گوش حلق و بینی متخصص گوش حلق و بینی مشکلات گوش حلق و بینی-یارا مشاور

این تخصص شامل جراحی کاشت حلزون است که در آن یک دستگاه الکترونیکی پیچیده‌ی کوچک که عصب شنوایی را تحریک می‌کند، در گوش درونی (حلزون گوش) کاشته می‌شود. با استفاده از خدمات نوبت دهی پزشکی پذیرش۲۴ قادر خواهید بود در کمترین زمان و بدون دغدغه ای جز بیماری، اولین نوبت خالی پزشک مورد نظر خود را ثبت نمایید و در زمان مقرر به مطب پزشک مراجعه نمایید. لازم به ذکر است، می‌توانید میانگین زمان انتظار در مطب جهت ویزیت را در صفحه پزشک مورد نظر خود مشاهده کنید که این مقدار، کمتر از زمان انتظار در حالت عادی و بدون دریافت نوبت اینترنتی است. منظور از سرطان ناحیه ی سر و گردن، هر نوع سرطانی است که در سینوس ها، دهان، گلو و حنجره ایجاد می شود. سرطان های پوست سر، صورت و گردن نیز جزو سرطان های ناحیه ی سر و گردن محسوب می شوند و از طرفی، تومورها نیز می توانند روی تیروئید، پاراتیروئید و غدد بزاقی ایجاد شوند. یکی از موارد بسیار مهمی که در جلسه مشاوره عمل بینی مورد بررسی قرار می‌گیرد، نوع بینی فرد و نتیجه بعد از عمل است.

  • در جراحی زیبایی بینی مشکلاتی همچون افتادگی نوک بینی ، قوز روی بینی ، نامتقارن بودن سوراخ های بینی و غیره برطرف می شود.
  • پزشک متخصص، ابزاری به نام آندوسکوپ را در بینی قرار می دهند که به آنها اجازه می دهد تا سینوس ها را ببینند.
  • دکتر محمد رضا سماواتی فرد فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی در سال 85 از دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس می باشد.
  • یک متخصص گوش حلق بینی اختلالات گوشی شامل کمشنوایی، اختلال در حفظ تعادل، سوت کشیدن گوش و مشکلات حاد گوش داخلی و خارجی را درمان میکند.

صحبت کردن و غذا خوردن دو امر اساسی هستند که مربوط به این ناحیه میشوند. متخصص گوش و حلق و بینی در مدیریت بیماری های حلق، حنجره و مری و اختلالات بلع و صدا تخصص دارند. بهتر است به یک متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید تا در صورت وجود مشکل، بررسی و درمان لازم صورت گیرد.

دکتر بهروز براتی سده

هنگامی که امواج صوتی وارد گوش می شوند، به پرده گوش برخورد می کنند که در پاسخ به لرزش می افتد و… در انتخاب یک پزشک ، داشتن احساس راحتی با او و نیز اطمینان از کیفیت کار درمانی او ، بسیار اهمیت دارد. خصوصا باید تجهیزات داشته باشند تا جراحی های دقیق و ریز را اطراف عصب ها و ماهیچه های اطراف سر، گردن، وصورت انجام دهند. بنابراین برای انتخاب جراح مناسب بهتر است که به میزان تجربه و نمونه‌ کارهای جراحان دقت کرده و با اشخاصی که نزد آن‌ها جراحی کرده‌اند مشورت کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. پارگی پرده راه نفوذ مایعات کثیف، اشیای خارجی و میکروب ها را به داخل گوش داخلی باز می کند و این عوامل منجر به عفونت و ترشح گوش می شود.

در پاسخ به این پرسش باید بگوییم خیر ، انجام جراحی بینی تنها تحت بیهوشی کامل امکان پذیر می باشد. برای مشاهده نمونه کارهای دکتر علی باقری حق می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید. بنابراین اگر مشکلتان به هر یک از زمینه های نام برده شده مربوط باشد ، دقت داشته باشید که متخصص انتخابی فلوشیپ خاص را داشته باشد.

متخصص گوش و حلق و بینی کیست؟

رینولوژی – درمان تمام جوانب اختلالات بینی و سینوس شامل آلرژی، عفونت، بیماری‌های التهابی و تومورها. این متخصصین تومورهای نادر قاعده‌ی جمجمه از جمله تومورهای غده‌ی هیپوفیز را نیز جراحی می‌کنند. لیست زیر منتخبی از امراض شایعی است که در حیطه وظایف درمانی متخصصان گوش، حلق و بینی قرار میگیرد.

می باشد استفاده می‌گردد؛ این عمل توسط متخصصین گوش و حلق و بینی انجام می شود؛ در این روش با برش بسیار کوچکی در ناحیه کولوملا دو سوراخ بینی را از هم جدا می‌سازند. در این روش می‌توان تمام پوست بینی را از قسمت غضروف و استخوان بالاتر کشید و تمام آنچه را که در درون بینی وجود دارد، دید. جراح پلاستیک نیز می‌تواند مشکلات تنفسی را در حین جراحی بینی برطرف کند. از طرف دیگر بسیاری از متخصصین گوش، حلق و بینی نیز دوره‌های مربوط به جراحی زیبایی را می‌گذرانند یا با مطالعه در خصوص زیبایی شناسی و به صورت تجربی با مفاهیم زیبایی آشنا می‌شوند.

البته به منظور درمان اختلالات بلع به متخصص گوارش نیز می‌توان مراجعه کرد. تخصص گوش حلق بینی یا ENT، یک بخش تخصصی جراحی در پزشکی است که با عارضه ها و بیماری های گوش، حلق و بینی و ساختارهای مرتبط با سر و گردن مرتبط می باشد. پزشکانی که در این زمینه تخصص دارند، متخصص گوش حلق بینی یا متخصص ENT نامیده می شوند. بیماران برای درمان بیماری گوش، حلق، بینی، پایه جمجمه و مدیریت جراحی سرطان ها، تومورهای خوش خیم سر و گردن و جراحی زیبایی بینی و گوش به متخصصصین گوش حلق و بینی مراجعه می کنند. برای درمان کودکان بیمار نیز به متخصص گوش حلق و بینی اطفال مراجعه میشود.

دکتر خشایار احمدی

همانطور که از اسم این تخصص مشخص است، متخصص گوش و حلق و بینی به بررسی، تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با گوش، بینی، حلق و ساختمان های مرتبط با سر و گردن می‌پردازد. نام این تخصص ترجمه انگلیسی «Otolaryngology» می‌باشد و همین طور به اختصار متخصص ENT که اول واژه های Ear Nose ،Throat می‌باشد نامیده می‌شود. بیماری‌های گوش شامل تروما یا آسیب، عفونت، تومورهای خوش خیم، اختلالات مسیر اعصاب که شنوایی انسان و تعادلش را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

متخصص گوش، حلق و بینی، اغلب این جراحی را برای درمان بیماری‌های عفونی و التهابی سینوسی، مانند سینوزیت مزمن یا پولیپ انجام می‌دهد. پزشک متخصص، ابزاری به نام آندوسکوپ را در بینی قرار می دهند که به آنها اجازه می دهد تا سینوس ها را ببینند. متخصص گوش حلق بینی اطفال، متخصصی است فوق تخصص خود را در زمینه ی درمان و جراحی بیماری های گوش، حلق و بینی کوکان ادامه داده است. به دلیل تفاوت ویژگی های ساختاری اندام ها در کودکان و بزرگسالان، درمان و جراحی اختلالات گوش حلق بینی کودکان بهتر است توسط متخصص گوش حلق بینی اطفال انجام شود. متخصصین گوش حلق بینی اطفال در درمان کودکان از دوران نوزادی تا دوران نوجوانی تبحر و مهارت دارند. ما بسته به نوع مشکل مراجعه کنندگان خواه مشکل گوش، جراحی گوش، جراحی بینی، مشکلات گوش حلق و بینی اطفال و … شما را به نزدیکترین و بهترین متخصص گوش حلق و بینی تهران ارجاع می دهیم.

بعد از آن، پروفایل پزشک مورد نظرتان بارگذاری می‌‌شود و با کلیک روی آن، می‌توانید آدرس و اطلاعات تماس مطب را ببینید. در موارد سرطان تیروئید، توده های مشکوک، انسداد نای یا مری، یا پرکاری تیروئید، متخصصان می توانند تمام یا قسمتی از غده مجله خبری پزشکی تیروئید را بردارند. متخصصان اغلب می توانند نمونه برداری از ضایعات کوچک و سرطان های سطحی پوست را تحت بی حسی موضعی در یک محیط سرپایی انجام دهند. جراح، بیوپسی یا نمونه برداری را برای شناسایی ضایعات و تومورهای مشکوک انجام می دهد.