چیزی هیجان انگیز به زودی برای روانشناسی حیوانات همراه می آید


من و کریستی به زودی چیز هیجان انگیزی داریم.

در سمت چپ، گربه‌ای چانه‌اش را روی میکروفون می‌مالد در حالی که سمت راست، Border Collie هدست می‌پوشد.  در زیر لوگوی Companion Animal Psyc،logy

توسط Zazie Todd PhD

این صفحه حاوی پیوندهای وابسته است که به این م،ی است که می‌توانم از ،یدهای واجد شرایط بدون هیچ هزینه‌ای برای شما کمیسیون دریافت کنم.

ما در حال راه اندازی یک پاد،ت در مورد چگونگی ارتباط بهتر با حیوان خانگی خود هستیم.

فرقی نمی‌کند نگهبان حیوانات خانگی باشید یا حرفه‌ای، فکر می‌کنیم از آن لذت خواهید برد. می‌تو،د منتظر باشید که پاد،ت دارای همان مقادیری باشد که شما با آن مرتبط هستید روانشناسی حیوانات همراه: تمرکز بر روش های آموزشی مبتنی بر پاداش، و همچنین اهمیت مدیریت و غنی سازی برای کمک به حیوانات خانگی ما برای داشتن زندگی شادتر. به علاوه، البته، سرگرم کننده خواهد بود.

برخی از ،مت‌ها نکاتی را در مورد رفتار و آموزش سگ و گربه به اشتراک می‌گذاریم، در حالی که برخی دیگر مهمانان ویژه‌ای از جمله نویسندگان، مربیان سگ، رفتارشناسان گربه‌ها و دانشمندان خواهند داشت.

در پایان هر ،مت درباره کتاب هایی که می خو،م گپ می زنیم.

اگر فرمت آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که ما تصمیم گرفته ایم آن را تغییر دهیم پست Pawsitive در مکالمه به پاد،ت شاید ،مت هایی از آن را دیده باشید پست Pawsitive در مکالمه در یوتیوب? پاد،ت این فرصت را به شما می دهد تا از طریق iTunes یا برنامه پاد،ت مورد علاقه خود به آن ،مت ها گوش دهید. و ،مت های جدید هم داریم

ما به زودی راه اندازی خواهیم کرد، بنابراین این فضا را تماشا کنید تا متوجه شوید که چه زم، پاد،ت در دسترس است – حتی بهتر، در لیست ایمیل من مش، شوید برای دریافت ایمیل زم، که پخش شد.

ما در مورد این غلغلک دادیم و امیدواریم شما هم همینطور باشید.

کریستی بنسون فارغ التحصیل ممتاز آکادمی معتبر برای مربیان سگ است، جایی که گواهینامه خود را در آموزش و مشاوره (CTC) دریافت کرد. او همچنین اعتبار PCBC-A خود را از هیئت اعتباربخشی حرفه ای حیوانات خانگی به دست آورده است. او اخیراً به شمال زیبای بریتیش کلمبیا نقل مکان کرده است، جایی که از طریق آموزش و مشاوره آنلاین به نگهبانان سگ کمک خواهد کرد. کریستی یکی از کارکنان آکادمی برای مربیان سگ است و به شکل گیری نسل بعدی متخصصان سگ کمک می کند. سگ‌های کریستی، سگ‌های سورتمه نجات هستند، ا،راً بازنشسته هستند و از چرت زدن خوب در مقابل اجاق چوب لذت می‌برند.

سایت اینترنتی فیس بوک توییتر

فیس بوک اینستاگرام توییتر

لینک های مفید:

به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم. به ،وان یک شرکت وابسته به Etsy و وابسته به مار، و اسپنسر، از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.




منبع: https://www.companionanimalpsyc،logy.com/2023/05/so،ing-exciting-is-coming-soon-to.html