پشت جنبش ممنوعیت کودکان از رسانه های اجتماعی


رسانه های اجتماعی<،on cl،="link caas-lightbox" aria-label="View larger image" ،le="" data-ylk="sec:image-lightbox;slk:lightbox-open;elm:expand;itc:1">

رسانه های اجتماعی مصور/گتی ایماژ

اشتراک گذاری سلفی در اینستاگرام برای نوجوانان آرکانزاس دشوارتر خواهد بود. فرماندار ایالت سارا هاکبی سندرز (R) این هفته قانونی را امضا کرد که به موجب آن جوانان باید اجازه والدین خود را قبل از راه‌اندازی حساب رسانه‌های اجتماعی دریافت کنند. ABC News گزارش ها. سندرز می‌گوید: «در حالی که رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری عالی و منبعی فوق‌العاده باشند، می‌توانند تأثیر منفی گسترده‌ای بر فرزندان ما داشته باشند». یوتا قبلاً قانون مشابهی را تصویب کرده است. و ایالت های دیگر ممکن است به زودی دنبال شوند.

چرا این اتفاق می افتد؟ نگر، های واقعی وجود دارد رفاه نوجوانان. مایک ببرنز می نویسد: «شواهد قابل توجهی وجود دارد که نشان می دهد نوجوانان آمریکایی در چند سال گذشته کاهش جدی در سلامت روان خود تجربه کرده اند. یاهو. و بحث در مورد اینکه آیا سایت های رسانه های اجتماعی مقصر هستند یا نه، در حال افزایش است – گاهی اوقات داغ. نیویورک مجله به نقل از ژان ام. تونگ، روانشناس: “افزایش ناگه، و شدید علائم افسردگی تقریباً دقیقاً در همان زم، رخ داد که تلفن های هوشمند در همه جا حاضر شدند و تعاملات حضوری به شدت کاهش یافت.” برای منتقدان رسانه های اجتماعی، این اتفاقی به نظر نمی رسد.

در واقع، محققان می‌گویند، رسانه‌های اجتماعی می‌توانند بر شیمی مغزهای در حال رشد تأثیر بگذارند. این برنامه‌ها پتانسیل تغییر رشد عصبی جوانان را دارند، زیرا مغز ما در پاسخ به محیطی که در آن زندگی می‌کنیم رشد می‌کند. میچ پرینشتاین از انجمن روانشناسی آمریکا در ماه فوریه به کمیته قضایی سنا گفت. اما آیا این بدان م،است که ،ت‌های ایالتی باید مداخله کنند تا بچه‌ها را از گذراندن تمام وقت خود در فضای مجازی به جای دوستان واقعی بازدارند؟

بچه ها دارای حقوق متمم اول هستند. ولی…

سایر ایالت ها باید از آرکانزاس و یوتا پیروی کنند، Lena S. Wen می نویسد در این واشنگتن پست: “مادرها و باباها باید در دنیای دیجیتال هم مانند ما در دنیای فیزیکی پدر و مادر شوند.” برخی از اشکالات برای چنین محدودیت های رسانه های اجتماعی وجود دارد. کودکان در جوامع به حاشیه رانده شده – مانند نوجوانان اقلیت و LGBTQ – اگر ابتدا باید از والدین اجازه بگیرند، پیدا ، افراد خود در فضای آنلاین دشوارتر خواهد بود. و «اجرا یک مسئله است». اما در بیشتر موارد، والدین “می خواهند بدانند دوستان فرزندان ما چه ،، هستند و چگونه وقت خود را با هم می گذرانند.” وقتی بچه ها آنلاین هستند، این مسئولیت از بین نمی رود.

<،on cl،="link caas-،on collapse-،on" aria-label="" ،le="" data-ylk="elm:readmore;slk:Story continues">داستان ادامه دارد

این لوایح احتمالاً با چالش‌های اساسی قانون اساسی روبرو خواهند شد. جی کاسپین کانگ می نویسد در اهل نیویورک. احساس شما نسبت به قانون بستگی به این دارد که آیا فکر می‌کنید سایت‌های رسانه‌های اجتماعی بخش مهمی از “مکالمه ملی” هستند یا معتقدید “سکوها محصولات اعتیادآور هستند – مانند سیگار” که کودکان باید از آنها محافظت شوند. والدین می توانند با ارائه یک مثال بهتر و کنار گذاشتن خود از توییتر و فیس بوک شروع کنند. ما “ممکن است مجبور شویم کارهای غیرقابل تصور را انجام دهیم و صفحه نمایش را از دست کودکان و خودمان جدا کنیم.”

همه با این ایده راحت نیستند. راه حل پیشنهادی برای ا،اج میلیون‌ها کاربر پرکار از فضای مجازی یک تصحیح بیش از حد و در عین حال خلاف قانون اساسی است. چار، برانت می نویسد در ثبت نام اورنج کانتی. نوجوانان حق دارند از حمایت های متمم اول استفاده کنند، اجازه داده می شود به دنبال اطلاعات باشند و در سایت های رسانه های اجتماعی ابراز وجود کنند. مطمئناً، “استفاده بیش از حد از رسانه های اجتماعی سلامت روان ،دسالان را کاهش می دهد”، اما این پلتفرم ها همچنین به جوانان “روشی منحصر به فرد، غنی و موثر برای بیان خود” می دهند.

بعدش چی؟

ایالت های بیشتری ممکن است آرکانزاس و یوتا را دنبال کنند. ویسکانسین و آیووا قانونگذاران در حال بررسی لوایح مشابه هستند. می‌گوید: «ما باید به والدین خود فرصت جنگ بدهیم و در حال حاضر آنها از نظر الکترونیکی و از نظر فناوری از سلاح خارج شده‌اند. دیوید استفن، نماینده جمهوریخواه ویسکانسین. قانونگذاران ویرجینیااز سوی دیگر، قو،ن رسانه های اجتماعی را رد کرده اند. یکی از سناتورهای ایالتی استدلال کرد: “تلاش برای جلوگیری از تلاش مردم برای دیدن چیزها در اینترنت مانند ایستادن در ساحل و تلاش برای جلوگیری از ورود جزر و مد است.”

اما بازدارنده‌های رسانه‌های اجتماعی ممکن است نیازی به قانونی نداشته باشند تا جوانان را از استفاده از رسانه‌های اجتماعی منصرف کنند. “برای Gen-Z، رسانه های اجتماعی همیشه داده شده است.” ووگ نوجوانان اشاره می‌کند، اما تعدادی از والدین «تأثیرگذار» در حال عقب‌نشینی هستند که بخشی از «تغییر ظاهری جزر و مد به سمت حفاظت از حریم خصوصی کودکان» است. و بچه هایی که به ،وان شخصیت های برجسته در سایت های رسانه های اجتماعی والدین خود بزرگ شده اند به دیگران هشدار می دهند که این اشتباه را تکرار نکنند. یکی از نوجوانان ابراز تاسف کرد: “فرزند شما هرگز عادی نخواهد شد.” “من هرگز به آنلاین بودن رضایت ندادم.”

مشخص نیست که قو،ن جدید واقعاً چقدر خوب عمل خواهند کرد. جمهوری جدید گزارش می دهد که قانون آرکانزاس ناقص است: “به نظر می رسد بسیاری از برنامه ها، مانند TikTok و Snapchat، معاف هستند.”

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

منبع می گوید داستان ترامپ در مورد گریه و عذرخواهی کارگران دادگاه منهتن در محاکمه او صحت ندارد.

هیئت استیناف فدرال بخشی از ممنوعیت گسترده قرص های سقط جنین را مسدود می کند و اجازه می دهد برخی محدودیت ها اعمال شوند

در طول “سوپر ال نینو” بالقوه چه چیزی انتظار می رود


منبع: https://news.ya،o.com/behind-movement-ban-kids-social-092509601.html