همدرد اول سامانه نوبت دهی اینترنتی خدمات سلامت شماره تلفن دکتر زنان برای مشاوره رایگان-یارا مشاور

این بیماری یک بیماری شایع در خانم هاست که معمولا در پی زایمان های طبیعی متعدد ایجاد می شود. در این عارضه عضلات نگهدارنده ی رحم ضعیف می شوند و رحم به داخل کانال واژن فرو می رود. احساس پر بودن یا فشار در لگن، درد در پایین کمر،درد هنگام مقاربت جنسی، مشکل در ادرار یا حرکت روده ها، مشکل در راه رفتن و احساس بیرون آمدن چیزی از واژن از علائم این بیماری است. زود رنجی، خستگی، بی خوابی، تغییر اشتها، کاهش میل جنسی ،افکار منفی و احساس گناه از جمله علائم این بیماریست. مباحث ژنیکولوژی که به مطالعه بیماری‏ های دستگاه تناسلی زنان و مسائل مرتبط می‌پردازد. با توجه به اینکه روند دریافت نوبت کاملا آنلاین است، می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز نوبت بگیرید و هر زمان که خواستید به صورت رایگان آن را جابجا یا لغو کنید.

  • واحد پذيرش بيمارستان آتيه در طول شبانه روز پذيرای مراجعه كنندگان مي باشد.
  • اما برای انتخاب متخصص در این زمینه که با تجربه و حرفه ای باشد باید به یک سری نکات توجه کنید که در ادامه این نکات را به شما می گوییم.
  • قبل از اینکه برید پیش دکتر زنان حتما از منشیش تلفنی بپرسید تا اونجا علاف نشید.
  • نیاز نباشد برای تفسیر جواب آزمایشتان توسط پزشک، حضورا مراجعه کنید.
  • پزشکی زنان از جمله رشته‌‌های تخصصی بالینی است که در جهت پیشگیری به ویژه غربالگری، تشخیص و درمان بیماری‌های زنان فعالیت می‌کند و به پزشکانی که در این رشته تحصیل کرده‌ اند، متخصص زنان و زایمان گفته می‌شود.

فراموش نکنید که یک پزشک زنان حداقل 15 سال در این زمینه کسب دانش و تجربه کرده است. او از آخرین یافته ها و روشهای درمانی حیطه زنان و زایمان اطلاع دارد و از عوارض احتمالی آنها باخبر است. حتی اگر از داروهای گیاهی و طبیعی استفاده می کنید نیز، سوال از دکتر زنان لازم است. حدوداً ۹۰ درصد از گروه متخصص زنان و زایمان عمومی هستند، این بدان معناست که تمامی خدماتی که یک پزشک زنان و زایمان قادر به ارائه آن است را انجام می دهند.

وظایف متخصصین زنان و زایمان چیست؟

با مراجعه به صفحه پروفایل هر کدام از دکترهای زنان، زایمان و نازایی می‌توانید نظرات بیماران مراجعه‌کننده به آن دکتر را مشاهده کنید و از میزان رضایت بیماران از پزشک مطلع شوید. هزینه ویزیت دکترهای زنان و زایمان و نازایی با توجه به نوع نوبتی که از آنها می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل هر یک از دکترهای زنان و زایمان و نازایی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت آن دکتر را ببینید. مجله خبری پزشکی برای مشاهده شرایط بیمه دکترهای زنان و زایمان و نازایی به پروفایل هر پزشک مراجعه کنید و در قسمت بیمه های طرف قرارداد، لیست بیمه‌های مورد قبول هر یک از دکترهای زنان و زایمان و نازایی را ببینید. اگر سوال در زمینه های قاعدگی ، یائسگی ، لاپاروسکوپی ، مراقبت های قبل و بعد از دوران بارداری ، کلیه بیماری های زنان ، روشهای درمانی و جراحی های زنان دارید، می توانید از متخصصین این حوزه به صورت آنلاین مشاوره بگیرید.

متخصص زنان و نازایی

هدف ما در رسانه اینترنتی پزشک آشنا افزایش سطح اطلاعات افراد جامعه و نیز ارائه خدمات آنلاین پزشکی و سلامت است. میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند. به طور کل مراجعه به فوق‏ تخصص ‏های زنان با نظر پزشک معالج (و نه خود بیمار) انجام می‌شود.

چرا باید به متخصص زنان و زایمان خوب  در تهران مراجعه کرد؟

هستید از این پس هزینه مشاوره خود را (تا سقف 5 مشاوره)، با کسر سهم بیمه پرداخت کنید.