کسی دکتر داخلی خیلی خوب تو تهران میشناسه معرفی کنه؟ تبادل نظر نی نی سایت-یارا مشاور

هزمانی که تیروئید به‌خوبی کار نمی‌کند، مشکلات زیادی در بدن ایجاد می‌شود. زمانی که تولید هورمون تیروئید افزایش پیدا کند، شخص دچار پرکاری تیروئید شده و زمان کاهش تولید هورمون شخص دچار کم کاری تیروئید شده‌است. آرتروز یک بیماری مفصلی است که بر روی غضروف و بافت بین استخوان ها تاثیر مستقیم می گذارد.

متخصصین داخلی می توانند در مورد بهداشت عمومی و مشکلات پیچیده پزشکی اظهار نظر کنند. درمان ها می تواند تنها از طریق پزشک داخلی پیگیری شود و یا متخصص داخلی برنامه ارجاع بیمار به یک متخصص در ناحیه درد را هماهنگ کند. با توجه به تعداد بازدید از صفحه هر پزشک، مشاهده نظرات دیگر کاربران می توانید بهترین مجله خبری پزشکی متخصص داخلی تهران را انتخاب کنید. دکتر زهرا میمندی نژاد به صورت تخصصی در زمینه تشخیص و درمان بیماری‌های داخلی، ریه و گوارش فعالیت دارد. برخلاف یک متخصص قلب که تنها قلب شما را درمان می‌کند، یک متخصص داخلی به شما در مدیریت تمامی بیماری‌های حاد و مزمنی که ممکن است به آن مبتلا باشید کمک می‌کند.

  • خدمات جامع پذیرش۲۴ در حوزه سلامت در تلاش است تا تجربه درمان خوبی را برای تمام بیماران رقم بزند.
  • در صورت تمایل پس از دریافت پایان دوره تخصص داخلی دانش ‌آموختگان می توانند اقدام به گذراندن فوق تخصص در رشته های مختلف مانند بیماری های قلب و عروق، غدد و بیماری ‌های گوارشی و عفونی نمایند.
  • چه در مواردی که شما به بیماری های عمومی مبتلا شده اید و چه زمانی که بیماری شما پیچیده است، باید معاینات اولیه را تحت نظر یک دکتر داخلی انجام دهید.
  • به‌مرور این بیماری می‌تواند قسمت‌های دیگر بدن و دیگر سیستم‌ها را درگیر کند که شامل چشم، قلب، ریه، پوست، رگ‌های خونی و سایر نقاط می‌شود.
  • بر اساس نتایج یک مطالعه جدید که در مجله داروشناسی و دارودرمانی منتشر شده است، کسانی که مرغ و ماهی بیشتری مصرف می‌کنند، کمتر از سایرین در معرض ابتلا به سرطان کبد قرار خواهند داشت.
  • از بیماری‌هایی مانند سرطان و عفونت گرفته تا مشکلات مربوط به قلب، خون، کلیه‌ها، مفاصل، سیستم گوارشی، تنفسی و عروق جز حیطه کاری دکتر داخلی است.

همچنین دوره های تخصصی آندوسکوپی و کولونوسکوپی برای درمان بیماران گوارشی طی کرده است. دکتر علی اصغر شاه دایی عضو انجمن متخصصین داخلی ایران و عضو انجمن متخصصین گوارش و کبد ایران می باشد. دکتر امیرعباس رشیدی در سال ۸۹ موفق به کسب مدرک پزشکی عمومی خود از دانشگاه شهید بهشتی تهران شد. وی بعد از دو سال سابقه کاری به عنوان پزشک خانواده در استان کرمانشاه، تحصیل خود را در رشته داخلی با توجه به اینکه علاقه زیادی به بیماری داخلی بخصوص بیماری های خونی داشت، ادامه داد.

همچنین اگر مصرف یک دارو منجر به عوارض منفی برای شما شده است باید به پزشک اطلاع دهید. برخی از علائم مانند مشکل در بلع، سوزش سردل، رفلاکس معده و اسهال می‌توانند نگرانی جزئی یا نشانه مشکلی جدی باشند و باید علت بروز این نشانه‌ها توسط متخصص گوارش بررسی شود. سیستم تولیدمثل در مردان و زنان با دستگاه ادراری رابطه نزدیکی دارد. برخی از بیماری‌ها ممکن است روی هر دو سیستم تأثیر بگذارد و باید برای درمان آنها پزشک در مورد هر دو سیستم دانش کافی داشته باشد.

دکتر نادر لطفعلیزاده

بیسینوز (بیماری ریوی) – انسداد راههای هوایی کوچک که به شدت باعث اختلال عملکرد ریه می شود. تشریح تشخیص و مرحله سرطان (توصیف اینکه سرطان در کدام قسمت بدن است و تا کجا گسترش دارد. بافت های کلیه یک بیمار را تحت یک میکروسکوپ بررسی کند تا تعیین کند آیا بیمار نیاز به پیوند دارد یا خیر.

کلینیک گوارش و کبد

اما می‌تواند در زانو، مچ پا، دست، مچ دست یا آرنج هم به وجود بیاید. در نقرس حملات ناگهانی بوده و از علائم آن می‌توان به درد شدید، قرمزی و تورم اطراف مفاصل اشاره کرد. آرتریت روماتوئید نوعی بیماری خودایمنی است که سیستم ایمنی بدن به بافت‌ها حمله می‌کند.

دکتر فاطمه هدایی

دکتر متخصص داخلی دررابطه‌با تمامی اندام‌ها و سیستم‌های بدن دانش کافی داشته و بیماری‌های مختلف در این زمینه را تشخیص می‌دهد. به همین دلیل می‌توان برای تشخیص و درمان کرونا به دکتر داخلی مراجعه کرد. پزشک با بررسی علائم و انجام آزمایش‌هایی کرونا را تشخیص می‌دهد. درصورتی‌که علائمی بین کرونا و بیماری دیگر مشابه باشد، دکتر داخلی در تشخیص آن به شما کمک می‌کند. دکتر متخصص داخلی طیف گسترده‌ای از بیماری‌های را تشخیص داده و درمان می‌کند.

برای ملاقات با پزشکان داخلی و عمومی برتر در تمامی نقاط استان تهران و البرز می‌توانید از خدمات آنلاین مجموعه درمانکده بهره ببرید. در صورتیکه نیاز به پزشکان متخصص و فوق متخصص نیز داشته باشید، این مجموعه می‌تواند مسیر رسیدن شما به آنها را کوتاه‌تر کند. برای مثال اگر بخواهید از دکتر فوق تخصص ریه نوبت ویزیت بگیرید، کافی است به سایت مراجعه کرده و تخصص مورد نظر را جستجو کنید. با استفاده از امکانات این مجموعه امکان مشاوره پزشکی متنی و صوتی نیز وجود دارد.

در این حالت پزشک داخلی گزارش پزشکی را در اختیار متخصص قرار خواهد داد. با استفاده از سیستم نوبت‌دهی آنلاین درمانکده همین حالا می‌توانید از بهترین دکتر زنان در تهران، نوبت بگیرید. کافی است به سایت این مجموعه مراجعه و تخصص مورد نظر را جستجو کنید. این مجموعه خدمات خود را به ساکنین سراسر استان تهران و البرز ارائه می‌دهد. برای تشخیص و درمان بسیاری از بیماری‌ها مانند بیماری قلبی، فشارخون بالا، دیابت، چاقی و بیماری‌های مزمن ریوی می‌توان به دکتر داخلی مراجعه کرد. این پزشکان طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها را درمان و مدیریت می‌کنند.