برای یادگیری زبان انگلیسی از کجا شروع کنیم ؟ بهترین راهنمای رایگان فرادرس مجله‌ | zabannew

برای یادگیری زبان انگلیسی از کجا شروع کنیم ؟ بهترین راهنمای رایگان فرادرس مجله‌ | zabannew

در اینجا با شما هستیم تا بهترین شیوه های آموزش زبان انگلیسی در خانه را با شما به اشتراک بگذاریم.پس این بخش را کامل و دقیق بخوانید. اگر قرار است خود را برای یک ارائه (Presentation) در کلاس آماده کنید یا صحبت جلوی کلی آدم در یک مهمانی، معمولا حرف زدن با خود جلوی آینه یکی از بهترین روش‌ها است. حتی می‌توانید یک قدم جلوتر رفته و صدای خودتان را ضبط کنید تا متوجه شوید در هنگام صحبت کرذن شما بقیه چه چیزی می‌شنوند. سپس می‌توانید صحبت کردن خود را با انگلیسی زبانان بومی (Native) مقایسه کنید تا متوجه شوید کجاها ضعف داشته و چه مواردی را باید اصلاح کنید. در ادامه، سه کتاب مناسب برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی در خانه را به شما معرفی می‌کنیم. مطلب نوشتن در یک وبلاگ به زبان انگلیسی یکی از بهترین راه‌های تقویت مهارت Writing است.

  • زبان‌آموزان در این سطح می‌توانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی با انگلیسی زبانان به مکالمه بپردازند.
  • مهم نیست که تصمیم دارید چه کاری انجام دهید، تا زمانی که مردم را دور هم جمع کنید و در حین تمرین انگلیسی از خود لذت ببرید، مفید است.
  • همه‌گیری کرونا تمام برنامه‌ها را تغییر داد تا جایی که تمام مدارس و دانشگاه‌ها ناگزیر درهای خود را بستند.
  • در این نوع کلاس‌ها شرکت در آزمون‌های میان‌ترم و پایان‌ترم نیز این فرصت را به زبان‌آموزان می‌دهد که هم میزان یادگیری خود را بسنجند و هم به نقاط ضعف و قوت خود آگاهی پیدا کنند.
  • در طول روز زمان زیادی را در محیط خانه یا محیط کاری خود می‌گذرانید.
  • با مراجعه به سایت مذکور می توانید زبان انگلیسی را عالی آموزش ببینید و نمره خودتان را در آیلتس ارتقا ببخشید.

تعامل کنید؛ ارتباط با افراد انگلیسی‌زبان را افزایش دهید و این را به چشم یک امکان بزرگ راهنما برای تمرین ببینید. در یک یا چند خط، نظرتان در مورد فیلم و نقاط مثبت و منفی آن بنویسید. یادداشت را همراه با صفحه خالی نگه دارید، دفعه بعدی می‌توانید به آن شاخ و برگ بیشتری اضافه کنید. BBC یک کانال عالی است که BBC Radio4 نامیده میشود و بیشتر اوقات صحبت میکند تا اینکه موسیقی پخش کند. با این حساب، اگر زبان‌آموز مبتدی هستید و می‌خواهید تا سطح B2 پیش بروید، باید در مجموع ۷۲۰ ساعت مطالعه داشته باشید.

گرامر چیست ؟

همچنین می‌توانید از افراد متخصص یا استاد زبان انگلیسی برای تمرین زبان انگلیسی کمک بگیرید. در زبان انگلیسی، صفت بعد از حرف تعریف و قبل از اسمی قرار می‌گیرد که آن را توصیف می‌کند. کلمه در زبان انگلیسی به هشت دسته مهم تقسیم می‌شود که لغات انگلیسی را پوشش می‌دهد.

سه گام تا یاد‌گرفتن زبان انگلیسی

در این سایت برخی از دروس به صورت رایگان است و برای استفاده از برخی دیگر باید هزینه پرداخت نمائید. در ضمن، فیلم های آموزش زبان به صورت دسته بندی شده در این سایت ارائه شده است. اگر انگلیسی را از طریق کلاس آنلاین یاد بگیرید، شما رئیس هستید! این آزادی را دارید که زمان هایی را که در آن راحت تر هستید انتخاب کنید و به شرکت در کلاس های آنلاین بپردازید. قطعا مدیریت در دست شماست و در زمان های خالی خود به فرایند یادگیری می پردازید. این کتاب‌ها مهارت یادگیری مستقل و تفکر انتقادی را بالا می‌برد؛ و با توجه به این که هر درس موضوع مشخص و مستقلی دارد، به شما این امکان را می‌دهد که موضوعات مورد علاقه‌تان را مطالعه کنید.

مزایای یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

بسته به روش مورد علاقه خود برای یادگیری می توانید از بین انواع فناوری ها انتخاب کنید. اول از همه این که؛ یک شریک در مطالعات شما می تواند به شما انگیزه دهد و شما را نسبت به وظایف مطالعاتی تان مسئولیت پذیرتر می نماید، همچنین اگر به برنامه تان واقعاً پایبند باشید؛ به پیشرفت دست می یابید. دوم این که، مطالعه با افراد دیگر باعث می شود تا مهارت های زبان انگلیسی مانند اسپیکینگ و لیستنینگ را تمرین کنید. شما مطمئناً می توانید به زبان انگلیسی با خودتان صحبت کنید، اما اگر با یک شخص دیگر مکالمه داشته باشید، یاد خواهید گرفت که چگونه به زبان انگلیسی صحبت کنید. برای این‌که بدانیم یادگیری زبان انگلیسی را از کجا شروع کنیم، اولین قدم این است که هر روز به زبان انگلیسی گوش دهیم. در مرحله دوم می‌توانیم از دوست انگلیسی‌زبان کمک بگیریم و با او تمرین کنیم.