بهترین روانشناس تهران با 18 سال سابقه دکتر لیلا جبلی

شاید خیلی از افراد ندانند که روان شناس کیست و چه کار هایی می توانند انجام دهد، در این باره باید بگوییم که به یک متخصص حرفه ای و حاذق در بخش‌ های سلامت روانشناس می گویند و هم چنین متخصص درمان مشکلات بهداشت روانی و رفتار انسانی نیز می باشند. استرس یکی از مهم‌ترین مشکلات ما در جامعه‌ی امروزی است، افرادی که دچار اختلالات استرس یا اضطراب هستند، حتما باید با روانشناسان خوب تهران در ارتباط و مشاوره باشند تا بتوانند زندگی آرام و سالمی را تجربه کنند. با استفاده از سرویس اسنپ دکتر می توانید 24 ساعته با پزشک متخصص و مشاور روانشناس در ارتباط باشید. مشاوره تلفنی، مشاوره ویدئویی و مشاوره آنلاین اسنپ دکتر برای تمامی فارسی زبانان در سراسر دنیا در دسترس است. مشاوره روانشناسی و مشاوره پزشکی از طریق فشردن دکمه تماس در پروفایل پزشک یا مشاور در وب اپ انجام می شود.

  • برای مشاهده شرایط بیمه دکترهای روانشناسی به پروفایل هر پزشک مراجعه کنید و در قسمت بیمه های طرف قرارداد، لیست بیمه‌های مورد قبول هر یک از دکترهای روانشناسی را ببینید.
  • همه، مشکلات زندگی شما را تجربه نکرده‌اند تا اصطلاحا «همدرد» شما باشند اما یک روانشناس آموخته است که چگونه با شما همدلی کند.
  • مثلاْ می‌بایست دوبار تای لباس را باز و بسته کنید تا از یک فکر اضطرابی خلاص شوید.
  • یک درمانگر سوء مصرف مواد با افرادی که با اعتیاد روبرو هستند همکاری می‌کند در حالی که یک درمانگر ازدواج و خانواده بر روی مسائل مربوط به روابط تمرکز دارد.

یکی از تصورات اشتباه در مورد مشاوره روانشناسی این است که هر شخصی به روانشناس مراجعه کند حتما مشکل روحی و روانی دارد! ما باید برای داشتن زندگی بهتر و جلوگیری از دچار شدن به مشکلات روحی و روانی با مشاور روانشناس در ارتباط باشیم. در صورتی که به چنین مشکلاتی نیز برخورد کردیم، مراجعه به رواشناس، بهترین راهکار ممکن برای مدیریت یا درمان است.

با انجام مصاحبه ، روانشناسان علاوه بر پاسخ سوالات مصاحبه ، به چگونگی ادای مطالب نیز آشنا می شوند و می توانند به مسائل مهمی دست یابند . به علاوه انجام مصاحبه ، باعث ایجاد نوعی رابطه عاطفی بین بیمار و روان شناس می شود . شبیه کار هنرمندان است زمانی که یک روانشناس بالینی در قضاوت‌های تشخیصی یا تصمیم‌گیری‌های درمانی خود بیشتر بر مهارت، تجربه و قوای ذهنی و شهودی خود متکی است.

به همین دلیل بهتر است در صورت تجربه چنین شرایطی تا قبل از شدید و مزمن شدن آن، از یک روانشناس کمک بگیریم. باید بدانیم که روانشناس ابزار بسیاری مفیدی در جعبه ابزار زندگی شماست. روانشناس می‌تواند در همه‌ زمینه‌ها از جمله پاکسازی ذهن، کنترل استرس، اضطراب، فوبیاها و سایر مشکلات زندگی به شما کمک کند و حداکثر شادی را در زندگی برای شما به ارمغان بیاورد. او به رهایی از علائم افسردگی و مشکلات روانی دیگر نیز کمک می‌کند. در کمترین زمان با پزشکان متخصص در حوزه روانشناسی و روانپزشکی ارتباط برقرار کنید. تفاوت میان روانشناس و روانپزشک این است که یک روانشناس در درجه اول، به بیمار افسرده از طریق مشاوره و روان ‌درمانی (گفتار درمانی هم به آن می گویند) کمک می‌کند.

کدام برای شما بهتر است مشاور یا روانشناس؟

مثلاْ می‌بایست دوبار تای لباس را باز و بسته کنید تا از یک فکر اضطرابی خلاص شوید. در این مواقع برای بر طرف شدن علایم آزار دهنده بهتر است ابتدا به روانپزشک مراجعه کنید تا با مصرف دارو علائم اختلال بر طرف شود و بعد برای بر طرف شدن ریشه‌ای آن با یک روانشناس صحبت کنید. دکترتو ساده‌ترین راه نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین پزشکان ایران است. پزشکان به کمک دکترتو می‌توانند امکان نوبت دهی اینترنتی و مشاوره تلفنی خود را فعال کنند.

روانشناس خوب زمانی که با شما در حال صحبت کردن است ، رفتارها و حرکات شما را زیر نظر دارد و از آنجایی که با نشانه های زبان بدن آشنایی کافی دارد ، با بررسی حالات رفتاری ، شما را بهتر می‌ شناسد . همین امر باعث می‌ شود که روند تشخیص و درمان بیماری شما هرچه سریعتر اتفاق بیفتد . روانشناس خوب از جلسات اول با شما نقاط مشترک و احساس تفاهم دارد و شما به او اعتماد می‌کنید و یک نوع صمیمیت بین خود و وی احساس می کنید .

بهترین مارک مداد لب در بازار👄【ایرانی و خارجی】

اکثر مراجعین، کمتر از 30 دقیقه در مطب/مرکز درمانی برای ویزیت منتظر مانده اند. بعد از اینکه مسیر آموزشی را انتخاب کردید که مناسب نیازها و علایق شما باشد، بهتر است که گزینه‌های مورد نظر خود را با یک مشاور دانشگاهی بحث کنید. با درک یک ایده کلی درباره آنچه دوست دارید به عنوان یک درمانگر بدست آورید، در انتخاب دانشگاه و انتخاب مدرک، وضعیت بهتری خواهید داشت.

تفاوت این دو در آن است که افراد مبتلا به اختلال روانی باید توسط روانشناس درمان شوند و مشاور تنها وظیفه هدایت افراد را دارد. دکتر علی کربلایی کارشناس برنامه تلویزیونی طبیب و مدرس واحد فیزیولوژی اعصاب و غدد در دانشگاه هستند و یکی از بهترین روانپزشکان ایران به حساب می‌آیند و کارگاه‌های متعددی در زمینه‌های مختلف روانشناسی برای متخصصین برگزار کرده‌اند. ایشان همچنین ترجمه دو کتاب تخصصی به نام های علائم در ذهن و سیناپس، تالیف کتاب آسکی در روانپزشکی را در کارنامه خود دارند.

خودآگاهی و تعهد به تفاوت‌های فرهنگی وجه تمایز یک دکتر روانشناس خوب است. روانشناس می‌داند که تمام افراد نباید بر اساس یک ارزش اجتماعی، فرهنگی و دینی زندگی کنند. او تعصب‌های شخصی هر فرد را می‌شناسد و بر اساس آنها به مراجع کمک می‌کند که در مسیر پیشرفت حرکت کند.