بهترین طراحان جواهر جهان برند های بهترین جواهرات جهان | hsaatchi

بهترین طراحان جواهر جهان برند های بهترین جواهرات جهان | hsaatchi

زیورآلات نقره برای خانم ها، دختران جوان، آقایان و حتی افراد مسن نیز مناسب است؛ به همین دلیل جواهرسازان نقره معمولاً آنها را در اشکال و طرح های مختلف سایت ساعتچی طلا طراحی می کنند. انواع زیورآلات نقره دارای ویژگی های خاصی هستند که هرکدام روی کیفیت و قیمت محصول تاثیر می گذارد. نکته جالبی که در مورد این اکسسوری ها وجود دارد این است که علی رغم کیفیت بالا و زیبایی بسیار چشمگیری که دارند از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند و تمامی اقشار جامعه می توانند از آن استفاده کنند. برای آگاهی بیشتر در مورد قیمت زیورآلات نقره می توانید به فروشگاه جواهر سپید مراجعه کنید. به طور کلی جواهراتی که از فلز نقره تهیه می شوند در دسته های مختلف تقسیم می شوند. در ادامه با جزئیات بیشتر هر یک از این زیورآلات آشنا خواهید شد.

  • ید آشنا کنیم و بدانیم شماره های حک شده روی طلا چیست و دلیل تفاوت عیار حک شده روی طلا چه می باشد.
  • Buccellati در طراحی و ساخت گردنبند و دستبند به سبک رم باستان، از بهترین و پر طرفدار ترین تولید کنندگان زیورآلات جهان به شمار میره.
  • شرکت تیفانی در سال ۱۸۳۷ توسط چارلز لوئیس تیفانی، به عنوان مرکز فروش محصولات فانتزی تاسیس شد.
  • به همین دلیل نیز آن ها را به عنوان بهترین مقصد های خرید جواهرات در دنیا در نظر می گیرند.

هری وینستون نامی که در صنعت جواهر سازی رونق گرفت و یکی از 10 بهترین برند جواهرات دنیا ، تجارت خود را در سال ۱۹۳۲ آغاز کرد و تا امروز هم در رده بالا قرار دارد. با استفاده از بهترین سنگ های قیمتی و بهترین مواد ، مجموعه هری وینستون با بهترین استاد کارهای جواهرات طراحی شده است نه تنها هری وینستون دارای ظرافت و زیبایی می باشد برج جواهرات و آنها بسیار با دوام است. کشور عشق و زیبایی مکانی عالی و منحصر به فرد برای خرید جواهرات خاص نیز هست.

گالری طلای سرمه تهران

علاوه بر بهترین سنگ های قیمتی ، بولگاری از ۱۸ قیراط طلا برای مجموعه خود استفاده می کند. بود و خیلی زود نام خود را در تاریخ جواهرات لوکس درخشان و مطرح کرد. او با یک تخیل آزاد، اولین مجموعه خود را تراشید و آن را از طلا همراه با نقره ساخت. شرکت میکی موتو از بهترین مرواریدهای موجود نظیر مروارید نادر دریای جنوبی، مروارید صورتی، مروارید تیتانی و مروارید سفید در ساخت جواهرات خود استفاده می‌کند. این برند جواهرسازی به خاطر استفاده از جواهرات قیمتی و استفاده از تکنیک‌های پیشگام در صنعت جواهر شناخته شده است. مهمترین دلیل محبوبیت این کشور، این است که برای تولید جواهرات، مالیات ارزش افزوده دریافت نمی کند و همچنین برخی از بهترین جواهرات مرغوب را مطابق با استانداردهای جواهرات اروپایی می سازد.

بولگاری، از برندهای معروف طلا و جواهر دنیا

برخی از جواهر فروشان برای اینکه بتوانند ظاهر گوشواره را زیباتر کنند از برخی از سنگ های قیمتی و نگین های درخشان استفاده می کنند. هنگام خرید گوشواره دقت کنید که طراحی آن طور نباشد که به روسری یا لباس شما گیر کند؛ چرا که ممکن است به گوش شما آسیب برسد یا حتی گم شود. از مهم ترین مدل های گوشواره نقره می توان به گوشواره حلقه ای، آویز، میخی و کلیپسی اشاره کرد. این شرکت از قدیم و به‌صورت خانوادگی در زمینه ساخت طلا و جواهر فعالیت داشته است. مجموعه پارتینه مظفریان از بازار بزرگ شروع به‌کار کرده و اکنون در هتل استقلال مستقر شده و می‌توان آن را از بهترین برند جواهرات ایرانی دانست. ما همچنان به تلاش خود در جهت ارتقای خدمات به مشتریانمان ادامه میدهیم چرا که معتقدیم آنان شایستگی بهترین را دارند و در این مسیر به ما کمک می کنند.