حفاظت از افراد انسانی، پایش داده ها و ایمنی، و ملاحظات عملیاتی در تحقیقات بالینی با بودجه NIMH


بررسی اجمالی

این وبینار فاکتورهای کلیدی را برای متقاضیان کمک هزینه بررسی می کند تا در هنگام توسعه طرح های مربوط به حفاظت از افراد انس،، و همچنین ایمنی داده ها و نظارت در مطالعات تحقیقاتی بالینی که توسط موسسه ملی سلامت روان (NIMH) تامین می شود، در نظر بگیرند. این وبینار همچنین ملاحظات نظارتی و عملیاتی برای مطالعات تحقیقاتی بالینی را بررسی می‌کند، که ممکن است به ویژه زم، که متقاضیان استراتژی تحقیقاتی خود را توسعه می‌دهند، مهم باشد. این وبینار شامل نمونه هایی از برخی از مشکلاتی است که متقاضیان در هنگام توسعه این برنامه ها تجربه می کنند. در پایان ارائه، بحث و تبادل نظر خواهد شد و متقاضیان کمک هزینه آینده این فرصت را خواهند داشت تا سوالات مرتبط با این موضوعات را مطرح کنند.

درباره بلند،ا

Anna E. Ordóñez، MD، MAS، مدیر دفتر تحقیقات بالینی (OCR) در NIMH است. کارکنان OCR نظارت بر مطالعات تحقیقات بالینی با بودجه NIMH و راهنمایی‌ها و توصیه‌های استراتژیک در مورد ابتکارات تحقیقات بالینی را ارائه می‌کنند. دکتر Ordóñez به ،وان مدیر، مشاور اصلی تحقیقات بالینی مدیر NIMH و رهبری NIMH در زمینه حفاظت از تحقیقات انس،، نظارت بر داده ها و ایمنی، و عملیات کارآزمایی بالینی است. علاوه بر کار فعلی خود در NIMH، دکتر Ordóñez رئیس مش، یکی از NIH UNITE کمیته هایی که برای شناسایی و رسیدگی به نژادپرستی ساختاری در علم ایجاد شده است.

اشلی کندی، دکترای MSCR، هماهنگ کننده برنامه کارآزمایی بالینی در شعبه عملیات آزمایشات بالینی OCR (CTOB) NIMH است. دکتر کندی از تحقیقات بالینی خارج از دانشگاه پشتیب، می کند و تخصص عملیات کارآزمایی های بالینی را به کارآزمایی های تامین شده توسط NIMH ارائه می دهد، و از نظارت کیفیت برای اطمینان از اجرای موفقیت آمیز کارآزمایی بالینی برای شروع، انجام و بسته شدن کارآزمایی بالینی بر اساس عملکرد خوب بالینی، سیستم های نظارتی و یکپارچگی داده ها اطمینان حاصل می کند. سیستم های. او در حال حاضر به ،وان کارکنان عملیات CTOB برای مطالعات تحقیقات بالینی داخلی و جه، خدمت می کند.

Sabiha Ethridge، MPH، یک تحلیلگر سیاست سلامت در OCR NIMH است. در نقش خود، او کارشناس موضوعی در زمینه حفاظت از سوژه های انس، است و به مدیر OCR در NIMH و افسران برنامه NIMH در مورد مسائل مربوط به سیاست های مربوط به حفاظت از سوژه های انس، و همچنین ارائه راهنمایی در مورد پرس و جوهای قانونی و اخلاقی مشاوره می دهد.

درباره مجموعه وبینارهای مرکز تحقیقات جه، سلامت روان

مرکز تحقیقات جه، بهداشت روان، بخشی از مؤسسه ملی بهداشت روان (NIMH)، میزبان یک سری وبینار است که بر درخواست و مدیریت کمک هزینه های تحقیقاتی جه، بهداشت روان از مؤسسه ملی بهداشت (NIH) متمرکز است. ما دانشجویان، فوق دکترا و محققین جدید علاقه مند به تحقیقات جه، بهداشت روان را تشویق می کنیم که در آن شرکت کنند. هدف این مجموعه وبینار افزایش دانش در مورد ساختار و فرآیندهای اعطای NIH و افزایش ظرفیت در تحقیقات جه، بهداشت روان است.

حمایت شده توسط

مرکز تحقیقات جه، بهداشت روان

ثبت

این رویداد رایگان است اما شما باید برای حضور ثبت نام کنید .

مخاطب

برای سؤالاتی در مورد تدارکات جلسه، مشکلات ثبت نام، یا مشکلات دسترسی به وبینار، لطفاً [email protected] را ایمیل کنید.

برای سؤال در مورد محتوای وبینار، لطفاً به [email protected] ایمیل ارسال کنید.

اطلاعات بیشتر

مرکز NIMH برای سلامت روان جه، 2023 ثبت نام سری وبینار


منبع: https://www.nimh.nih.gov/news/events/announcements/the-center-for-global-mental-health-research-webinar-series-2023-human-subjects-protection-data-and-safety-monitoring-and-operational-considerations?utm_source=rss_readers&utm_medium=rss&utm_campaign=rss_summary