چگونه تعطیلات زمستانی را در نوجوانی گذراندید، بر اساس تیپ شخصیتی Myers-Briggs®


وقتی مدرسه برای تعطیلات زمست، آزاد می شود، نوجوانان با هشت ساعت وقت آزاد در روز باقی می مانند. در حالی که ما تعطیلات را با این باور شروع می‌کنیم که دانش‌آموزان نمونه خواهیم بود و این زمان را در کنار خانواده‌هایمان می‌گذر،م و به جامعه کمک می‌کنیم، این چیزی نیست که معمولاً اتفاق می‌افتد. بسته به نوع شخصیت Myers-Briggs® ما، همه ما به شیطنت های مختلفی می رسیم.

این مقاله نگاهی طنزآمیز به نحوه گذراندن اوقات فراغت از مدرسه توسط نوجوانان از هر نوع دارد.

مطمئن نیستید تیپ شخصیتی شما چیست؟ ما را بگیر پرسشنامه شخصیت در اینجا. یا می تو،د از MBTI® رسمی استفاده کنید اینجا.

ENFP

در روز اول استراحت، به تک تک گپ‌های گروهی که در آن حضور دارند پیامک می‌فرستند و می‌پرسند آیا ،ی برای پاتوق ، در دسترس است یا خیر. با همه گروه‌های دوستان مجزای خود، مسابقه‌های بی‌نظیر خانه‌سازی شیرینی زنجفیلی و شب‌های فیلم حماسی را برنامه‌ریزی می‌کند، جهنم برای دیدن تک تک دوستان خود حداقل یک بار تلاش می‌کند. از آنجایی که آنها در نهایت برای هر روز استراحت برنامه‌ریزی می‌کنند، قبض گاز دیوانه‌کننده‌ای برای رفت و آمد به مکان‌ها جمع‌آوری می‌کنند. توسط والدینشان فریاد می زنند.

INFP

تصمیم می‌گیرد که اکنون زمان آن است که از طریق همذات پنداری بیش از حد با ادبیات، از طریق سال‌ها آسیب‌های رو، کار کند. مجموعه‌ای از کتاب‌ها را از کتابخانه بررسی می‌کند، همه چیز درباره تراژدی عشق نافرجام. پس از این نتیجه گیری که هیچ یک از شخصیت ها واقعا می شود آنها، تمام کتاب ها را برمی گرداند و اشعار شخصی را به ،وان هدایای کریسمس برای دوستانشان می نویسد.

ENTP

از ش،تگی خسته می شود و در تعطیلات به سر می برد: ،ید آب نبات با قیمت پایین از INTJ و فروختن آن به دوستان خود با قیمت نشانه گذاری. والدین دوستان خود را با نشان دادن کیف پول خالی آنها در ،ید آنها مقصر می کند. به حماقت برخی از مردم می خندد، زیرا آنها پول را در بسته قرمز و سبزی که با اولین فروش خود ،یده بودند، می ریزند.

INTP

با لپ تاپ خود به اتاق خود عقب نشینی می کند و تا آ،ین روز استراحت بیرون نمی آید. هر وقت ،ی با غذا و مایحتاج اولیه وارد اتاق می شود، با چشم، خسته از لپ تاپ خود به بالا نگاه می کند. اما زم، که مدرسه شروع می شود، آنها یاد گرفته اند که چگونه زبان ماندارین صحبت کنند، در آشپزی فرانسوی متخصص شوند و مک،ک کوانتومی را از طریق ویدیوهای یوتیوب بررسی کنند.

ENTJ

برای پول ساعت‌های بیشتری را در محل کار خود می‌گذارد و مصمم است قبل از شروع مدرسه، پول نقدی را ذخیره کند. دوستان خود را با رد ، پیشنهادات برای معاشرت آزار می دهد و با گرفتن تمام اسلات های موجود، همکاران خود را آزار می دهد. سعی می کند ENTP را متقاعد کند که به آنها بپیوندد و پول صادقانه ای به دست آورد. ش،ت می خورد.

INTJ

وقتی ENTP نزد آنها می آید و برای فروش آب نبات می خواهد می خندد. آب نبات قدیمی خود را از هالووین به ENTP می دهد، که آنها با انحصار سیستم ترفند یا درمان محله ذخیره کرده بودند. این جالب است که ENTP واقعاً فکر می کند که بیشتر از آنها درآمد ،ب می کنند. پول را صرف سرمایه گذاری می کند.

ENFJ

در ابتدای استراحت با گروهی از دوستانش بیرون می‌رود، اما به سرعت تحت فشار آشنا برای میانجی‌گری در پاتوق‌ها له می‌شود. متوجه می شود که شاید آنها ایده گذراندن وقت با مردم را بیشتر از گذراندن وقت واقعی با مردم دوست دارند. تصمیم می گیرد که برای بقیه استراحت فقط با INFJ وقت بگذارد. آنها روزها را در سکوت راحت به تماشای فیلم می گذرانند.

INFJ

فقط با ENFJ تماس می گیرد زیرا آنها می دانند که قرار است سطحی از تعامل اجتماعی را انجام دهند. متوجه می شود که وقتی مدرسه تمام می شود، واقعاً نمی خواهند بیشتر دوستان خود را ببینند. استراحت را به تماشای فیلم‌های غمگین با ENFJ می‌گذراند و احساس می‌کند با آن‌ها سوءتفاهم می‌شود. امید است که آنها متوجه نشوند که تنها ،ی هستند که با آنها رفت و آمد دارند.

ESTJ

در هر مهم، تعطیلات، برنده شدن در مسابقات خانه شیرینی زنجبیلی و بازی های رومیزی به هر قیمتی مهم است. پس از هر پیروزی، افتخار می کنند، زیرا به هر حال حقوق خود را به دست آورده اند. تعجب می کنم که چرا تا پایان تعطیلات، دیگر ،ی آنها را دعوت نمی کند.

ISTJ

متوجه می شود که ترم بعد ،یسی دارند و وحشت می کند زیرا فراموش کرده اند قبل از موعد خواندن مورد نیاز را انجام دهند. برنامه درسی معلم آینده خود را بررسی می‌کند و تک تک کتاب‌های فهرست را می‌خواند، با برجسته‌کننده‌های پاستلی و قلم‌های ژل مورد علاقه‌شان حاشیه‌نویسی می‌کند. خواندن را در عرض چند روز به پایان می‌رساند و زمان دارد تا زیورآلات روی درخت را مرتب کند تا رنگ‌ها را کاملاً تغییر دهند.

ESFJ

تمام گرمای خود را برای آماده ، خانواده خود برای تعطیلات می ریزند. خواهران و برادران خود را مجبور می کند تا در حالی که یک لیست پخش جاز با دقت تنظیم شده در پس زمینه پخش می شود، تزئین کنند. باعث می شود پدرشان صدها دلار ،ج چراغ ها کند تا خانه شان روشن ترین خانه در خیابان باشد. پس از پایان کریسمس در غم و اندوه عمیق فرو می رود. اما وقتی والدین آنها شروع به صحبت در مورد جشن های سال نو می کنند، هدف خود را دوباره به دست می آورند و برای جشن سال نو برنامه ریزی می کنند.

ISFJ

هر عصر شروع به رفتن به سوپ آشپزی می کند. به سرعت مورد علاقه همه می شود زیرا کارت های خانگی به مشتریان می دهند و برای بچه ها قندان می آورند. در پایان تعطیلات، آنها مدیریت زنجیره سوپ‌پزخانه‌ها را برعهده گرفتند و انگیزه خود را برای ارائه هدایای کریسمس به هر خانواده در منطقه اعمال ،د.

IS P

یک طرح اصلی برای ورم قبل از شروع مجدد مدرسه ایجاد می کند. گروهی از دوستان را برای ،ید عضویت در باشگاه محلی گرد هم می‌آورد و همه را مسئول پیگیری برنامه تمرین روزانه خود می‌داند. پس از یک هفته این ایده را کنار گذاشت زیرا برخی از دوستان آنها شرط بندی ،د که چه ،ی می تواند قبل از شروع مدرسه بیشتر وزن اضافه کند. در نان زنجبیلی پانزده پوند اضافه می کند.

ISTP

در ت، برای جلوگیری از تکمیل درخواست های دانشگاه، آنها موتورسیکلت همسایه خود را داغ می کنند و به یک سفر جاده ای بداهه در سراسر ایالت می روند. در این فرآیند، آنها مشکل کاربراتور را برطرف می کنند، عمر باتری را بررسی می کنند و مایع خنک کننده را تغییر می دهند. آنها موتورسیکلت را دو روز بعد با حالتی بهتر از آنچه پیدا کرده بودند، برمی گردانند

ESFP

کل مدرسه را در اولین شب تعطیلی به خانه خود دعوت می کند. پس از میزب، جشن سال، رادار را به طور کامل رها می کند و استراحت را با گروهی از دوستان نامعلوم از مدرسه دیگر می گذراند. تنها زم، که ،ی از مدرسه آنها را می بیند این است که به طور تصادفی ساعت 3 صبح به خانه مردم خود می روند و در هوای سرد فقط با شلوارک و صندل ورزشی می ایستند.

ISFP

سعی می‌کند با هدایت ، همه چیزهایی که دارند در یک کتاب کوچک از شعرهای زمست،، جادوی فصل تعطیلات را به تصویر بکشد. INFP که سعی می‌کند خوب باشد، کتاب را می‌خواند، اما نمی‌تواند بگوید که این چیز بزرگ بعدی در ادبیات آمریکا بود. در نتیجه، ISFP خشمگین می شود و شعر را به کلی کنار می گذارد. روز بعد، آنها یوکلل را برمی دارند و سرودهای کریسمس را در پارکینگ محلی تارگت می نوازند. توسط یک صندوقدار هدف تعقیب می شود.

مقالات دیگری که ممکن است دوست داشته باشید:

آنچه در یک گردهمایی تعطیلات انجام می دهید، بر اساس تیپ شخصیتی مایرز-بریگز®

چرا باید از هر تیپ شخصیتی Myers-Briggs® اجتناب کنید

بر اساس تیپ شخصیتی Myers-Briggs® چه چیزی را به برنامه صبحگاهی خود اضافه کنید

افکار شما چیست؟

آیا از این مقاله لذت بردید؟ آیا فکر یا داست، برای به اشتراک گذاشتن با سایر خوانندگان دارید؟ کامنت بگذارید تا به ما اطلاع دهید!




منبع: https://www.psyc،logy،.com/2022/12/26/،w-you-spent-winter-break-as-a-teenager-based-on-your-myers-briggs-personality-type/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=،w-you-spent-winter-break-as-a-teenager-based-on-your-myers-briggs-personality-type