نکاتی برای بهبود اختلال خوردن در تعطیلات توسط روانشناس


در حالی که تعطیلات برای بسیاری زمان شادی آور است، برای ،، که از اختلالات خوردن (ED) بهبود می یابند نیز می تواند دشوار باشد.

مارشال بوچمپ، استادیار برنامه علوم روانشناسی کاربردی در دانشگاه پاسیفیک و یک روانشناس دارای مجوز که در مورد اختلالات خوردن و درمان آنها تحقیق می کند، می گوید: “تعطیلات بسیار غذا محور هستند.”

Beauchamp به CNBC Make It می گوید: شکرگزاری، کریسمس، هانوکا و حتی هالووین همگی من،ت هایی با یک جزء اصلی غذایی هستند که می تواند برای افرادی که اخیراً رفتارهای غذایی مضر را ، کرده اند، تحریک شود.

او می‌گوید، اما این بدان م،ا نیست که اگر در حال نقاهت پس از اورژانس هستید، نمی‌تو،د فصل تعطیلات فوق‌العاده‌ای را با افرادی که به آنها اهمیت می‌دهید داشته باشید.

در اینجا چند نکته برای نزدیک شدن به تعطیلات در حین ریکاوری و منابعی که باید در جیب پشتی خود نگه دارید آورده شده است.

8 نکته برای پیمایش در تعطیلات هنگام بهبودی از اختلال خوردن

  1. بپذیرید که تعطیلات ممکن است برای شما استرس زا باشد
  2. جلسه ای را به طور خاص برنامه ریزی کنید تا با درمانگر یا متخصص سلامت روان خود در مورد هر گونه اضطرابی که در مورد این زمان از سال دارید صحبت کنید و استراتژی هایی برای رفع این ترس ها ایجاد کنید.
  3. غذاهای محرکی که ممکن است وجود داشته باشند را شناسایی کنید. بسته به جایی که در دوران نقاهت هستید، می تو،د برنامه ای برای محدود ، قرار گرفتن در معرض آن غذاها تهیه کنید یا این را فرصتی برای به چالش کشیدن خود برای امتحان ، آنها بد،د.
  4. برای تعطیلات هدفی پیدا کنید که مخصوص شما باشد و از غذا دور شده باشد. شاید مشتاق بازی ،، تماشای فیلم یا ساختن یک آدم برفی باشید
  5. به این فکر کنید که چگونه با عزیز، که اغلب بر اساس غذا یا وزن صحبت می کنند، صحبت می کنید
  6. آنچه را که صدای منفی در ذهن شما به شما می گوید واقعی است را تشخیص دهید و جملات مثبت را بنویسید تا به افکار منفی که ممکن است ظاهر شوند پاسخ دهید.
  7. روی مراقبت از خود مانند مطالعه، مدیتیشن و گذراندن وقت با دوستان تمرکز کنید
  8. یک دوست ایمنی داشته باشید که با او در مورد عوامل استرس زا صحبت کنید

Beauchamp می‌گوید: «نکته مهمی که باید در نظر داشت این است که گاهی اوقات موقعیت‌های ی،، برای همه وجود نخواهد داشت، یا اینکه یک استراتژی خاص کار می‌کند.

ما نمی‌خواهیم آنقدر در برنامه‌ها یا قو،ن خود سختگیر باشیم که به نوعی شما را در معرض ش،ت قرار دهد. تقلا.”

منابعی برای استفاده، در صورت نیاز

چگونه این مهندس هوافضا 37 ساله در حال طراحی لباس فضایی برای ،ن است


منبع: https://www.cnbc.com/2022/11/19/eating-disorder-recovery-tips-for-the-،lidays-from-a-psyc،logist.html