اتاق فرار اسکیپ روم بازی اتاق فرار | allescape

اتاق فرار اسکیپ روم بازی اتاق فرار | allescape

ما هر دو نشانی را برای شما در زیر توضیحات این اتاق قرار می‌دهیم تا نسبت به مکان خود، به هرکدام که راحت‌ترید، مراجعه کنید. اگر قبلا یکی از مجموعه فیلم‌های ارّه را دیده باشید دیگر با میزان استرس و خشونتی که در آن وجود دارد قطعا آشناید. داستان از این قرار است که یک قاتل زنجیره‌ای در هر قسمت تعدادی از افراد را در محیطی زندانی می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد برای نجات جان خود دست به کارهای عجیبی بزنند. طراحی این اتاق فرار از فهرست اتاق فرار‌های تهران بسیار خلاقانه و هیجان‌انگیز بوده و حس بسیار متفاوتی را به مخاطبان خود منتقل می‌کند؛ به همین دلیل قیمت این مجموعه نسبت به سایر مجموعه‌های تهران به مقدار چشمگیری بیشتر است. البته به‌ازای این مبلغ بیشتر، زمان و امکانات بیشتری در طول بازی در اختیار شما قرار داده شده اتاق فرار برای نوجوانان است.

  • برخلاف تصور اغلب افراد، معماهایی که در اسکیپ روم ها ارائه میشود سخت نیست و به عبارت دیگر، شما قرار نیست معماها و مسائل هوش را حل کنید.
  • تیم اسکیپ روم دات آی آر، تاکنون بیش از 40 اتاق فرار متفاوت در کشور طراحی و اجرا کرده است.
  • گرچه واقعاً ترساندن کسی به زمان و پشتکار نیاز دارد ، اما چند راه موثر سریع نیز وجود دارد.

مجموعه اتاق فرار انیگما، یک مجموعه با چندین اتاق فرار مختلف است که ۶ اتاق آن در برج میلاد و ۱ اتاق فرار دیگر در ایران مال قرار دارد. البته اتاق فرار ایران مال هنوز فعال نیست و به‌زودی به جمع اتاق فرارهای تهران می‌پیوندد. مجموعه انیگما (به معنی معما) تابستان ۹۶ کار خودش را با ۳ اتاق فرار شروع کرد که یکی از آن‌ها یعنی کلبه وحشت،‌ اولین اتاق فرار ترسناک کشور است. انیگما علاوه بر تهران، در کرج هم شعبه دارد و این شعبه دارای ۲ اتاق فرار مجزا است. مجموعه اتاق فرار مایندر اسکیپ یکی از اتاق فرارهای تهران در ژانر ترسناک، هیجانی و دلهره است. اتاق فرار ناگفته، تنها اتاق فرار این مجموعه است که تم کارآگاهی، ترسناک و مرموز دارد و برای حل معماها ۹۰ دقیقه وقت دارید.

پرفروش ترین اتاق فرار ها

رزرو بصورت تک جنسیتی خانم، یا آقا یا خانوادگی با ارائه مدرک امکان پذیر است. در قتل مرموز شما باید نقش یک کارآگاه را بازی کنید و بتوانید مانند یک بازرس رفتار و تجسس کنید. برای رزرو بلیط و کسب اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه به اطلاعات زیر مراجعه کنید. توجه کنید همان طور که گفته شد زمان شما محدود بوده و فقط یک ساعت وقت دارید. حتما باید از میکروفون در محیط بازی استفاده شده و امکان شنیدن صدای بازیکنان فراهم باشد. شاید مقالات سایت ما، برای پیدا کردن اسم صورت فلکی مد نظر کمکتون کنه.

تعداد نفرات : ۴ تا ۱۰ نفر

زمانی‌که لیزرها فعال می‌شود، اگر به هرکدام نورها برخورد کنید ۱ دقیقه از زمان باقی‌مانده کسر خواهد شد. رزرو بلیط اتاق‌های فرار این مجموعه فقط به‌صورت آنلاین امکان‌پذیر است. راکی، الکس و مانی سه نفر از دزدهای شهر دیترویت آمریکا بودند که از طریق دزدی امرارمعاش می‌کنند. راکی قصد دارد به‌همراه خواهر کوچک‌ترش برای زندگی بهتر به کالیفرنیا سفر کنند و داستان ادامه پیدا می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر یا رزرو اتاق فرار اوراکل با شماره زیر تماس بگیرید.

به همین دلیل لازم است افرادی در طول بازی همراه شما باشند که براحتی روحیه کار تیمی در آنها مشاهده شود. از بزرگترین اشتباهات در اسکیپ روم ها می توان به عدم انتخاب افراد مناسب به عنوان هم تیمی اشاره کرد. چون افرادی که روحیه کار تیمی ندارند، در طول بازی تک رویی کرده و زمان بازی را با این رفتار خود به هدر می دهند.