نظرسنجی نشان می دهد که حدود 100000 پرستار به دلیل فرسودگی شغلی و استرس ناشی از بیماری همه گیر نیروی کار را ترک کردند.




CNN

بر اساس نتایج یک نظرسنجی که روز پنجشنبه توسط شورای ملی پرستاری شورای ایالتی منتشر شد، حدود 100000 پرستار ثبت نام شده در ایالات متحده به دلیل استرس های ناشی از همه گیری کووید-19 محل کار را ، ،د.

610388 پرستار دیگر که بیش از 10 سال سابقه کار و میانگین سنی 57 سال داشتند، گفتند که قصد دارند تا سال 2027 نیروی کار را به دلیل استرس، فرسودگی شغلی یا بازنشستگی ، کنند. همین امر در مورد 189000 پرستار اضافی با 10 سال یا کمتر تجربه و میانگین سنی 36 سال صادق بود.

این نظرسنجی نشان داد که بیش از 5.2 میلیون پرستار فعال ثبت نام شده و 973788 پرستار عملی یا پرستار حرفه ای دارای مجوز در ایالات متحده در سال 2022 وجود داشت. محققان داده های 29472 پرستار ثبت شده و پیشرفته و بیش از 24000 پرستار عملی یا حرفه ای دارای مجوز را در 4 پرستار ایالتی مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند. این مطالعه می گوید که بیش از یک چهارم از افراد مورد بررسی گفته اند که قصد دارند در پنج سال آینده صنعت را ، کنند یا بازنشسته شوند.

حدود 62 درصد از پرستاران مورد بررسی گفتند که حجم کاری آنها در طول همه گیری افزایش یافته است و 50.8 درصد گفتند که از نظر عاطفی در محل کار احساس تخلیه می کنند.

تقریباً نیمی از پرستاران گفتند که احساس خستگی یا فرسودگی می‌کنند: به ترتیب 49.7 درصد و 45.1 درصد. این نگر، ها بیشتر در پرستاران با سابقه کمتر از 10 سال دیده شد.

مریان ال،اندر، مدیر ارشد مقررات پرستاری در NCSBN و یکی از نویسندگان این مطالعه، گفت که از یافته های این مطالعه، به ویژه در مورد پرستاران جوان تر، شوکه شده است.

ال،اندر گفت که به زودی، صنعت به پرستار، با کمتر از 10 سال تجربه تکیه خواهد کرد تا به ،وان مربی، مدیر و رهبر در مراقبت های پرستاری عمل کنند.

ال،اندر گفت: “این ما را وارد یک بحران مراقبت بهداشتی با ابعاد بزرگ خواهد کرد.”

او گفت که اگرچه دیده می‌شود که پرستاران جوان صنعت را ، می‌کنند تا به مدرسه بازگردند و تحصیلات بیشتری ،ب کنند، دیدن پرستاران جوان به دلیل استرس و فرسودگی شغلی غیرمعمول است.

ال،اندر گفت: «این یک دلیل بزرگ برای نگر، است.

این لحن خسته عامل محرک اعتصاب در نیویورک در ژانویه بود، زم، که بیش از 7000 پرستار به خیابان ها آمدند تا توجه را به کمبود کارکنان و فرسودگی شغلی جلب کنند.

دنی فوئنتس، یکی از مقامات اتحادیه که در طول اعتصاب با جمعیت صحبت می‌کرد، گفت: «ما از این که بیمارستان فقط حداقل‌ها را انجام می‌دهد، خسته و خسته شده‌ایم. بارها و بارها، ما مجبوریم بارهای ناایمن بیمار را حمل کنیم. ما انسان هستیم و سوخته ایم. و ما خسته ایم. و به نظر می رسد بیمارستان اهمیتی نمی دهد. تنها چیزی که می بینند سود است. ما نمیخواهیم اینجا باشیم ما ترجیح می دهیم در کنار بیماران خود باشیم. ما برای محافظت از بیمارانمان به یک قرارداد عادلانه نیاز داریم.»

این اعتصاب زم، پایان یافت که انجمن پرستاران ایالت نیویورک با دو بیمارستان درگیر، ی،ی سیستم سلامت کوه سینا و سیستم بهداشتی مونته فیوره، به توافقاتی دست یافتند. اتحادیه گفت که این قرارداد «نسبت کارکنان ایمن» قابل اجرا را برای همه واحدهای بستری در کوه سینا و مونته فیوره فراهم می کند.

مونتفیوره با جریمه های مالی برای عدم رعایت سطوح کارکنان توافق شده در همه واحدها موافقت کرد.

محققان در این نظرسنجی جدید می گویند که یافته های آنها تهدیدی برای نیروی کار ایالات متحده، به ویژه در میان پرستاران جوان تر و کمتر با تجربه است. شورای ملی شوراهای ،تی پرستاری می گوید که بیمارستان ها و سیاست گذاران باید سریعاً راه حل هایی را ارائه دهند و به این چالش ها رسیدگی کنند.


منبع: https://www.cnn.com/2023/04/13/health/nurse-burnout-post-pandemic/index.html