پزشکان بیمارستان بهبود بیمارستان بهبود-یارا مشاور

برای تشخیص بیماری های کبد متخصص داخلی آزمایش‌های مختلفی مانند آزمایش تصویربرداری و آزمایش عملکرد کبد (آزمایش خون) را تجویز می‌کند. برای تشخیص و درمان بسیاری از بیماری‌های مربوط مجله خبری پزشکی به اندام‌های مختلف و سیستم‌های مختلف بدن می‌توان به دکتر داخلی مراجعه کرد. زمانی می توانید به بهترین دکتر داخلی در ایران مراجعه کنید که با بیماری های گفته در زیر مراجعه کنید.

  • هدف از این مقاله ارائه و بررسی ۱۰ تا از بهترین دکترهای داخلی در ایران می باشد تا شما هم با آن ها و زمینه فعالیت شان آشنا شوید.
  • درمان ها می تواند تنها از طریق پزشک داخلی پیگیری شود و یا متخصص داخلی برنامه ارجاع بیمار به یک متخصص در ناحیه درد را هماهنگ کند.
  • ایشان دوره پزشکی عمومی خود را با موفقیت به اتمام رساندند و سپس برای ارتقا سطح علمی خود به ادامه تحصیل پرداختند.
  • توجه داشته باشید که پاسخ گرفتن در این بخش با تاخیر انجام می شود و درصورتیکه نیاز دارید سریعتر با یک متخصص داخلی صحبت و مشاوره دریافت کنید حتی در روزهای تعطیل، می توانید از بخش مشاوره تلفنی دکتر داخلی سایت دکتریاب استفاده کنید.

هزمانی که تیروئید به‌خوبی کار نمی‌کند، مشکلات زیادی در بدن ایجاد می‌شود. زمانی که تولید هورمون تیروئید افزایش پیدا کند، شخص دچار پرکاری تیروئید شده و زمان کاهش تولید هورمون شخص دچار کم کاری تیروئید شده‌است. آرتروز یک بیماری مفصلی است که بر روی غضروف و بافت بین استخوان ها تاثیر مستقیم می گذارد.

برای کبد چرب چی بخوریم چی نخوریم ؟!

دیگر اختلالات مربوط به روماتیسم شامل آرتروز، لوپوس، نقرس، آرتریت عفونی و آرتریت روماتوئید جوانان می‌شود. با توجه به شرایط و نوع دیابت، درمان آن ممکن است به صورت تزریق انسولین به صورت روزانه یا مصرف دارو برای افزایش تولید انسولین در بدن باشد. عواملی مانند تغییرات نحو زندگی، کاهش وزن، ورزش کردن، و تغییر در برنامه غذایی نیز ممکن است در درمان دیابت تاثیر گذار باشد. ما بر آنیم با ارائه خدمات موثر، مطلوب و ایمن همواره به عنوان یک بیمارستان خصوصی طراز اول کشور در راستای ارتقای سلامت جامعه شناخته شویم. مثل هميشه عالي، چندمين تجربه مشاوره با ايشون بود صبور مسئول مهربون من از دكتر ساينا باهاشون اشنا شدم و حضوري هم رفتم پيششون و به خيلي ها معرفيشون كردم. سلام يک سوالي از آقاي دکتر پرسيدم جوابش خوب و قانع کننده بود با توجه به اينکه تعطيلات بود و من به پزشک خودم دسترسي نداشتم جواب آقاي دکتر خيلي بهم اميد واري داد تشکر ميکنم.جوابشون کامل بود.

دکتر شعله رشتچی جباری

بهترین متخصص داخلی تلاش می کند که صبورانه و با حوصله روند درمان بیماری بیماران را پیگیری کند و در هر کجا که بیماری نیازمند مراقبت های پزشکی بود از وی دریغ نکند. متخصص داخلی در بیمارستان ها و درمانگاه ها فعالیت می کنند که می توانند طیف وسیعی از بیماری های داخلی را تشخیص و تحت درمان خود قرار دهند. گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی کمک می کند تا پزشکان بتوانند بیماری های مختلف را سریع تر و راحت تر تشخیص دهند و این امر کمک می کند تا درمان با کیفیت بیشتری صورت گیرد. دکتر داخلی باید دانش علمی و عملی خود را با دانش روز جهانی مطابقت دهد.

دکتر امیراحمد نجات

برای ملاقات با پزشکان داخلی و عمومی برتر در تمامی نقاط استان تهران و البرز می‌توانید از خدمات آنلاین مجموعه درمانکده بهره ببرید. در صورتیکه نیاز به پزشکان متخصص و فوق متخصص نیز داشته باشید، این مجموعه می‌تواند مسیر رسیدن شما به آنها را کوتاه‌تر کند. برای مثال اگر بخواهید از دکتر فوق تخصص ریه نوبت ویزیت بگیرید، کافی است به سایت مراجعه کرده و تخصص مورد نظر را جستجو کنید. با استفاده از امکانات این مجموعه امکان مشاوره پزشکی متنی و صوتی نیز وجود دارد.

در این حالت پزشک داخلی گزارش پزشکی را در اختیار متخصص قرار خواهد داد. با استفاده از سیستم نوبت‌دهی آنلاین درمانکده همین حالا می‌توانید از بهترین دکتر زنان در تهران، نوبت بگیرید. کافی است به سایت این مجموعه مراجعه و تخصص مورد نظر را جستجو کنید. این مجموعه خدمات خود را به ساکنین سراسر استان تهران و البرز ارائه می‌دهد. برای تشخیص و درمان بسیاری از بیماری‌ها مانند بیماری قلبی، فشارخون بالا، دیابت، چاقی و بیماری‌های مزمن ریوی می‌توان به دکتر داخلی مراجعه کرد. این پزشکان طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها را درمان و مدیریت می‌کنند.

روماتولوژی معمولا یکی از فوق تخصص های رشته بیماری های داخلی است. تمرکز این متخصص بر روی سالمندان و مراقبت های بهداشتی آنان است و هدف آن بهبود سلامت با پیش‌گیری و درمان بیماری‌ها و ناتوانی‌ها در سالخوردگان می باشد. تخصص غیر مداخله ای – همان آزمایشات یک متخصص قلب غیر تهاجمی را انجام خواهند داد، همچنین می توانند عملیات جزئی مانند کاتتریزاسیون قلبی (یک روش که شریان ها را مسدود می کند) را انجام دهد.