وبینارهای آینده در مورد سگ های شاد و گربه های شاد


چگونه یک سگ شاد داشته باشیم و چگونه یک گربه شاد داشته باشیم در می 2023 ارائه می شود.

یک گربه سفید سرش را روی یک گلدن رتریور شاد در بروشور برای وبینارها درباره سگ‌ها و گربه‌های شاد توسط Zazie Todd PhD می‌مالد.

توسط Zazie Todd PhD

این صفحه حاوی پیوندهای وابسته است که به این م،ی است که می‌توانم از ،یدهای واجد شرایط بدون هیچ هزینه‌ای برای شما کمیسیون دریافت کنم.

در ماه می، دو وبینار، چگونه یک سگ شاد داشته باشیم و چگونه یک گربه شاد داشته باشیم، ارائه خواهم کرد.

وبینارها رایگان است و ضبط در دسترس خواهد بود. وبینار گربه شاد به انتشار نسخه شومیز نزدیک است پورر: علم شاد ، گربه، در 6 ژوئن، و من یک کپی از ،، به یکی از شرکت کنندگان در رویداد زنده.

چگونه یک سگ شاد داشته باشیم

وقتی سگ شما شادتر است، احتمال کمتری دارد که مشکلات رفتاری داشته باشد و احتمال اینکه رابطه خوبی با شما داشته باشد! در این وبینار، Zazie Todd نکات مهم خود را برای بهبود پیوند انسان و حیوان به اشتراک می‌گذارد و علم سرگرم‌کننده‌ای را که پشتیبان آن است، توضیح می‌دهد. ما به ایده هایی برای آموزش و غنی سازی می پردازیم که می تو،د با بهترین دوست سگ خود امتحان کنید (و اینکه چگونه سطح دشواری را درست به دست آورید). ما به این موضوع می پردازیم که چقدر برای سگ خود مهم هستید و در نظر می گیریم که چرا گاهی اوقات باید از آنها دفاع کنید. و در طول مسیر، فرصتی برای تمرین خواندن زبان بدن سگ ها وجود خواهد داشت.

این نکات برای همه سگ ها، از توله سگ ها تا سالمندان، مرتبط خواهد بود. و در پایان زم، برای سوالات شما وجود خواهد داشت.

اه،:

  • روش های اصلی آموزش سگ ها را شرح دهید (و از حساسیت سگ ها نسبت به کیفیت پاداش ها قدرد، کنید)
  • تشخیص سیگنال های زبان بدن سگ ها را تمرین کنید
  • اهمیت دادن انتخاب به سگ ها را درک کنید (در صورت امکان)
  • ایده هایی برای فعالیت های غنی سازی آسان ایجاد کنید

چگونه یک گربه شاد داشته باشیم

بیاموزید که چگونه گربه خود را شادتر کنید، احتمال اینکه مشکلات رفتاری کمتری داشته باشد، و به احتمال زیاد رابطه خوبی با شما داشته باشد! در این وبینار، زازی تاد نکات مهم خود را برای بهبود پیوند انسان و گربه به اشتراک می‌گذارد و علم سرگرم‌کننده‌ای را که پشتیبان آن است، توضیح می‌دهد. محیط زیست برای گربه‌ها بسیار مهم است و ما راه‌های ساده‌ای را برای چیدمان خانه‌تان درست برای آن‌ها بررسی خواهیم کرد (از جمله آن پست‌های ،اش دادن بسیار مهم). ما به بهترین راه‌ها برای غنی‌سازی، انواع ،اب‌بازی‌هایی که گربه شما می‌خواهد، و اینکه چرا وقت گذاشتن برای بازی ، با آنها بسیار مهم است، نگاه می‌کنیم. ما همچنین نحوه آموزش گربه‌ها را بررسی می‌کنیم، و تفاوتی که در بازدید از دامپزشک ایجاد می‌کند، زم، که به گربه‌تان آموزش می‌دهید که دوست داشته باشد در کریر خود برود.

اه،:

  • پنج ویژگی محیطی که برای گربه شما مهم است و نحوه اعمال آنها در خانه را شرح دهید
  • اهمیت بازی و بهترین راه های جذب گربه خود را در بازی درک کنید
  • یک برنامه غنی سازی برای بچه گربه خود ایجاد کنید، از جمله ،اب بازی های معمایی غذا، بازی و فعالیت های مبتنی بر بو.
  • بهترین راه‌های آموزش گربه‌ها را توضیح دهید – و چگونه به آن‌ها کمک کنید تا دوست داشته باشند گربه‌دار خود را دوست داشته باشند

لینک های مفید:

به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. به ،وان یک شرکت وابسته به Etsy و وابسته به مارک و اسپنسر، از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.


منبع: https://www.companionanimalpsyc،logy.com/2023/04/upcoming-webinars-on-happy-dogs-and.html