چگونه کاهش سرعت در کار می تواند به شما کمک کند کارهای بیشتری انجام دهید


استراحت اغلب به ،وان نقطه مقابل موفقیت مطرح می شود.

در فرهنگی که اغلب از «سوز ،» تجلیل می‌کند، ساعت‌های طول، دیوانه‌وار، ناهار خوردن پشت میزمان و نداشتن زم، برای انجام کاری خارج از شغل‌مان به نشان افتخار تبدیل شده‌اند.

این پیام که موفقیت متعلق به افرادی است که در تلاش هستند تا رویاهای خود را از دست بدهند، از پست‌های ویروسی اینستاگرام که ادعا می‌کنند “خواب برای ضعیفان است” گرفته تا مدیران تجاری که به کار 100 ساعته در هفته به خود می‌بالند، موعظه می‌شود.

اما به نظر می رسد که کاهش سرعت، انجام کارهای کمتر و اختصاص زم، برای استراحت در واقع می تواند به شما کمک کند در درازمدت در کار موفق تر – و بهره وری – باشید.

مزایای پنهان استراحت در محل کار

صرف زمان بیشتر برای استراحت در طول روز کاری نه تنها از فرسودگی شغلی جلوگیری می کند – تحقیقات گذشته نشان می دهد که می تواند خلاقیت را تحریک کند، به شما کمک کند بهتر تمرکز کنید و زم، را که صرف جلسات و وظایف می کنید کارآمدتر کند.

ال، سوجونگ-کیم پانگ، نویسنده کتاب «استراحت: چرا وقتی کمتر کار می‌کنید، بیشتر انجام می‌دهید، استراحت یکی از مؤلفه‌های ضروری خوب کار ، و هوشمندانه کار ، است». یک بار توضیح داد در مقاله ای برای مجله Greater Good.

لاشان دیویس، مشاور منابع انس،، به CNBC Make It می گوید، علاوه بر این، «استراحت مولد است». بهره وری فقط به دست آوردن نتیجه نیست، بلکه به دنبال بهترین نتایجی است که می تو،د داشته باشید و اگر استراحت کافی نداشته باشید، غیرممکن است که بهترین عملکرد را داشته باشید.

دیویس می‌افزاید، افرادی که استراحت را در اولویت قرار می‌دهند، با انرژی، متمرکزتر و آماده‌تر برای مق، با هر چالشی که پیش می‌آید، سر کار حاضر می‌شوند.

Pang توضیح داد که به این دلیل است که حتی زم، که مغز ما در حال استراحت است، همچنان فعال است و “شبکه پیش فرض” خود را برای حل مسئله، تفکر خلاق و جستجوی اطلاعات جدید درگیر می کند.

وی افزود: ممکن است نتو،م این فرآیندها را به طور کامل کنترل کنیم. اما با یادگیری بهتر استراحت ،، می تو،م از آنها حمایت کنیم [and] بگذار کار کنند.”

چگونه استراحت را در برنامه خود بگنج،م

اگرچه گرفتن یک تعطیلات یک هفته ای یا یک چرت بعدازظهر بین جلسات الهی به نظر می رسد، اما همیشه امکان پذیر نیست.

در عوض، در مورد بقیه مواردی که نیاز دارید با افزایش زمان واقعی فکر کنید. دیویس توصیه می کند که هر چهار ساعت یکبار 15 دقیقه از محل کار استراحت کنید و در صورت امکان یک ساعت استراحت برای ناهار داشته باشید.

«به دنبال فرصت‌هایی برای تزریق سرگرمی به روز خود باشید یا فعالیت کوچکی انجام دهید که به شما شادی می‌دهد، خواه پیاده‌روی، تماس با یک دوست یا خواندن فصلی از کتابی که در مورد آن هیجان‌زده هستید… حتی اگر فقط برای 15 سال باشد. 20 دقیقه،” لورا پندرگراس، روانشناس صنعتی که به شرکت های فورچون 500 مشاوره می دهد، پیشنهاد می کند. آن فعالیت‌های کوچک و آرام‌بخش می‌تواند راه زیادی برای شارژ مجدد باتری شما داشته باشد.»

شما همچنین می تو،د کوچک تنظیم کنید “اه، استراحت” دیویس می‌گوید برای کار ،، مانند امضای کامل تا ساعت 6 بعد از ظهر هر روز، یا برنامه‌ریزی یک بعد از ظهر بدون جلسه حداقل یک بار در هفته.

با این حال، در نهایت، استراحت باید در محل کار غیر قابل مذاکره باشد. دیویس می‌گوید، هر کاری که باید انجام دهید تا خود را برای استراحت مسئول بد،د – چه تنظیم یک یادآوری مکرر در تقویم یا مکالمه با مدیر خود – ارزشش را دارد.

او می افزاید: “هیچ چیز، هیچ وظیفه ای، هیچ چک حقوقی، هیچ پروژه ای مهمتر از شما و رفاه شما نیست.” استراحت و سلامت عقل خود را به خاطر شغل به خطر ندهید.

وارسی:

تازه وارد بازار کار شده اید؟ به گفته لینکدین، این 5 مهارت “نرم” می تواند به کارگران جوان برتری دهد

به گفته روانشناسان 3 عادت صبحگاهی که به شما کمک می کند در محل کار شادتر و بازدهی بیشتری داشته باشید

به گفته مدیران، چگونه می توان بر رکود پس از تعطیلات در محل کار غلبه کرد؟

ثبت نام کن: با خبرنامه هفتگی ما در مورد پول و شغل خود هوشمندتر شوید

چگونه این جوان 26 ساله در خارج از نیویورک سالانه 25000 دلار درآمد و ،ج می کند


منبع: https://www.cnbc.com/2023/01/06/،w-slowing-down-at-work-can-help-you-get-more-done.html