بهترین لپ تاپ ایسوس برای برنامه نویسی؛【6+ مدلی عالی】 | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ ایسوس برای برنامه نویسی؛【6+ مدلی عالی】 | behtarin-laptop

پردازنده‌های بالاتر از Corei7 هم بهترین گزینه هستند و موجب افزایش سرعت شما در فرایند کد نویسی خواهند شد. از این رده به بعد بیشتر لپ تاپ ها از پردازنده های قوی و جدید و رم های بالا استفاده می کنند. همین ویژگی های آن باعث شده تا تمام آنها مناسب برنامه نویسی باشند و کم نیاورند. لپ تاپ برای برنامه نویسی پایتون، توسعه وب، طراحی سایت و غیره رامی‌توان با پردازنده Core i3 نسل یازده یا بالاتر و ۴ گیگابایت رم تهیه کرد. یک لپ تاپ مجهز به پردازنده چند منظوره کار برنامه نویسی را به مراتب راحت تر و سریع راهنمای خرید لپ تاپ تا 15 میلیون تر میکند. توجه داشته باشید که به هنگام انتخاب و خرید پردازنده به تعداد هسته، اندازه، قدرت طراحی حرارتی و فرکانس باید در نظر بگیرید.

  • اگر که از نظر بودجه مشکلی ندارید با خیال راحت یک لپ تاپ با مشخصات مناسب تهیه کنید و از کد نویسی خود لذت ببرید.
  • حدود 16 میلیارد ترانزیستور در خود دارند که تا به حال در پردازنده‌های اپل سابقه نداشته و باعث افزایش سرعت آنها با حفظ توان مصرفی‌شان شده است.
  • بقیه برندها قیمت پایین‌تری دارند و به همین جهت کاربران متناسب با توان مالی و بودجه مدنظرشان، لپ تاپ خریداری می‌کنند.
  • نمایشگر بسیار با کیفیت، رم 8 یا 16 گیگابایت و حافظه داخلی 1 ترابایتی از دیگر مزایای این مدل مایکروسافت محسوب می شود.
  • در پنل سمت چپ این برنامه یک لیست وجود دارد که نشان می‌دهد قدرت پردازنده مرکزی کامپیوتر یا لپ تاپ شما در مقایسه با دیگر محصولات به چه صورت است و در چه جایگاهی قرار می‌گیرد.
  • این لپ تاپ از پردازنده مرکزی AMD Ryzen HS با فرکانس 3.3 تا 4.9 گیگاهرتز بهره می‌برد به 8 گیگابایت کارت اختصاصی گرافیک RADEON RX 6800S مجهز شده است.

در واقع، آن‌ها به بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی (کدنویسی) نیاز دارند. چنین سیستمی بسیار سریعتر می تواند کد را کامپایل کند و هرچه زمان کمتری را در انتظار برای انجام کارهای پیچیده لپ تاپ خود صرف کنید، زمان بیشتری برای انجام کارهای دیگر – از جمله انجام پروژه های بیشتر – خواهید داشت. اگر لپ‌تاپی می‌خواهید که زیر کار سنگین کم نیاورد و برای طولانی‌مدت برایتان دوام کند، لپ تاپ لنوو ThinkPad E15 را فراموش نکنید.

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان

این لپ تاپ دارای 12 مگابایت کش بوده و از 8 گیگابایت رم داخلی بهره می برد. دارای 512 گیگابایت حافظه SSD بوده و دارای 2 گیگابایت پردازنده اختصاصی است. برخورداری از صفحه نمایش OLED و صفحه نمایش مات از دیگر خصوصیات این لپ تاپ شمرده می شود. بهره مندی از وبکم، اسپیکر و تاچ پد لمسی نیز از دیگر مزیت های آن به شمار می آید. داشتن حافظه SSD پرسرعت باعث می شود که راه اندازی برنامه ها با سرعت بسیار بالاتری نسبت به HDD ها صورت گیرد. این موضوع می تواند به طور قابل توجهی بهره وری یک برنامه نویس را بهبود بخشد.

مشخصات لپ تاپ Microsoft Surface Pro 8

در مقایسه دو پردازنده به نظر میسره هر دو تقریبا عملکرد یکسانی دارند. اندازه صفحه نمایش، وزن و شکل ظاهری هر دو رو هم در نظر بگیرید و با توجه به نیازتون انتخاب کنید. لپ تاپ های جدید مک بوک با پردازنده های M1 با توجه به مشخصاتی که داره میتونه یک گزینه مناسب برای برنامه نویسی باشه.