گوش حلق و بینی متخصص گوش حلق و بینی مشکلات گوش حلق و بینی-یارا مشاور

پزشک متخصص گوش و حلق و بینی ، می تواند با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمام سوالات بیمار باشد و بیمار را از تمام نکات لازم آگاه می سازد. متخصص گوش و حلق و بینی خوب ، بدون در نظر گرفتن منافع مالی خود ، سلامت بیمار را در اولویت قرار می دهد. به صفحه مشاوره آنلاین گوش، حلق و بینی بروید و زمان مشاوره دلخواهتان را (تصویری، صوتی و متنی) آنلاین رزرو کنید.

عفونت، رشد پولیپ در بینی یا انحراف سپتوم همگی می توانند به سینوزیت مزمن منجر شوند. پرده گوش که پرده تمپان نیز نامیده می شود، نقش اساسی در فرآیند شنوایی دارد. این بافت نازک و قابل انعطاف که از سه لایه تشکیل شده است، گوش خارجی را از گوش میانی جدا می کند.

جهت انجام معاینات مختلف گوش و حلق وبینی و نیز خارج کردن اجسام خارجی آمادگی کامل دارد. معمولا افرادی که جراحی بینی ، انجام داده اند پس از گذشت چند روز می توانند به روال زندگی خود برگردند اما باید تا مدتی از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنند. خیر ، اما بهتر است افراد پس از اتمام دوره بلوغ ، اقدام به انجام جراحی بینی کنند زیرا در آن زمان رشد بینی کامل شده است. دسترسی همیشگی بیمار به دکتر یکی از الزامات یک سیستم درمانی حرفه ای است. بخاطر همین ، بیماران پس از عمل در صورت نیاز در هر ساعت شبانه روز می تواند با تلفن همراه دکتر ابیانه به شماره ۰۹۱۲۶۲۶۲۰ تماس بگیرند. یکی از افرادی است که روش جراحی بینی بدون بی هوشی (تیپ پلاستی) انجام می دهد.

  • پزشک بعد از بررسی به بیمار می‌گوید که چه مقدار از خواسته‌های وی قابل اجراست و چه اصلاحاتی می‌تواند بر بینی‌اش انجام دهد.
  • بهترین پزشکان متخصص گوش، حلق و بینی به تشخیص، درمان، جراحی و پیشگیری از اختلالات گوش، گلو(حلق)، بینی، سر و گردن می‌پردازند.
  • هرکدام از پزشکان در پلتفرم دکتردکتر، امتیازی دارند که با ستاره‌های روشن در کنار پروفایلشان مشخص شده است.
  • دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر به پزشکان، شما می‌توانید با انتخاب دکمه‌های زیر اقدام به دانلود اپ دکتر ساینا کنید.

بیماری منیر یک نوع اختلال شنوایی و تعادل است که معمولاً افراد بین ۴۰ تا ۶۰ سال را تحت تأثیر قرار می‌دهد. بیماری منیر باعث اختلال در عملکرد گوش داخلی می‌شود که نقش تعادل و شنوایی را بر عهده دارد. در اکثر موارد این بیماری یک گوش را تحت تأثیر قرار می‌دهد و ممکن است بعد از چند سال بهبود پیدا کند.

ویژگی های متخصص گوش حلق و بینی خوب

شایان ذکر است که می‌توانید از خدمات مشاوره آنلاین بهترین فوق تخصص سینوزیت در تهران نیز به صورت، تصویری، متنی، و یا صوتی بهره‌مند شوید. البته در صورت نیاز به مشاوره آنلاین متخصصین دیگر نظیر بهترین جراح مغز و اعصاب تهران، دکتر ارتوپد تهران، بهترین فوق تخصص خون در تهران و… می توانید از خدمات مشاوره آنلاین درمانکده استفاده کنید. دکتر ابراهیمی در این مقاله روش های یافتن بهترین متخصص ENT را با شما در میان می گذارند.

التهاب گوش میانی یا اوتیت مدیا چیست؟

متخصص گوش و حلق و بینی جراحی پلاستیک و ساختاری را نیز به کمک میکروسکوپهای قدرتمند انجام میدهد. جراحان پلیپ را حذف، شکاف سقف دهان را اصلاح تومورها یا سلولهای سرطانی را درمان میکنند و شکل ظاهری بینی را تغییر میدهد. یک متخصص گوش و حلق و بینی در زمینهی گوش، دهان، گلو و بینی آموزش دیده است. جدای از تمرکز این رشته بر سیستم تنفسی، متخصص گوش حلق بینی به بیماریهای حنجره، سینوسها و ساختار صورت و گردن نیز تسلط دارد. متخصص گوش حلق بینی همچنین دورههایی در حوزهی علوم ارتباطی شامل درمان گفتاری و شنیداری، طی کرده است. وظایف متخصص گوش و حلق و بینی به نوع بیماری و تخصص اضافی آنها بستگی دارد.

در جراحی بینی با هدف درمانی مشکلاتی همچون پولیپ بینی ، شکستگی بینی ، کجی بینی و غیره برطرف می گردد. جراحی بینی یکی از پرطرفدارترین جراحی ها در جهان می باشد که با دو هدف زیبایی و درمانی انجام می شود. متخصصان همچنین برای انجام جراحی های پلاستیک چه بمنظور زیبایی و چه بخاطر اصلاح ساختاری از میکروسکوپ های فوق پیشرفته کمک می گیرند تا بتوانند ساختار بینی را تغییر دهند. یک جراح بینی خوب باید علاوه بر داشتن دانش و مهارت کافی، باید از تجربه زیادی برخوردار بوده و نیز اخلاق پزشکی را در حد کمال داشته باشد تا بتواند یک جراحی موفق بینی انجام دهد. سایت پذیرش۲۴ خدماتی را برای شما فراهم آورده تا در سریعترین زمان و به راحت ترین شیوه نوبت خود را از دکتر متخصص ایران دریافت نمایید. با استفاده از خدمت نوبت دهی بیمارستان می‌توانید بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی، نوبت خود را رزرو کنید.

اتوپلاستی ، نوعی جراحی زیبایی صورت است که بر روی گوش ها انجام می شود ؛ در طول اتوپلاستی ، جراح گوش ، اندازه ، موقعیت یا شکل گوش ها را تنظیم می کند. در مرحله آخر نیز باید زیبایی بینی بر مجله خبری پزشکی اساس خواسته متقاضی بهبود پیدا کند و بینی در تناسب با سایر اجزای چهره باشد. بنابراین پزشک علاوه بر مهارت پزشکی، با هنر و زیبایی نیز باید آشنا باشد تا حداکثر میزان زیبایی ممکن حاصل شود.

متخصص و جراح گوش و گلو و بینی و جراحی زیبایی…

جراحی بینی های استخوانی در مقایسه با بینی های گوشتی نتایج بهتری را به همراه داشته و موجب رضایت بیماران می شود. دکتر مجید کاظمی یکی از پرسابقه ترین جراحان زیبایی بینی در ایران هستند که فعالیت بین المللی دارد و بیماران از کشورهای همسایه را هم ویزیت و عمل میکنند. به علت اینکه جراحی بینی در ایران نسبت به جهان ارزانتر است، بیماران زیادی از کشورهای استرالیا کانادا نیوزیلاند و … به دکتر مجید کاظمی که یک جراح گوش و حلق و بینی پرسابقه هستند جهت عمل بینی مراجعه می کنند. حدود سی و پنج میلیون نفر از سینوزیت حاد رنج میبرند و این مشکل یکی از مشکلات عمده در ایالت متحده است. مراقبت از فضای بینی و سینوس ها یکی از ابتدایی ترین وظایف متخصص گوش و حلق و بینی است. مشکلاتی که در فضای بینی بوجود می آید از قبیل آلرژی ، اختلالات بویایی،پولیپ و گرفتگی بینی در حوزه ی درمانی این متخصصان قرار دارد.

اما بینی گوشتی به بینی گفته می شود که دارای پوست ضخیم و اسکلت ضعیف باشد، این نوع بینی همچنین دارای غدد چربی فراوانی در اطراف سوراخ های بینی می باشد که با فشار دادن دو انگشت چربی خارج می شود. مشکلات خواب مثل خروپف یا آپنه انسدادی خواب (باریک بودن راه‌های هوایی یا انسداد آن و در نتیجه وقفه کوتاه تنفسی در خواب را آپنه می‌گویند.) نیز در حوزه کاری این متخصصان قرار دارد. یک پزشک عمومی بعد از شرکت در آزمون تخصصی و قبولی در این رشته به مدت پنج سال آموزش های لازم را فرامی‌گیرد و به طبابت می‌پردازد. به گفته خود پزشک ، انجام عمل جراحی پایان ارتباط بین بیمار و پزشک نیست. خانم دکتر واقعا سوگندي که در زمان دريافت درجه پزشکي ياد کرده اند وفادار و متعهد هستند.