جذابیت خفگی جنسی


مایک سانتوس/پ،ل

منبع: مایک سانتوس/پ،ل

خفگی ، در سال های اخیر به ویژه در بین جوانان رایج شده است.

خفگی ، نوعی پیچ خوردگی است که در آن فرد با قطع جریان خون به مغز یا تنفس دیگران، یا با استفاده از دست‌ها، اندام‌ها یا اشیا (مانند کمربند یا طناب) برانگیختگی پیدا می‌کند. حتی برخی ترجیح می دهند موهای خود را خفه کنند، اگر موهایشان به اندازه کافی بلند باشد.

شدت خفگی می تواند دامنه فشار سبکی که به گردن وارد می شود تا فشار شدیدی که باعث کبودی می شود را شامل شود. هنگامی که فرد برانگیختگی ، و متعاقباً ارضای ناشی از خفگی پیدا می کند، به این می گویند خفگی اتوروتیک.

خفگی ، با نام‌های دیگری مانند بازی نفس همراه است و اغلب در محیط‌های اسارت، نظم (یا سلطه)، سادیسم و ​​مازوخیسم (BDSM) خانه‌ای پیدا می‌کند. چرا برخی از افراد تمایل ، به خفگی دارند – یا خفه شدن یا خفگی دیگران – و برخی از خصوصیات مرتبط با خفگی به ،وان نوعی پیچ خوردگی چیست؟

یک کلمه احتیاط

قبل از اینکه ادامه دهم، باید به خطری که در پس بازی نفس و خفگی ، وجود دارد توجه کنم. افراد درگیر خفگی ، جان خود را از دست می دهند، حتی تمرین کنندگان با تجربه ای که در مورد روش های خفگی و بازی نفس آموزش دیده اند. هر زمان که تنفس خود را قطع می کنید یا جریان خون غنی از ا،یژن به مغز را قطع می کنید، خطر آسیب رساندن به خود یا شخص دیگری را تهدید می کنید. برخی از فضاهای حرفه ای BDSM این فعالیت را ممنوع کرده اند زیرا با ادعای خود متعهد هستند که رفاه بازدیدکنندگان خود را در اولویت قرار دهند.

در موارد خفگی اتوروتیک، اگر مشکلی پیش آمد، ممکن است ،ی نباشد که به کمک شما بیاید. افراد مشهوری مانند مایکل هاچنس از گروه INXS و بازیگر دیوید کارادین، به طرز معروفی از این شیوه های خوداروتیک درگذشته اند. علاوه بر این، خفگی ، می تواند منجر به مشکلات سلامتی شود که بلافاصله قابل مشاهده نیستند، مانند سردردهای مزمن، افسردگی و اضطراب (هربنیک، فو، ایستمن-مو،، و همکاران، 2022).

مطالعه ای توسط هربنیک، فو، کاواتا و همکاران. (2022)، ارتباط م،ی داری بین خفگی و افسردگی، غمگینی، اضطراب و تنهایی (به استثنای اضطراب شدید در میان مردان)، به ویژه زم، که شرکت کنندگان بیش از پنج بار خفگی را تجربه ،د، یافتند.

ویژگی های خفگی ،

و با این حال، با وجود خطر آسیب، خفگی ، محبوبیت بیشتری پیدا می کند. کلیپ‌های Pornhub مملو از ویدیوهای خفگی هستند، حتی دارای خفگی مختصر در برخی از کلیپ‌های ، و،لی. از نظر فراو، تمرین، هربنیک، فو، ایستمن- مو، و همکاران. (2022) توجه داشته باشید که از هر 3 زن کالج 1 گزارش می دهد که در فعالیت ، اخیر خفه شده است.

در مطالعه ای که شامل یک نظرسنجی از 4254 دانشجو (62.9 درصد در مقطع کارشناسی، 37.1 درصد فارغ التحصیل) بود، محققان دریافتند، برای خفه کننده ها، میانگین سنی 19.3 سال برای اولین تجربه خفگی (با زن، که در اولین تجربه خفگی شریک زندگی خود را مسن تر گزارش کرده بودند)، میانگین تعداد افرادی که در 2.8 دست ها خفه می شوند، با استفاده از روش خفگی بیشتر، خفه می شوند.

میانگین سنی آنهایی که خفه شده بودند 19.2 سال بود (با مرد، که در اولین تجربه خفگی سن بالاتری داشتند)، میانگین تعداد 2.9 شریک زندگی آنها را خفه می ،د، و باز هم اینکه دست ها شایع ترین روش خفگی بودند. در ادعای خفگی در حین رابطه ،، 92.1 درصد گزارش دادند که خفگی رضایت‌بخش بوده است.

جذابیت خفگی ،

برخی از دلایلی که معمولاً گزارش می شود افراد برای علاقه مندی یا برانگیختن خفگی ، (به ،وان خفگی یا خفگی) ارائه می کنند:

  • ممکن است برانگیختگی همراه با پویایی قدرت و انتقال قدرت همراه با خفگی ، باشد.
  • برخی ادعا می‌کنند که پس از اینکه مغز در طول حادثه خفگی از ا،یژن محروم شده بود، احساس سرخوشی مطلوبی در هنگام هجوم خون غنی از ا،یژن به مغز ایجاد می‌شود.
  • خفگی ، انگیزه های ریسک پذیر را ارضا می کند.
  • برخی ادعا می کنند که این رفتار ارگاسم را تشدید می کند.
  • همیشه ،صری وجود دارد که بخواهد کارنامه و تجربه ، خود را گسترش دهد.
  • برخی از شرکا دوست دارند آن را به ،وان بخشی از بازی قتل/نکرو بگنجانند، که در آن قتل شریک زندگی و/یا رابطه ، با یک جسد برای ارضای میل شبیه سازی شده است.

اگر میل به خفگی ، دارید و از آن لذت می برید اشکالی ندارد. با این حال، قبل از انجام آن، یا هر رفتار ، پرخطر دیگری، باید در مورد این عمل آموزش دیده باشید. برای کاهش خطرات (اگرچه نمی توان آنها را حذف کرد) باید فردی را پیدا کنید که بداند چگونه این کار را به شیوه ای مسئولانه و آگاهانه انجام دهد. اما توجه داشته باشید که هیچ راه واقعاً مطمئنی برای درگیر شدن در خفگی ، وجود ندارد. شما همچنین باید بتو،د به آن شخص اعتماد کنید. و، مثل همیشه، اگر شما فردی هستید که شریک زندگی خود را خفه می کنید، رضایت همه چیز است. از آنجایی که ممکن است شخصی نتواند یک کلمه ایمن را در طول یک رویداد خفگی ، بیان کند، مطمئن شوید که یک نشانه فیزیکی توافق شده است که اگر فرد خفه شده به هر دلیلی نیاز به توقف داشته باشد، این عمل را متوقف می کند. در نهایت، مراقبت های پس از آن هنگام تمرین خفگی ، مهم است.


منبع: https://www.psyc،logytoday.com/intl/blog/this-،ual-self/202307/the-appeal-of-،ual-c،king