پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی خوب در تهران با شماره و آدرس-یارا مشاور

تا قبل از قرن نوزده پزشکان نمی‌دانستند، گوش، بینی و گلو توسط یک سیستم لوله‌ای بهم وصل هستند. زمانی‌که با ابزارهای دقیق این مسئله مشخص شد، تخصص جدید در پزشکی به نام تخصص گوش و حلق و بینی ایجاد شد. متخصصان گوش، حلق و بینی، تعدادی راه حل جراحی برای رفع خروپف و آپنه انسدادی خواب دارند. آنها می توانند بافت اضافی کام نرم را برای باز کردن راه هوایی، بردارند، برای این منظور آنها از روش فرسایش حرارتی یا فرکانس رادیویی برای کاهش حجم بافت استفاده میکنند. متخصصان گوش، حلق و بینی باید با طیف گسترده ای از روش های درمانی آشنا باشند، تا درصورت نیاز بتوانند امراض و بیماری های مرتبط با تخصص خود را درمان کنند. سپس به مدت حداقل ۵ سال آموزش‌های تخصصی میگذرانند و در نهایت، باید یک آزمون را بگذرانند تا با مدرک متخصص گوش و حلق و بینی فارغ التحصیل شوند.

در جراحی زیبایی گوش ، بزرگی گوش ، برجسته بودن گوش و غیره درمان می شود. بینی استخوانی به بینی گفته می شود که دارای پوست نازک و استخوان و غضروف محکم باشد، کسانی که دارای این نوع بینی هستند می توانند در جراحی بینی استخوانی مدل بینی طبیعی ، فانتزی و غیره را انتخاب کنند و بهترین نتیجه را به دست آورند. به طور کلی ، می توان گفت که تخصص گوش و حلق و بینی از تخصص های بسیار مهم محسوب می شود ، چرا که با تنفس انسان در ارتباط می باشد. همچنین برای اصلاح تومورهای یا سلول های سرطانی و حذف پلیپ بینی از روش جراحی بینی استفاده می شود. پلاستیک صورت – جراحی‌های زیبایی شامل رینوپلاستی (اصلاح و بازسازی شکل، عملکرد و ظاهر بینی) و پیناپلاستی (اصلاح گوش‌های برجسته). جراحان پلاستیک و دهان و دندان و فک و صورت نیز ممکن است این نوع جراحی‌ها را انجام دهند.

در ناحیه سر و گردن، دکتر گوش و حلق و بینی می‌تواند بیماری‌های عفونی، تومورها خوش‌خیم و بدخیم (سرطانی)، تومورهای صورت و تغییر شکل صورت را درمان کند. البته امروزه شایع ترین علت مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی در کشور ما عمل جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی) می‌باشد. دکتر سید جواد محمدی متخصص گوش ، حلق و بینی دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد. وی دارای بیش از 20 سال سابقه استخدام رسمی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی می باشد.

  • برای مثال متخصص مغز و اعصاب مشکلات مربوط به مغز یا سیستم اعصاب را درمان می‌کند و متخصصان چشم در درمان مشکلات مربوط به چشم و بینایی تبحر دارند.
  • برخی متخصصان مطالعاتی اضافی برای تخصص یافتن در یکی از این هفت حوزه انجام می‌دهند و خدماتشان را به این تخصص محدود می‌کنند.
  • بهترین متخصص گوش و حلق و بینی ، در زمینه بیماری های کم شنوایی ، مشکلات حاد گوش داخلی و خارجی و سوت کشیدن گوش تخصص دارد.
  • چرا که مواردی مشاهده شده ، علت نارضایتی بیمار نسبت به عمل بینی به خاطر ناآگاهی او از مراقبت های لازم بعد از عمل بوده است.

یک متخصص خوب شخصی است که درمان‌هایی بر اساس نیاز بیمار به او پیشنهاد بدهد. دکتر گوش، حلق و بینی بر اساس علائم بیمار و گزارشی که از او دریافت می‌کند، علت مشکلاتش را تشخیص می‌دهد و سپس برای از بین بردن علت اقدام می‌کند؛ همچنین ممکن است برای تشخیص دقیق‌تر، آزمایش‌هایی چون تست شنوایی تجویز کند. پذیرش 24 میزبان ویزیت آنلاین با کارآمدترین دکترهای آنلاین گوش، حلق و بینی به صورت تلفنی، تلگرامی و واتساپی می باشد.

دکتر فریبا بخشی

عفونت گوش یکی از رایج ترین، دردناک ترین و ناراحت کننده ترین دردها است. اتوپلاستی ، یک درمان سرپایی می باشد که بر حسب پیچیدگی روند ، حدوداً 1 تا 3 ساعت طول می کشد ؛ این درمان ، تحت بیهوشی عمومی انجام مجله خبری پزشکی می شود. کلیه حقوق علمی، مادی و معنوی این وب سایت متعلق به دکتر امین نوروزی می باشد . به منظور ارتباط سریع تر مجموعه ما با شما و عدم نیاز به قرار گیری در صف انتظار تماس، فرم زیر را پر نمایید.

خوردن، بلع غذا، صحبت کردن و آواز خواندن همگی وابسته به این بخش حیاتی هستند. اختلالات بلع، مشکلات صوتی و مشکلات نای و مری توسط پزشک گوش و حلق و بینی درمان می‌شوند. ایشان همچنین دوره های تکمیلی جراحی پلاستیک صورت و زیبایی بینی را نزد اساتیدی چون دکتر Most در دانشگاه سان فرانسیسکو ، دکتر منیک در دانشگاه آریزونا و دکتر پله در دانشگاه رم گذراند. دکتر محمد رضا سماواتی فرد فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی در سال 85 از دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس می باشد.

آیا جراح فک و صورت نیز می‌تواند عمل بینی انجام دهد؟

این در حالیست که سایر متخصصین از متخصص زنان گرفته تا فوق تخصص غدد، متخصص روماتولوژی و… به منظور درمان کلیه بیماریها در کنار شما هستند. متخصص گوش، حلق و بینی به کسی گفته می‌شود که بعد از اتمام دوره پزشکی عمومی، تخصص خود را در این زمینه گرفته باشد. این متخصص در زمینه بیماری‌های نواحی گوش، بینی، حلق، حنجره، دهان و به صورت کلی سر و گردن تخصص دارد. این بیماری‌ها می‌تواند شامل عفونت گلو، سینوزیت، غده‌های سر و گردن و … همچنین دکتر گوش، حلق و بینی دوره‌های لازم در زمینه جراحی سر و گردن را سپری می‌کند و دانش کافی به منظور عمل بینی را به دست می‌آورد.

زمان مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی

در ادامه ، قصد داریم شما را برخی از ویژگی ها و وظایف یک پزشک متخصص گوش حلق و بینی خوب و با تجربه ، آشنا سازیم. متخصصان گوش و حلق و بینی برای تشخیص علت اختلالات ، آزمایش های مختلفی انجام می دهند. سپس براساس آن نوع درمان را انتخاب کرده و در صورت لازم به پزشک دیگر بیمار را ارجاع می دهند.