نوبت دکتر زنان، زایمان و نازایی دکتردکتر

هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید. در جلسه چکاپ سوالاتی راجع به وضعیت سلامت، سن ، وضعیت تاهل و علائمی که تجربه میکنید پرسیده میشود. در حین معاینه لگن در صورت نیاز تست پاپ اسمیر از شما گرفته میشود. برای تست پاپ اسمیر، یک ابزاری شبیه به گوش پاک کن برای جمع کردن نمونه از دهانه رحم استفاده میشود . تجهیزات پزشکی مدرن و استفاده از آنها می تواند تا حد زیادی روند درمان را تسهیل کند و روند می تواند بر اساس آخرین روش درمانی به بهترین شکل ممکن پیش رود. خوشبختانه تعداد کمی از بهترین جراحان پلاستیک زن هستند که با سابقه کاری عالی خود به راحتی می توانند به توانایی های درمانی خود اعتماد کنند و درمان بیماری های ما را به آنها بسپارند.

مثلا شما می توانید از با استفاده از جست و جو نام پزشک در اینستاگرام، به پیج پزشک مورد نظر دست پیدا کنید. در این صورت می توانید نمونه کار ها و رضایت مندی های بیماران را مشاهده کنید که همین موضوع کمک زیادی به شما خواهد کرد. قرص واژیفم برای مدتی به صورت دوبار در هفته با کمک اپلیکاتور داخل واژن قرار داده می شود تا در نهایت نیازی به استفاده از این روش درمانی نباشد. اگر جراحی انجام دهید به بخیه و مراقبت های پس از ن نیز خواهید داشت. لابیاپلاستی شامل جراحی لب های داخلی واژن است که از بیرون دیده نمی شود، اما زمانی که لب های بیرونی از هم جدا می شوند، قابل مشاهده است.

  • یک پزشک خوب زنان باید در تمامی زمینه های درمانی و زیبایی فعالیت داشته باشد.
  • درمان کورولوک واژن هم با دارو و هم با لیزر امکان پذیر خواهد بود.
  • دکتر زنان و نازایی با توجه به شدت بی اختیاری می تواند دارو یا ورزش های خاصی را تجویز کند یا به جراحی بپردازد.
  • البته زنان در دوره بارداری نیز تحت مراقبت متخصص زنان و زایمان هستند.
  • متخصص و جراح زنان و زایمان با تجویز آزمایش پاپ‌اسمیر، واکسن‌های HPV و آزمایش HPV می‌تواند از رشد زخم‌های سرطانی نشده جلوگیری کند.
  • پزشک هم بعد از معاینات اولیه، سونوگرافی، ماموگرافی و حتی بافت‌برداری را تجویز می‌کند.

بنابراین باید حداکثر مراقبت را از تجهیزات پزشکی این مراکز درمانی انجام دهید. موضوع دیگری که در رعایت اصول حرفه ای مطرح می شود این است که روابط دوستانه بین پزشکان به بهترین نحو روند درمان را پیش می برد تا جایی که در طول روند درمان با بیماران خود با دلسوزانه و صمیمیت رفتار کنند. یکی از مدرن ترین روش های پیدا کردن یک پزشک خوب استفاده از شبکه های اجتماعی پرکاربرد است.

از لیست تخصص‌های دکتردکتر، «زنان، زایمان و نازایی» را انتخاب کنید. بعد از تعیین شهر، وارد پروفایل پزشکان شده و اطلاعات آن‌ها را مشاهده کنید. امتیاز هر پزشک و نظرات مراجعه‌کنندگان را بخوانید و بهترین پزشک زنان را انتخاب کنید.

چگونه یک متخصص زنان خوب در تهران پیدا کنیم ؟

سایت پذیرش۲۴ خدماتی را برای شما فراهم آورده تا در سریعترین زمان و به راحت ترین شیوه نوبت دهی با جستجوی پزشک مورد نظر خود، نوبت خود را از دکتر فوق تخصص زنان، زایمان و نازایی در تهران دریافت نمایید. در مواردی که می خواهید بهترین متخصص زنان و زایمان را انتخاب کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که به سابقه کاری آنها و میزان موفقیتی که در زمینه درمان به دست آورده اند توجه کنید. از آنجایی که مراقبت های بارداری جهت بررسی سلامت مادر و جنین از اهمیت بالایی برخوردار است به همین جهت می بایست به بهترین متخصص زنان جهت مراقبت های دوران بارداری مراجعه نمود.

ناباروری ، تشخیص و درمان

مراقبت های دوران بارداری از جمله حاملگی خارج رحمی، مشکلات جفت در بارداری، مشکلات جنینی در طول دوره ی بارداری، فشار خون حاملگی، دیابت بارداری و … باید توسط متخصص زنان پنجه طلا و کاربلد انجام شود. مراجعه کنندگان برای بیماری‌های زنان که مربوط به تخمدان، رحم، مثانه، لوله فالوپ، پستان، اختلالات لگن، انواع عفونت و نازایی از دکتر زنان نوبت می‌گیرند. گاهی اوقات خانه بیشترین آرامش را برای یک زن باردار به همراه دارد، بنابراین اگر خانمی در سلامت کامل باشد و بارداری بدون مشکلی را گذرانده باشد، زایمان در منزل به نظر متخصص زنان هیچ ایرادی ندارد. اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهند زایمان در خانه را امتحان کنند باید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

بعد از تشخیص فردی این علائم، باید به مطب متخصص و جراح زنان و زایمان مراجعه کرد. پزشک هم بعد از معاینات اولیه، سونوگرافی، ماموگرافی و حتی بافت‌برداری را تجویز می‌کند. خارش واژن، تغییر در ترشحات واژنی و تغییر رنگ آن، دردهای مقاربتی و خونریزی از علائم رایج عفونت واژن است. زنان با مراجعه به متخصص و جراح زنان و زایمان، علت رخ دادن این عفونت را مطلع می‌شوند. پزشک با کرم یا شیاف ضد قارچ، قرص مترونیدازول و یا ژل کلیندامایسین عفونت قارچی یا باکتریایی را رفع می‌کنند. جوش، خارش و درد در کنار ترشحات غیرعادی نشانه‌های بیماری‌های مقاربتی است.

حفظ سلامت مادر باردار، سلامت جنین و مراقبت از روند بارداری به شکلی که کمترین خطر را به دنبال داشته باشد، از وظایف این رشته می‌باشد. در مرحله اولیه که غالبا بین 19 تا 20 سالگی شروع میشود شش تا دوازده ماه پس از اولین پریود دردها آغاز میگردد . درصورتی که این دردها حدودا سه سال پس از اولین پریودا؛ اغاز شود یا اگر دیسمنوره با پروسه های بدون تخمک‌گذاری همراه باشد ، لازم است تا به سراغ دلایل ثانویه برویم. درصورتی که به راهنمایی یا کمک نیاز داشتید با پشتیبانی دکتردکتر تماس بگیرید؛ کارشناسان ما آماده پاسخگویی هستند. با توجه به اینکه روند دریافت نوبت کاملا آنلاین است، می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز نوبت بگیرید و هر زمان که خواستید به صورت رایگان آن را جابجا یا لغو کنید. مجموعه “مدیست” در سال ۱۴۰۰ و با هدف خدمت رسانی به مراجعینی که امکان ویزیت حضوری توسط پزشک، به دلایل متعدد ندارند، تاسیس شده است.