نوبت دهی بهترین پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی تهران دکتریاب

این اختلالات هورمونی باعث ایجاد فولیکول‌هایی در سینه‌ها و کیست‌هایی با ابعاد مختلف در تخمدان و رحم می‌شود؛ بنابراین با علائمی مانند دردهای سینه، بی نظمی قاعدگی و حتی اختلال در خلق و خو باید به متخصصان و جراحان زنان و زایمان مراجعه کرد. اما همه ی ما می دانیم ، انتخاب بهترین دکتر در هر زمینه‌ای و در شهرهای بزرگ مانند تهران کار ساده‌ای نیست و نیاز به دقت فراوانی دارد.به طور کلی هر فردی برای انتخاب یک پزشک زنان خوب ، معیار های شخصی و تجربه های فردی خود را در نظر می گیرد. به صفحه پزشکان زنان و زایمان درمانکده بروید و زمان مراجعه به مطب پزشک دلخواهتان را آنلاین انتخاب کنید.

  • یکی از دستاوردهایی که دنیای مدرن به همراه داشت، مشاوره پزشکی از راه دور است که به سرعت در سراسر دنیا در حال فراگیرشدن است.
  • در این راستا بانک جامعی از اطلاعات پزشکان و مقالات زیبایی و سلامت را برای شما عزیزان آماده نموده ایم.
  • نیاز نباشد برای تفسیر جواب آزمایشتان توسط پزشک، حضورا مراجعه کنید.
  • پس از مراجعه، در نظرسنجی کیفیت درمان پذیرش24 شرکت کنید تا با کمک شما بقیه مراجعین، برای انتخاب درمانگر خود انتخاب آگاهانه تری داشته باشند.

بهترین متخصص زنان در تهران در کنار درمان بیماری های ذکر شده در این قسمت خدمات دیگری را نیز به مشتریان گرامی ارائه می دهد. در ادامه به پاسخ این سوال که بهترین دکتر زنان و زایمان تهران کیست خواهیم پرداخت. سرطان سینه، سرطان تخمدان و مثانه و سرطان دهانه رحم، یائسگی زودرس ، اختلالات هورمونی و آندومتریوز نیز از دیگر بیماری های مرتبط با زنان است که درمان آن ها توسط متخصص زنان و زایمان انجام می شود.

مشاور آنالین متخصص زنان زایمان | متخصص زنان و زایمان کیست؟

قبل از هر چیز باید بیان کنیم که خشکی واژن چه نوع بیماری است و چرا در زنان ایجاد می شود. هزینه واژینوپلاستی یا تنگ کردن کانال واژن با لیزر در مقایسه با جراحی بسیار کمتر خواهد بود. به این صورت که بخشی از زایمان به کمک دوست یا همسر یا فردی که مادر را در لحظه زایمان مادر را از لحاظ عاطفی حمایت می کند انجام می شود. فرد مورد نظر باید در کلاس ها شرکت کند و مادر و فرد ارتباط با یکدیگر را اموزش می بینند. روش الکساندر به شما کمک می‌کند در طول بارداری، زایمان و بعد از زایمان راحت باشید.

دکتر زنان در پونک

درمان هر کدام از بیماری‏ ها با صلاح دید پزشک صورت می‌گیرد که می‏ تواند دارویی (مانند اختلالات قاعدگی PCO و …) و یا نیازمند عمل جراحی (مانند انواعی از کیست‏ های تخمدانی یا میوم‏ های رحمی…) باشد. زنان با دیدن علائمی مثل لکه بینی، دردهای شدید هنگام رابطه جنسی و حساسیت به لمس در ناحیه شکم می‌بایست به پزشک زنان و زایمان خود مراجعه کنند. متخصص و جراح زنان و زایمان نیز با سونوگرافی و ام‌آرآی از این بیماری مطمئن می‌شوند. این در حالی است که با روش‌هایی مانند تجویزی‌های هورمونی و ضد التهاب، هیسترکتومی و ابلیشن آندومتر به درمان این بیماری روی می‌آورند. معمولا بیشتر افراد برای انتخاب بهترین دکتر به میزان تجربه کاری آنها توجه دارد. پس هر چه دکتر سال های بیشتری در زمینه تخصص خود فعالیت داشته باشد ، مورد اعتماد بیشتری قرار می گیرد.

خانم دکتر شبنم یعقوبی

انتخاب روش زایمان بسیار مهم است، اما مهمتر از آن انتخاب دارو است. بعد از ورود به پروفایل دکتر، اطلاعات کامل دکتر مانند نام، مدرک پزشکی، آدرس مطب، شماره تماس و… ایشان در سال ۱۳۹۰ از دوره پزشکی عمومی فارغ التحصیل شده و با توجه به علاقه به رشته زنان در سال‌های ۹۳ تا ۹۷در دوره تخصص زنان دانشگاه علوم پزشکی ایران مشغول به تحصیل شدند. ایشان در سال 1383 از دوره پزشکی عمومی فارغ التحصیل شده و در فاصله سال های 1385 تا 1389 در دوره تخصصی زنان در دانشگاه تهران مشغول به تحصیل بودند.