کهنه سربازان نمی خواهند قهرمان در محل کار پرستش کنند


کهنه سربازان نمی خواهند قهرمان در محل کار پرستش کنند

گرفتن

در سال 2021، پژوهش از هاروارد نشان داد که حدود 27 میلیون کارگر از نیروی کار “پنهان” شده اند. این 27 میلیون نفر از سراسر ایالات متحده افرادی بودند که مهارت ها و توانایی های ایجاد تغییر در محل کار را داشتند، اما اغلب برای نقش ها نادیده گرفته می شدند. آنها شامل افرادی با مشکلات سلامت روان، سابقه کیفری یا معلولیت بودند.

کهنه سربازان نظامی در این لیست گنجانده شده بودند که به گفته محققان اغلب به دلیل شیوه های استخدامی که آنها را نادیده می گیرد یا تجربیاتی را که روی میز به ارمغان می آورند، از بازار کار منجمد می شوند.

محققان توضیح می‌دهند: «با اتخاذ شیوه‌های استخدام متمرکز بر ایجاد دسترسی بیشتر برای آن بخش، کارفرمایان می‌توانند چشم‌انداز جانبازان را به طور قابل ملاحظه‌ای بهبود بخشند». موفقیتی که بسیاری از شرکت‌ها با اجرای برنامه‌هایی که جانبازان را هدف قرار داده‌اند، گواهی بر پتانسیل رویکردهای من، برای استفاده از گروه‌های خاصی از کارگران پنهان است.»

پژوهش از آزمایشگاه آینده کهنه سربازان (VFL) در دانشکده مهندسی تاندون NYU نشان می دهد که کهنه سربازان در مورد کارآفرینی نیز ویژگی های جذابی دارند. محققان استدلال می کنند که سازماندهی، نظم و انضباط، تمرکز بر استراتژی و نقاط قوت تیم محور بسیاری از کهنه سربازان، خود را برای راه اندازی یک ،ب و کار بسیار خوب می دانند.

این مطالعه نشان داد که جانبازان اغلب به سمت زندگی کارآفرینی کشیده می‌شوند، تا حدی به دلیل آزادی و استقلالی که چنین مسیری برای آنها فراهم می‌کند و در عین حال از مجموعه مهارت‌های خاص خود نیز استفاده می‌کنند. با این حال، باید تعجب کرد که چقدر از آن به دلیل منجمد شدن از اشکال سنتی شغل من است.

غلبه بر انگ

ممکن است تصور شود که ع، این وضعیت ایده آل خواهد بود. به هر حال، اگر محیط های کاری که به جانبازان انگ می زند قطعا بد هستند، مکان های کاری که جانبازان را شیر می زند، حتماً باید بسیار بهتر باشند؟ پژوهش از دانشگاه سینسیناتی نشان می دهد که همه چیز چندان ساده نیست.

در عوض، محققان دریافتند که اغلب شکل عجیبی از پارادو، در هر دو طیف وجود دارد، زیرا نه کلیشه‌ای کهنه‌سربازان به شیوه‌ای مضر یا قرار دادن آنها بر روی یک پایه مفید است و نه در واقع مورد نظر خود کهنه‌کاران.

محققان تعدادی از کهنه سربازان را که در ده ها سازمان کار می ،د، در تلاش برای درک چگونگی پیش رفتن بازگشت آنها به زندگی غیرنظامی مورد بررسی قرار دادند. تجزیه و تحلیل تعدادی از موضوعات ثابت را نشان داد.

محققان توضیح می دهند: «اگر شما یک جانباز هستید، همه تصور می کنند که در جنگ بوده اید یا به افراد شلیک کرده اید یا به اختلال استرس پس از سانحه مبتلا هستید. اما جالب بود که می‌دیدیم که سربازان کهنه‌کار را بر روی پایه گذاشتن اثرات منفی مشابهی دارد.»

تصاویر غیر مفید

محققان توضیح می دهند که کهنه سربازان اغلب در فرهنگ عامه و رسانه ها به شیوه خاصی به تصویر کشیده می شوند. این اغلب حول محور سلامت روان ضعیف و تمایل به طغیان های خشونت آمیز مرتبط با PTSD می چرخد. پاسخ دهندگان این کلیشه ها را با برخی از نظرات بسیار نادرست و نادرست همتایان غیرنظامی خود مرتبط ،د.

به ،وان مثال، یکی از پاسخ دهندگان تعجب همکاران را که متوجه شدند از نظر سیاسی محافظه کار نیستند، بیان کرد. برخی دیگر تأکید ،د که چه تعداد از همکاران برداشتی از مردان و ،ن خدماتی داشتند که توسط فیلم‌های جنگی جعل شده بود، فیلم‌هایی که معمولاً جانبازان بازگشتی را به شیوه‌ای افراطی با آسیب‌های رو، شدید ناشی از تجارب آنها از جنگ به تصویر می‌کشند.

یکی از پاسخگویان فاش کرد: “آنها متوجه می شوند که من یک کهنه سرباز هستم و در جنگ بودم و به طور خودکار فکر می کنند که من دچار PTSD هستم و من یک دیوانه روان پریش نیمه دیوانه هستم.”

به طور مشابه، همکاران غیرنظامی ممکن است دوستان یا خویشاوند، داشته باشند که خود کهنه کار بوده اند و آنها تصور می کنند که همه پرسنل خدمات تجربه مش،ی دارند بدون اینکه درک کنند که هر داستان ذاتاً یک داستان فردی است. به جای تلاش برای درک آن داستان فردی، بسیاری در تصور از پیش طراحی شده خود از چگونگی زندگی نظامی گیر می کنند.

مک،سم های مق، ای

بسیاری از کهنه سربازان در مورد تنظیماتی که برای تلاش و سازگاری با فرهنگ غیرنظامی انجام خواهند داد صحبت ،د. به ،وان مثال، بسیاری گزارش دادند که از طنز سیاه برای تلاش و مق، استفاده می‌کنند، اما این موضوع همیشه در محیط‌های کاری که با آن هماهنگ نبودند مورد استقبال قرار نمی‌گرفت.

این امر با این واقعیت تشدید می شود که بر خلاف سایر مشاغل پر استرس، مانند اجرای قانون یا پرستاری، جانبازان به ندرت توسط همکار، با تجربه مشابه برای استفاده و ارتباط با آنها احاطه می شوند.

بیشتر از همه، رایج بود که جانبازان ،وماً خواهان درمان خاصی نیستند، بلکه فقط برای درک درجه ای از آنها می خواهند. این امر مست،م آگاهی بیشتر مدیران منابع انس، از شیوه هایی است که به کهنه انگ ها انگ می خورند و همچنین از روشی که همکاران می توانند از جانبازان تجلیل کنند نیز آگاه باشند.

محققان در پایان می‌گویند: «یک شوخی قدیمی در ارتش وجود دارد که می‌گوید: «از خدمتم متش،». این نشان‌دهنده ،ی است که می‌خواهد مورد تجلیل قرار گیرد. اما به ندرت در ارتش می‌توان چنین چیزی را مشاهده کرد. بیشتر مردم نمی‌خواهند از آنها برای خدماتشان تشکر شود. خدمات آنها اغلب شخصی‌تر است و به دلایل متعدد انگیزه دارد.


منبع: https://www.forbes.com/sites/adigaskell/2022/12/21/veterans-dont-want-hero-wor،p-at-work/