هدیه روز پرستار Archives گلدن سورپرایز

هدیه روز پرستار Archives گلدن سورپرایز

این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود. شکلات سفارشی شوکوبرندز یک پیشنهاد لوکس و تازه به عنوان هدیه اختصاصی و یونیک به شما پیشنهاد می‌شود. بسیار خرسندیم که با شوکوبرندز همراه بودید، پیشنهاد می‌کنیم محصولات شوکوبرند در قسمت گالری تصاویر مشاهده کرده و جهت سفارش شکلات تبلیغاتی و سفارشی خود، همین حالا اقدام فرمائید. اگر هدیه دیگری به ذهنتان می‌رسد که مناسب روز پرستار باشد، آن را برایمان کامنت کنید. حتما توجه کنید که این هدایا حتما نباید قیمت خیلی بالایی داشته باشند. در نتیجه انتخاب هدیه ای که امکان استفاده از آن در محیط کاری هم فراهم باشد سبب می شود تا هر زمانی که چشم او به هدیه افتاد، به یاد شما بیوفتد و خوشحال شود.

  • روی این ماگ‌ها می‌توانید تصویر خود شخص، نوشته‌ای زیبا و … نیز چاپ کنید تا هئیه‌ی شما خاص‌تر شود.
  • پرستاران بیشتر ۱۲ ساعت روز را ممکن است ایستاده کار کنند و کمتر مواقعی پیش می آید که استراحت کنند.
  • وقتی صحبت از کفش پرستاری می شود ، برخی کفش های کتانی را ترجیح می دهند و برخی دیگر پارگی را ترجیح می دهند.
  • پک دمنوش رابین لند یکی از گزینه های عالی برای هدیه روز پرستار است که این دمنوش ها را در یک جعبه شیک قرار داده تا هدیه شما ارزش بیشتری پیدا کند.
  • به عنوان یک هدیه با قیمت مناسب، تهیه دفتر یادداشت ایده زیبایی است.

برای اینکه با شکلات‌های سفارشی بیشتر آشنا شوید به صفحه اول سایت ما مراجعه کرده نمونه‌های این نوع شکلات را مشاهده کنید. مطمئنا وقتی هزینه خرید آن را نیز ببینید بسیار تعجب خواهید کرد چراکه در مقابل دیگر هدیه‌ها بسیار باصرفه‌تر است. قبل از هر کاری اگر به فکر تدارک جشن برای روز پرستار هستید بهتر است که یک کیک مخصوص با تم پرستار خریداری کنید. این کیک می‌تواند جلوه جشن شما را چندین برابر کرده و دقیقا جشن را با روز پرستار همسان کند.

پاپوش ها در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارند و می توانید یک پاپوش مردانه یا زنانه به عنوان کادوی روز پرستار تهیه کنید و مطمئن باشید که خوشحال می شوند. اگر پرستار زندگی شما عاشق آناتومی بدن است، لباس‌هایی با طرح قلب می‌تواند هدیه جالبی برای او باشد. پس این دست از هدایا را نادیده نگرفته و شک نکنید که او از آن‌ها خوشش خواهد آمد. در معدود لحظاتی که دوست، عزیز یا همسر پرستار شما در بیمارستان نیست، می‌تواند وقت خود را به فیلم دیدن روبروی تلویزیون و خزیدن زیر پتوی نرم و دوستداشتنی خود سپری کند.

پک هدیه سازمانی مدل بوبار

با اینکه این میزان شست و شوی دست‌ها به معنی وجود حداقلی آلودگی‌ها و جرم‌هاست، اما خشکی و ترک پوستی از اصلی‌ترین عوارض آن است. برای اینکه به دوست، عزیز یا همسر پرستاران کمک کنید تا دست‌های خود را مرطوب نگه دارند، می‌توانید یک کرم/ لوسیون نرم کننده دست به کادو روز پرستار چی بخرم او هدیه دهید. فقط یادتان باشد در انتخاب این محصول دقت کنید تا کیفیت بالایی داشته باشد.

یکی از کادوهایی که به درد محیط مطب و پرستار می خوره، جاعودی های آبشاری هست که بسیار زیبا و پر طرفدار و در عین حال خشبوکننده ی بسیار عالی هستند. عکسی زیبا بر روی گرنبند که می تواند همیشه به همراه داشته باشد. شما می توانید بک وویس یا اهنگ بسیار زیبا را آماده کنید و به صورت بارکد بر روی ماگ سخنگو چاپ کنید و این هدیه زیبا را به عنوان روز پرستار به او بدهید. پرستارها همیشه با لیوان مخصوص خود در بیمارستان یا مطل چای میل می کنند.

پکیج کادویی پرستار مهربان

یک کیف سبک، شیک و در عین حال بادوام با چندین جیب برای هر چیزی که یک پرستار ممکن است در یک شیفت کاری شلوغ به آن نیاز داشته باشد. پرستاران برای رفع بی خوابی و طراوت خود می توانند انواع چای و قهوه را در این فنجان ها بنوشند و فنجان هایشان با دیگران متفاوت است. این کادو شاید بتوان گفت بهترین کادو برای روز پرستار خواهد بود.

گل و گیاه با انرژی فوق العاده خود هر کجا که قرار گیرند، اتمسفر محیط را تغییر داده و انرژی فوق العاده ای ایجاد می کنند. وجود چند گلدان کوچک که با سبک مینیمال طراحی شده اند، میز کاری پرستار را زیباتر کرده و انرژی او را تا پایان روز کاری بالا نگه می دارد. علاوه بر این خرید گلدان به عنوانهدیه روز پرستار ایده ای جدید و جذاب است که باعث می شود پرستار همیشه این هدیه دوست داشتنی و نام شما را به خاطر بسپارد. بیایید کمی متفاوت باشید و نیازهای پرستار را در زمانخرید کادو روز پرستار در نظر بگیرید.

گلدان های مینیمال به همراه گیاهان آپارتمانی

گاهی با یک بسته بندی جذاب و خاص می توانید تاثیر هدیه خود را چندین برابر کنید. توجه کنید که بهتر است به همه پرستاران یک کادو واحد هدیه ندهید، بلکه باید به ویژگی های شخصیتی آن ها و سلایق آن ها نیز توجه کنید. همه مواردی که تا کنون ذکر کردیم بسیار مهم بودند اما یکی دیگر از نکات مهم در هنگام تهیه کادو برای پرستاران توجه به یک موضوع طلایی دیگر است. یکی از وسایلی که پرستاران در طی کار به آن نیاز دارند، دفتر یادداشت و خودکار و سایر نوشت افزار می باشد که آن ها را با خود جا به جا نمایند. در واقع با انتخاب ماگ و یا لیوان با طرح روز پرستار با یک تیر دو نشان زده اید.

جوراب‌های فشرده‌سازی یا جوراب واریس یکی از بهترین هدیه هایی است که می توانید برای روز پرستار تهیه کنید. پرستارها در طول روز ساعت های طولانی ممکن است سرپا بایستند و ممکن است دچار مشکلات واریسی شوند. اگر به دنبال یک هدیه کاربردی برای روز پرستار هستید جوراب فشرده سازی یا جوراب واریس یک انتخاب خوب است چرا که به خوبی از پاهای آنها در ایستادن های طولانی مدت حمایت می کند. اگر قصد خرید کادو برای دوست، همسر، همکار، خواهر یا برادر پرستار خود دارید و از خود میپرسید هدیه روز پرستار چی بخرم حتما نگاهی به این مطلب بیاندازید تا ایده های خوبی به ذهن شما برسد.

همه افراد که پرستارها نیز شامل آن‌ها می‌شوند، دوست دارند وقتی پس از یک روز کاری پر مشغله به خانه می‌آیند، شامی خوشمزه و گرم در انتظار آن‌ها باشد! اما پختن یک غذای سالم و خوش طعم پس از سپری کردن یک شیفت طولانی، بسیار خسته کننده خواهد بود. برای حل این مشکل می‌توانید یک پکیج پخت غذا در منزل به‌عنوان هدیه روز پرستار برای دوست، عزیز یا همسر پرستار خود خریداری کنید. در این پکیج‌ها، مواد اولیه تازه و دستور پخت غذا وجود دارد و کافی است آن‌ها را طبق دستور، بپزند. یک کتانی سبک، برای راه رفتن‌های طولانی مدت مناسب است و می‌تواند احساس بهتری به پرستاران ببخشد. ازاین‌رو یک جفت کفش طبی راحت و بادوام هدیه ای عالی و کاربردی برای دوست، عزیز یا همسر پرستار شماست.