلامت و افزایش کیفیت زندگی بسیار مهم است. رشته تخصصی زنان و زایمان جزو رشته هایی است که متخصصین آن برای جراحی آموزش تخصصی دیده و بر خلاف عموم رشته های پزشکی، می توانند کلیه‌ی جراحی های ویژه بانوان را انجام دهند. البته برخی از این عمل های جراحی نیازمند گذراندن دوره های آموزشی (تحت عنوان فلوشیپ) هستند. سزارین، لاپاروسکوپی، لابیاپلاستی، هیسترکتومی، هیسترسکوپی، میومکتومی، جراحی کیست تخمدان، فیبروم رحم، بستن لوله فالوپ، بیوپسی، کولپوسکوپی و جراحی هایی از این دست در حیطه‌ی وظای ف متخصصین زنان و زایمان است.

جراح متخصص زنان زایمان نازایی

برای دریافت نوبت دکتر زنان و زایمان کافیست از لیست پزشکان دکتر را انتخاب کرده و آنلاین نوبت بگیرید. اگر امکان مراجعه حضوری به مطب یا بیمارستان را ندارید و یا برای رزرو نوبت و مراجعه حضوری می خواهید اقدام کنید، هم اکنون می توانید از طریق پزشکان متخصص زنان و زایمانی که در همین صفحه مشاهده می کنید به دریافت مشاوره در رابطه با مشکلات و بیماری های خود و یا دریافت نوبت اقدام نمایید. با مراجعه به صفحه پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی، می‌توانید لیست تمام پزشکان زنان، زایمان و نازایی ایران را مشاهده کنید. با توجه به تعداد بازدید از صفحه هر پزشک، مشاهده نظرات دیگر کاربران می توانید بهترین متخصص زنان، زایمان و نازایی تهران را انتخاب کنید. با استفاده از سایت دکترتو می‌توانید از بهترین دکترهای متخصص زنان، زایمان و نازایی در تمام شهرهای ایران نوبت اینترنتی بگیرید و به دکتر متخصص مراجعه کنید.

عفونت های شایع ناحیه تناسلی در زنان

بسیاری از بانوان از چند روز پیش از شروع قاعدگی خود دچار علائم جسمی، عاطفی و روانی می شوند که به مجموع آن ها سندرم پیش از قاعدگی می گویند. آکنه، کمر درد، تورم شکم، تغییر در اشتها، تغییرات خلقی از جمله ی این علائم است. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت ویراتندرستی ایرانیان است. این در حالی است که کیست‌های تخمدانی با علائمی مانند استفراغ، تهوع، فشار بر مثانه و درد هنگام اجابت مزاج همراه هستند.

مهارت‌های تئوری و عملی این دوره شامل مامایی و کلیه موارد مربوط به مامایی، زنان و کلیه موارد طبی و جراحی مربوط به این رشته، مراقبت‌های اولیه و پیشگیری‌کننده، مراقبت‌های سرپایی، مراقبت‌های بستری و جراحی، بهداشت و تنظیم خانواده، دوره‌های چرخشی، فعالیت‌ها و تحقیقات دانش‌پژوهی می‌شود. در معرض خطر آلودگی با عوامل عفونی در مطب پزشک زنان یا کلینیک‌ها قرار نگیرید. توجه داشته باشید که زنان متاهل که ممکن است در زمان رابطه جنسی با همسر خود دچار مشکلاتی از قبیل زگیل و تبخال ناحیه تناسلی و یا حتی مشکلات دیگری مانند ایدز و هپاتیت شوند، باید در مدت زمانی کوتاه تری (حداقل دو بار در سال) به پزشک مراجعه کنند. در ایام قدیم که دانش آموختگانی در رابطه با بیماری های زنان وجود نداشتند بیماری های زنان بسیار به سختی درمان می شدند و معمولا بانوان سعی در پنهان نگاه داشتن این بیماری ها داشتند. اما امروزه با پیشرفت علم پزشکی بسیاری از بیماری ها در این زمینه به راحتی و با رعایت عوامل محیطی پیشگیری شده و بسیاری دیگر از بیماری ها نیز به راحتی با تجویز دارو درمان می شوند.