هفته آخر برای معرفی معلمان برای جایزه جهانی معلم 1 میلیون دلاری 2023


دوستان عزیز،

امیدواریم حالتون خوب باشه

اکنون کمتر از یک هفته تا پایان درخواست ها و نامزدی ها باقی مانده است جایزه جه، معلم، و ما می خواستیم از شما بخواهیم که به ما در انتشار این خبر کمک کنید. جایزه جه، معلم در خدمت تاکید بر اهمیت مربیان و این واقعیت است که تلاش های آنها در سراسر جهان شایسته تقدیر و تجلیل است. به دنبال آن است که تأثیر بهترین معلمان را – نه تنها بر دانش‌آموزان بلکه بر جوامع اطراف آنها – تأیید کند.

معلمان متقاضی برای جایزه جه، معلم بر روی شیوه‌های تدریس، نحوه نوآوری آنها برای مق، با چالش‌های محلی، دستیابی به نتایج قابل اثبات یادگیری، تأثیرگذاری بر جامعه فراتر از ک، درس، کمک به کودکان برای تبدیل شدن به شهروند جه،، بهبود حرفه معلمی و به رسمیت شناختن از بدن‌های خارجی ارزیابی خواهد شد.

لطفاً در تجلیل از معلمان و کارهای شگفت انگیزی که آنها برای رشد و اصلاح مغز ما انجام می دهند، به ما بپیوندید. معلم، را بشناسید که زندگی شما و اطرافیانتان را تغییر داده اند نامزد ، آنها برای جایزه جه، معلم اینجا تا 28 مه 2023.

شرح: جایزه جه، معلم یک جایزه یک میلیون دلاری است که سالانه به معلمی استثنایی که سهم برجسته ای در حرفه خود داشته است، اهدا می شود. این جایزه برای تأکید بر اهمیت مربیان و این واقعیت است که تلاش های آنها در سراسر جهان شایسته تقدیر و تجلیل است. به دنبال این است که تأثیرات بهترین معلمان را – نه تنها بر دانش‌آموزان بلکه بر جوامع اطراف آنها – تأیید کند.

جایزه جه، معلم

برای ،ب اطلاعات بیشتر:

جایزه در زمینه:




منبع: https://sharp،ins.com/blog/2023/05/22/final-week-to-nominate-teachers-for-the-1m-global-teacher-prize-2023