مشاوره پزشکی زنان تلفنی شبانه روزی بهترین مشاوره تلفنی با متخصص زنان مشاوره آنلاین زنان و زایمان

ایشان در سال ۱۳۶۷ موفق به قبولی رشته پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شد. و در سال ۱۳۸۲ دوره تخصصی زنان و زایمان خود را در دانشگاه علوم پزشکی قزوین به پایان رساند. ممکنه که شما به علت مشغله کاری فرصت نوبت گیری حضوری و تلفنی را نداشته باشید.

  • شایان ذکر است از اشتباهات رایج افراد، ندانستن تفاوت “ماما” و پزشک “متخصص زنان و زایمان” می‌باشد.
  • به منظور حل هریک از مشکلات ذکر شده، ویزیت آنلاین دکتر زنان و زایمان نیاز است.
  • سپس تا انجام کامل زایمان در کنار شما می ماند و در این مدت علاوه بر اینکه شما را تشویق می کند تا در راحت ترین وضعیت های ممکن قرار بگیرید.
  • علل ناباروری در زنان به دلایل مختلفی از جمله اختلال در تخمک گذاری، اختلال در لوله های رحمی، آندومتریوز، اختلال در گردن رحم و مشکلات دستگاه ایمنی بدن اتفاق می افتد.
  • رسیدگی به مشکلات ناباروری، اطمینان از سلامت و رشد جنین، اطمینان از سلامت مادر، انجام زایمان طبیعی، انجام عمل سزارین و…

تا زمانی که پزشکان دانش خود را به مرحله جراحی نرسانند، تاثیری در روند درمان و تشخیص نخواهد داشت. وقتی بسیاری از پزشکان متوجه می شوند که وضعیت مالی بیمارانشان پایین است، بسیاری از دغدغه های مالی را کنار می گذارند و سعی می کنند مشکلات و بیماری های مشتریان خود را در اسرع وقت و با کمترین هزینه درمان کنند. یکی دیگر از خدمات پزشکان زنان، درمان ناباروری توسط دکتر ناباروری است. زایمان طبیعی (واژینال) نیز یک روش متداول زایمان است که اکثر زنان از این طریق زایمان می کنند.

دکتر مهری لیثی

خانم دکتر واقعا سوگندي که در زمان دريافت درجه پزشکي ياد کرده اند وفادار و متعهد هستند. براي دومين باري بود که از ايشان مشاوره و درمان خواستم و هر دو بار نيز بسيار فوري پاسخگو بودند و خيلي با صبر و حوصله و متعهدانه طبابت کردند. باید به این موضوع اشاره کنیم که برخی از بانوان به دلایلی مانند خجالت کشیدن و یا حجب و حیا نسبت به انجام معاینات خود دلسرد می شوند. اما نیاز است این موضوع را بدانند که این آزمایشات برای پزشکان این زمینه امری عادی بوده که روزانه با آن درگیر هستند و عدم مراجعه به منظور معاینات ممکن است باعث درگیری های بسیار سخت تر در آینده با بیماری های مختلف گردد. با اولین مراجعه، شما وارد چرخه درمان با پذیرش24 شده اید و در کنار سایر مراجعین، به هزاران متخصص آنلاین پذیرش24 برای پیگیری درمان خود دسترسی دارید. در صفحه اخصاصی پزشک با انتخاب گزینه دریافت نوبت و تکمیل اطلاعات، وقت ویزیت را رزرو کنید.

بدن زنان و سیستم تناسلی آن‌ها ساختار متمایز از مردان را دارد؛ بنابراین شرایط سنی، سبک زندگی و بیماری‌های مختلف می‌توانند این سیستم را تحت تأثیر قرار دهند. این تغییرات می‌تواند شامل تکمیل رحم و غدد تخمدان در هنگام بلوغ باشد. به خاطر نزدیک بودن رحم به دستگاه ادراری تنها دلیلی است که محیط واژن در معرض خطر عفونت قرار گیرد. همان طور که می دانید ، عفونت های ادراری و دستگاه واژن یکی از رایج ترین مشکلات خانم ها و دختر های جوان می باشد و به طور کلی ، بیشتر خانم ها به این بیماری در طول زندگی و سالانه دچار می‌شود و آنها از بیشتر آقایان با مشکل عفونت روبرو می شوند. پزشکی که در بیمارستان ها و کلینیک های معتبر و به روز تهران فعالیت می‌کند ، نشان دهنده ضمانت درمان است. دکتر بهاره مرادیان در سال ۱۳۸۲ در دانشگاه علوم پزشکی تهران تحصیل در رشته پزشکی را شروع کردند.

یکی از باور های غلط جوامع کنونی این موضوع است که تنها باید بعد از ازدواج و یا در زمان بارداری به پزشک زنان مراجعه کرد. متاسفانه این نوع تفکر باعث افزایش بیماری های دستگاه تناسلی و در مواردی باعث افزایش میزان ناباروری در دختران مجرد بعد از ازدواج گردیده است. سرد مزاجی بانوان، رابطه‌ی جنسی دردناک، بیماری های جنسی مقاربتی هم توسط دکتر متخصص زنان خوب باید انجام شود. تمامی فعالیت‌های مرکز مشاوره آنلاین و تلفنی کلبه سلامتی، با مجوز رسمی خدمات بالینی و پزشکی وزارت بهداشت و درمان انجام می‌شوند.

زایمان طبیعی

به همین خاطر قبل از پیدا کردن بهترین دکتر زنان در تهران بهتر است معیارهای مورد نیاز خود را انتخاب کنید. همچنین بسیاری از خانم ها فکر می کنند ، نیازی به پزشک زنان ندارند و لازم نیست به صورت مرتب به متخصص زنان مراجعه کرد.خانم‌ها به دلیل مشکلات و بیماری هایی که به خاطر نحوه زندگی ، ساختار رحم و واژن و فیزیولوژیک بدن بانوان ممکن است اتفاق بیفتد، باید به صورت مرتب به یک متخصص زنان مراجعه کرد. بسیار مهم است که بانوان همیشه سلامت خود را در اولویت قرار بدهند و با مشاهده اولین علائم به سراغ پزشک متخصص زنان و زایمان بروند.

این عارضه یک عارضه ی جدی است که زنان باردار را تهدید می کند.این عارضه حدود 52 درصد زنان را درگیر می کند. سر درد مداوم، اضافه وزن بیش از 2 کیلو در هفته، ورم کردن دست و پا، اختلال در فشار خون و عملکرد کلیه و دستگاه عصب مرکزی از جمله علائم این بیماری است که نیاز به درمان سریع دارد. برای پرسش و پاسخ با پزشک زنان و زایمان به صورت رایگان، می‌توانید از قسمت پرسش و پاسخ دکتریاب استفاده بفرمایید.

پس برای انتخاب بهترین دکتر زنان در تهران به سراغ فردی بروید که تجربه بیشتری کسب کرده است و با مهارت بهترین در این زمینه خدمات انجام می دهد. پیش از این در درمانکده با بهترین زمان اولین مراجعه به پزشک زنان آشنا شدید و خواندید که باید به صورت دوره‌ای با متخصص زنان و زایمان ویزیت داشته باشید. دکتر متخصص زنان و زایمان پس از طی تحصیلات پزشکی عمومی به مدت ۴ سال وارد برنامه دستیاری رشته زنان زایمان (تخصص زنان زایمان) می‌شود. امکان مشاوره آنلاین با بهترین متخصص زنان و زایمان در سراسر کشور را دارید. مسلما دانش و آگاهی بهترین متخصص زنان و زایمان در تشخیص انواع بیماری ها تاثیر انکارناپذیری خواهد داشت.

این بیماری نسبتا شایع در میان زنان است که در طی آن مخاط داخل رحم از بین می روند و قسمت های مختلف رحم به هم می چسبند . این بیماری در صورت عدم درمان به موقع باعث نازایی یا سقط های مکرر می شود. در این بیماری تولید هورمون تستوسترون که یک هورمون مردانه است در تخمدان بیش از اندازه صورت می گیرد. پس از اتمام دوره تخصص و اخذ مدرک بورد تخصصی زنان به مدت ۳ سال در چابهار مشغول به خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان بودند. دکتر مهشید کریمی که به عنوان رتبه برتر در سال 1375 تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه علوم پرشکی تهران را آغاز نمودند.