یافتن درمان مناسب برای افراد مناسب در زمان مناسب – ترویج طبقه بندی در تحقیقات جهانی بهداشت روان


تاریخ و زمان

2 مه 2023
10:00 تا 11:30 صبح به وقت شرقی

بررسی اجمالی

افراد ممکن است علیرغم داشتن تشخیص ی،ان در ابعاد مختلف بسیار متفاوت باشند، که می تواند درمان موثر را به چالشی تبدیل کند. هدف پزشکی طبقه‌بندی شده شناسایی گروه‌هایی از افراد در یک جمعیت بیماری متنوع است که ویژگی‌های منحصربه‌فردی (مانند مک،سم‌های زمینه‌ای، عوامل خطر، مسیرهای بیماری یا پاسخ‌های درم،) را به اشتراک می‌گذارند تا رویکردهای درم، را که برای این گروه‌ها (یا اقشار) طراحی شده است، آگاه کند. این وبینار بر ارزش طبقه بندی به ،وان ابزاری برای ایجاد تغییرات دگرگون کننده در مداخلات اولیه برای افراد مبتلا به اضطراب، افسردگی و روان پریشی تمرکز دارد.

درباره سخنرانان

دکتر لینزی بیلسلند، رئیس تیم ترجمه سلامت روان در Wellcome Trust است که هدف آن توسعه مجموعه‌ای از پروژه‌های تامین‌شده است که امکان شناسایی، پیش‌بینی و مداخله زودهنگام در مشکلات سلامت روان را فراهم می‌کند. دکتر بیلسلند همچنین پرچمدار روان‌پریشی نوآوری‌ها را توسعه داد و رهبری کرد، که هدف آن کاهش بار جه، روان‌پریشی با توسعه نوآوری‌هایی برای بهبود در نهایت نتایج بیماران بود.

آرتور کی، MD، Ph.D.، یک روانپزشک کودک و نوجوان و یک محقق فوق دکترا در دانشگاه فدرال دو ریو گراند دو سول، برزیل است. دکتر کی در شش سال گذشته با مدل‌های پیش‌بینی‌کننده کار کرده است و نمرات خطر را برای پیش‌بینی شروع افسردگی نوجوانان (IDEA-RS) و تداوم/شروع کمبود توجه/بیش فعالی در بزرگسالی ایجاد کرده و تکرار کرده است. او همچنین با گزارش وضعیت کودکان جهان یونیسف به طور خاص برای بحث در مورد عوامل خطر اختلالات رو، کودکان و نوجوانان در سراسر جهان همکاری کرده است. او برای کمک به مفهوم سازی و توسعه IDEA-RS به کنسرسیوم تحقیقاتی شناسایی افسردگی در اوایل نوجو، پیوست. وی در حال حاضر مدیر پژوهشی مرکز ملی تحقیقات و نوآوری در سلامت روان است.

عثمان حمد،، دکترا، سرپرست پژوهش در تیم ترجمه سلامت روان در Wellcome Trust است، جایی که او مجموعه مداخلات غیردارویی و طبقه بندی در تحقیقات سلامت روان را رهبری می کند. قبل از پیوستن به Wellcome، دکتر حمد، به طور گسترده در انجام کارآزمایی‌های پیشرفته مداخلات رو،-اجتماعی در تحقیقات بهداشت روان جه، و تأثیر سیاست‌گذاری در محیط‌های کم منابع شرکت داشت.

وسلی هورتون، دکترا، مدیر ارشد پروژه علمی در بنیاد مؤسسه ملی سلامت است. دکتر هورتون به ،وان یک متخصص علوم اعصاب ترجمه، چندین مشارکت عمومی-خصوصی را در علوم اعصاب راه‌اندازی و مدیریت کرده است که بر توسعه دارو برای سلامت روان و ت،یب عصبی تمرکز دارد. او همچنین کارآزمایی های بالینی بیماری آ،ایمر را مدیریت کرده و نمونه کارهای تحقیقاتی بالینی را در زمینه های مختلف مانند سکته مغزی، جراحی مغز و اعصاب و رادیولوژی مداخله ای توسعه داده است. علاوه بر این، دکتر هورتون تجربه مدیریت کارآزمایی‌های بالینی چند مرکزی بین‌المللی با تمرکز بر درک اختلالات عصبی شناختی HIV و HIV با همکاری و، دفاع و بنیاد هنری ام. ،ون را دارد.

درباره مجموعه وبینارهای مرکز تحقیقات جه، سلامت روان

را مرکز تحقیقات جه، بهداشت روان، بخشی از مؤسسه ملی سلامت روان (NIMH)، میزبان یک سری وبینارها است که بر درخواست و مدیریت کمک هزینه های تحقیقاتی بهداشت روان جه، از مؤسسه ملی بهداشت (NIH) متمرکز است. ما دانشجویان، فوق دکترا و محققین جدید علاقه مند به تحقیقات جه، بهداشت روان را تشویق می کنیم که در آن شرکت کنند. هدف این مجموعه وبینار افزایش دانش در مورد ساختار و فرآیندهای اعطای NIH و افزایش ظرفیت در تحقیقات جه، بهداشت روان است.

حمایت شده توسط

مرکز تحقیقات جه، بهداشت روان

ثبت

این رویداد رایگان است اما شما باید برای حضور ثبت نام کنید.

مخاطب

برای سؤالاتی در مورد تدارکات جلسه، مشکلات ثبت نام، یا مشکلات دسترسی به وبینار، لطفاً [email protected] را ایمیل کنید.

برای سؤالات در مورد محتوای وبینار، لطفاً به [email protected] ایمیل ارسال کنید.

اطلاعات بیشتر

www.cgmhrwebinars.com/


منبع: https://www.nimh.nih.gov/news/events/announcements/the-center-for-global-mental-health-research-webinar-series-2023-finding-the-right-treatment-for-the-right-people-at-the-right-time-promoting?utm_source=rss_readers&utm_medium=rss&utm_campaign=rss_summary