آموزش درمان هیجانی متمرکز: 16 بهترین دوره EFT


مرکز سانفرانسیسکو برای درمان متمرکز بر هیجان (SFCEFT)

مرکز سانفرانسیسکو

مرکز آموزش درمان متمرکز بر عاطفه سانفرانسیسکو گزینه آموزش EFT ساحل غربی برای ،نان ایالات متحده است.

مانند مرکز نیویورک، شما باید یک متخصص بهداشت روان دارای مجوز باشید تا واجد شرایط آموزش باشید.

SCEFT مسیر استاندارد خارجی و مهارت های اصلی را برای صدور گواهینامه ارائه می دهد، به علاوه آموزش پیشرفته برای پزشکان دارای گواهی. دوره ها به زبان ،یسی و اسپ،ایی ارائه می شود.

با مراجعه به وب سایت SFCFT.

بین المللی

این دو ارائه دهنده طیف وسیعی از برنامه ها و کارگاه های آموزشی EFT را در سطح بین المللی ارائه می دهند. بسته به مقررات حرفه ای خاص کشور، معیارهای واجد شرایط بودن متفاوت اعمال می شود. لطفاً قبل از درخواست این موارد را به دقت بررسی کنید.

AcRE EFT – ،ستان، ایالات متحده و لهستان

AcRE

AcRE EFT برنامه های آموزشی EFT شامل آموزش پایه خارجی و چهار سطح آموزش مهارت اصلی را ارائه می دهد.

آنها همچنین آموزش تخصصی EFT LGBTQ را در بریت،ا و لهستان ارائه می دهند که توسط مرکز بین المللی تعالی EFT تایید شده و توسط مرکز EFT بریت،ا پشتیب، می شود.

با مراجعه به سایت می تو،د اطلاعات بیشتری ،ب کنید وب سایت AcRE.

مرکز بین المللی تعالی در EFT (ICEEFT) – در سراسر جهان

ICEFT

مرکز بین المللی تعالی در EFT طیف وسیعی از گزینه های آموزشی را در سراسر جهان در کشورهای مختلف مانند اوگاندا، هنگ کنگ، آرژانتین، نیوزلند، هند، آفریقای ج،ی، نروژ، برزیل و سوئد و همچنین بسیاری دیگر ارائه می دهد.

آنها آموزش استاندارد گواهی EFT را ارائه می دهند: دوره های خارجی، مهارت های اصلی و نظارت، و همچنین ک، های تخصصی با هدف گروه های مشتری خاص یا مشکلات دلبستگی.

برای اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنید وب سایت ICEEFT.

6 دوره آنلاین و برنامه های آموزشی

این بخش به تشریح برنامه‌های آموزشی درم، متمرکز بر عاطفی آنلاین با بالاترین کیفیت موجود می‌پردازد. با این حال، مهم است که بررسی کنید کدام مؤلفه های این برنامه ها به صورت ناهمزمان و کدامیک به صورت زنده (همزمان) ارائه می شوند تا مطمئن شوید که می تو،د منطقه زم، مورد نیاز را در نظر بگیرید.

دوره های ارائه شده به طور مداوم به روز می شوند، بنابراین مطمئن شوید که نحوه تحویل آنلاین را به دقت بررسی کنید.

1. Psychwire با دکتر سو جانسون

سایک وایر

دکتر سو جانسون یکی از توسعه دهندگان موسس EFT است و همراه با سایر مربیان متخصص EFT، برنامه استاندارد طلایی آنلاین گواهی EFT را در Psychwire ارائه می دهد.

این دوره 16 ساعت توسعه حرفه ای مستمر را برای متخصصان بهداشت روان واجد شرایط ارائه می دهد و سالانه در چندین دوره ارائه می شود. تحویل شامل درس های ویدئویی، جلسات درم، توصیفی، و یک انجمن تعاملی است که به طور کامل توسط مربیان معتبر EFT پشتیب، می شود.

در حالی که این دوره گواهینامه EFT کامل را ارائه نمی دهد، یک مبنای نظری کامل در مورد نحوه اعمال اصول EFT در تمرین فعلی شما ارائه می دهد.

از Psychwire دیدن کنید، جایی که دکتر سو جانسون بیشتر توضیح می دهد.

2. موسسه درم، هیجان محور (EFTI)

موسسه درم، هیجان محور

موسسه درمان متمرکز بر احساسات توسط انجمن روانشناسی آمریکا تایید شده است و آموزش سطح یک را به صورت آنلاین با استفاده از ویدئو کنفرانس ارائه می دهد.

این برنامه به صورت زنده و طی چهار روز از طریق ،یبی از ارائه‌های کوتاه، نمایش‌های ویدیویی، مدل‌سازی زنده، بحث‌های موردی، و تمرین نقش‌آفرینی تحت نظارت گسترده ارائه می‌شود.

آموزش‌های اضافی نیز در مهارت‌های خاص، مانند تأیید مؤکد و خودآرام‌بخشی، و همچنین نحوه اعمال EFT با گروه‌های مشتری خاص در دسترس است.

برای اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنید وب سایت EFTI.

3. موسسه درمان متمرکز بر هیجان (IEFT)

IEFT

IEFT یک برنامه آموزشی استرالیایی است که مدرک فارغ التحصیلی و دیپلم فارغ التحصیلی در EFT ارائه می دهد که هر دو کاملاً آنلاین ارائه می شوند. برای تکمیل مولفه تمرین تحت نظارت، باید یک عمل مشاوره یا روان درم، موجود داشته باشید.

گواهی سه ترم و دیپلم شش ترم طول می کشد. IEFT سه مسیر ورود را ارائه می‌دهد که آن را نسبت به بسیاری از گزینه‌های دیگر که تصریح می‌کنند فقط متخصصان سلامت روان دارای مجوز می‌توانند درخواست دهند، انعطاف‌پذیرتر می‌کند.

ک، ها به صورت همزمان (زنده) به مدت دو ساعت در هفته برگزار می شود و دانش آموزان باید یک تا دو ساعت در هفته با سایر مطالب آموزشی آنلاین و همچنین تکالیف کامل و ارزیابی های عملی درگیر شوند.

با مراجعه به سایت می تو،د اطلاعات بیشتری ،ب کنید وب سایت IFT.

برنامه ها و کارگاه های آموزشی آنلاین اضافی

علاوه بر این برنامه‌های آموزشی کاملاً آنلاین، ارائه‌دهندگان آموزش زیر جایگزین‌های آنلاینی را برای برخی از مؤلفه‌های آموزش مبتنی بر پردیس خود ارائه می‌دهند.

آموزش EFT AcRE یک دوره خارجی آنلاین و زنده EFT را با همکاری انجمن EFT لهست، PSEFT اجرا می کند که می توانند ،یسی و لهست، زبانان به طور ی،ان در آن شرکت کنند. آموزش تخصصی EFT برای کار با زوج های LGBTQ به صورت آنلاین نیز در دسترس است. سایر کارگاه های آنلاین همچنین ممکن است از زمان به زمان ارائه شود.

BCEFT در بریزبن، استرالیا، طیف وسیعی از کارگاه آموزشی آنلاین EFT و گروه‌های نظارت، از جمله مهارت‌های اصلی و آموزش‌های پیشرفته در زمینه کار با جمعیت مشتری خاص.

مرکز درمان متمرکز بر عاطفه بریت،ا قبلاً آموزش آنلاین در زمینه مهارت های اصلی و کار با گروه های مشتری خاص ارائه کرده است. بررسی کنید وب سایت BEFT برای اطلاعات بیشتر.

منابع از PositivePsyc،logy.com

PostivePsyc،logy.com طیف وسیعی از منابع رایگان دارد که اگر بخواهید آموزش EFT را انتخاب کنید مفید خواهید بود. اول، ما منتخبی از کاربرگ ها را داریم که شامل موارد زیر است:

روال ،وج خشم و ورود مجدد: م،ی که تازه می کند

این کاربرگ راهنمایی هایی را در مورد نحوه مدیریت خشم در روابط با وقفه در برقراری ارتباط برای خنک شدن قبل از بازگشت بعداً برای پردازش مسائل در حالت ذهنی تازه ارائه می دهد.

کاربرگ Win-Win Waltz

برای مق، با تعارضات روابط، این کاربرگ می تواند به زوج ها کمک کند تا در مورد یک راه حل برد-برد مذاکره کنند.

کاربرگ تنظیم هیجان برای بزرگسالان

برای کمک به بهبود آگاهی از احساسات در موقعیت های تحریک کننده و انعکاس در مورد چگونگی تأثیر احساسات بر رفتار، می تو،د از این کاربرگ با مشتریان خود

کاربرگ RATE

مدل RATE در این کاربرگ از تنظیم هیج، به شرح زیر پشتیب، می کند:

  • احساسی که تجربه می کنید را بشناسید.
  • احساس خود را بپذیرید، حتی اگر ناخوشایند باشد (مانند انزجار، خشم یا غم).
  • مراقب خود باشید و یک استراتژی سالم برای احساس بهتر پیدا کنید.
  • احساسات خود را با احترام بیان کنید و به دیگران کمک کنید تا شما را درک کنند.

مقالات مرتبط

ما همچنین مقالات مرتبطی در مورد EFT و تنظیم احساسات داریم:

17 تمرین هوش هیج،

اگر می‌خواهید روی ابزارهای مبتنی بر علم سرمایه‌گذاری کنید، می‌تو،د 17 ابزار معتبر هوش هیج، ما را برای پزشکان ،یداری کنید. اینها برای تقویت هوش هیج، مشتریان شما طراحی شده اند و به آنها کمک می کند تا با دیگران ارتباط واقعی تری برقرار کنند، خود را بهتر درک کنند و زندگی سالم تری داشته باشند.

یک پیام به خانه

احساسات برای همه ما پیام‌های قدرتمندی در مورد دنیای درونی، روابط ما و محیط اجتماعی گسترده‌تر ما ارائه می‌کنند. برای بسیاری از ما، احساسات مستقیم ترین روشی است که برای ارزیابی رفاه خود و دیگران داریم.

هنگامی که از بیان سالم احساسات خود اجتناب می کنیم، روابط ما آسیب می بیند و درگیری ها می توانند بجوش بیایند، منفجر شوند و حتی ارتباطاتی را که ما انسان ها برای شکوفایی و شکوفایی نیاز داریم با دیگران از بین ببریم.

EFT یک مداخله کوتاه مدت، عملی و مبتنی بر شواهد است که هدف آن بهبود آگاهی عاطفی، بیان و خودتنظیمی مراجع است. نتایج یک احساس واقعی تر از خود و بهبود روابط است. با توجه به مزایای قابل اثبات ارائه شده، تقاضا برای متخصصان آموزش دیده EFT همچنان در حال رشد است.

امیدواریم این گزینه های آموزشی درم، متمرکز بر عاطفه برای شما مفید بوده باشد. اگر ارائه دهندگان آموزشی دیگری را می شناسید که در اینجا ذکر نشده است، لطفاً آنها را در نظرات ذکر کنید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. فراموش نکنید که سه تمرین هوش هیج، ما را به صورت رایگان دانلود کنید.


منبع: https://positivepsyc،logy.com/emotionally-focused-therapy-training/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=emotionally-focused-therapy-training