از استخدام تا پذیرش تا حفظ


تاریخ و زمان

20 ژوئیه 2023
12:30 تا 2:00 بعد از ظهر ET

بررسی اجمالی

تنوع نیروی کار تحقیقاتی زیست پزشکی برای حل چالش های پیچیده سلامت انسان ضروری است و بخشی از استراتژی جامع برای رسیدگی به نابرابری ها در سلامت و مراقبت های بهداشتی است. داده ها نشان می دهد که گرد هم آوردن افراد با تنوع قومی و پیشینه های مختلف برای کار مش،، ایده ها و دیدگاه های جدیدی را تولید می کند. در نهایت این امر نوآوری و بهره وری را بهبود می بخشد و مقالات علمی و دانشگاهی با کیفیت بالاتری را تولید می کند که با استقبال مثبت جامعه علمی مواجه می شود.

بعلاوه، باقی ماندن رقابتی در شرکت جه، زیست پزشکی مست،م مشارکت گروه هایی است که از لحاظ تاریخی در علم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) کمتر نمایندگی شده و به حاشیه رانده شده اند. برنامه های تحصیلات تکمیلی STEM رهبران علمی آینده ما را توسعه می دهند. برای تقویت شرکت تحقیقاتی، هدایت اکتشاف، و افزایش رقابت پذیری کشورمان در اقتصاد جه،، رسیدگی به نابرابری ها در پذیرش فارغ التحصیلان و آموزش ضروری است.

این وبینار مروری بر تحقیقات متمرکز بر ایجاد برنامه های فارغ التحصیل عادلانه STEM که پذیرش، استخدام و حفظ جمعیت های متنوع را ترویج می کند، ارائه می دهد.

درباره مجموعه وبینارهای دفتر تحقیقات نابرابری ها و تنوع نیروی کار

این مجموعه وبینارهای دفتر تحقیقات نابرابری ها و تنوع نیروی کار برای محققینی طراحی شده است که در مورد نابرابری های سلامت روان، سلامت روان ،ن، سلامت روان اقلیت ها و سلامت روان روستایی تحقیق می کنند یا علاقه مند به انجام تحقیقات هستند.

حمایت شده توسط

دفتر تحقیقات نابرابری ها و تنوع نیروی کار (ODWD)

ثبت

این رویداد رایگان است، اما شما باید برای حضور ثبت نام کنید.

مخاطب

برای سوالات در مورد تدارکات جلسه و ثبت نام، لطفا ایمیل: [email protected].

برای سؤالات برنامه‌ای یا به‌روزرس،‌های ضبط‌شده وبینار، لطفاً به ایمیل: nim،[email protected] ایمیل بزنید.

اطلاعات بیشتر


منبع: https://www.nimh.nih.gov/news/events/announcements/office-for-disparities-research-and-workforce-diversity-webinar-series-creating-equitable-and-inclusive-graduate-programs-from-recruitment-to?utm_source=rss_readers&utm_medium=rss&utm_campaign=rss_summary