سرویس بهداشت ملی (NHS) در انگلستان 9 درمان شناختی-رفتاری آنلاین (CBT) را برای بزرگسالان مبتلا به اضطراب یا افسردگی ارائه می کند.


درمان افسردگی آنلاین در ،ستان به تصویب رسیده است (اخبار بی بی سی):

NHS در ،ستان به 9 درمان آنلاین گفتار درم، برای اضطراب یا افسردگی چراغ سبز نشان داده است.

… درمان های دیجیتال جدید از طریق یک وب سایت یا یک برنامه ارائه می شوند و از درمان شناختی-رفتاری (CBT) استفاده می کنند.

مؤسسه ملی بهداشت و مراقبت عالی (NICE) می گوید، آنها یک راه جایگزین برای دسترسی به پشتیب، ارائه می دهند که ممکن است برای برخی راحت تر باشد. آنها همچنین می توانند منابع را آزاد کنند و به کاهش انتظار برای مراقبت کمک کنند.…

مارک چپمن از NICE گفت: «یکی از اولویت‌های ما دریافت سریع بهترین مراقبت از مردم و در عین حال تضمین ارزش پول برای مالیات دهندگان است – این درمان‌های دیجیتالی فعال هر دو را انجام می‌دهند.»

… NICE به شواهد حاصل از استفاده از آنها در چند سال آینده نگاه می کند تا بفهمد چقدر مقرون به صرفه هستند.

اطلاعیه:

هشت درمان دیجیتالی فعال برای درمان افسردگی و اضطراب در بزرگسالان به صورت مشروط توسط NICE توصیه شده است (موسسه ملی تعالی بهداشت و مراقبت):

این درمان‌های دیجیتالی فعال، که برخی از آنها در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرند، به‌صورت مشروط برای استفاده پس از ارزیابی رسمی با درمانگر NHS Talking The،s توصیه می‌شوند، زیرا ممکن است برای همه انتخاب من،ی نباشند.

مارک چپمن، مدیر موقت فناوری پزشکی و ارزیابی دیجیتال، در NICE، گفت: «ارزیابی سریع ما از این هشت فناوری نشان داده است که آنها نویدبخش هستند. هر کدام با استفاده از روش‌های آزمایش‌شده و آزمایش‌شده CBT توسعه یافته‌اند و نشان داده‌اند که پتانسیل ارائه درمان مؤثر برای هزاران نفری که با این شرایط زندگی می‌کنند را دارد. ما می‌خواهیم این گزینه‌های درم، جدید در دسترس مردم باشد تا در سریع‌ترین زمان ممکن از آنها استفاده کنند و همچنین می‌خواهیم مطمئن شویم که از نظر بالینی مؤثر هستند و ارزش خوبی برای NHS دارند. شواهد اضافی جمع‌آوری‌شده در این دوره به ما کمک می‌کند که…”

شش فناوری به صورت مشروط برای کمک به بزرگسالان مبتلا به اختلالات اضطرابی توصیه شد.

برای اختلال بدشکلی بدن (BDD):

– دیدگاه هایی با پشتیب، ارائه شده توسط یک درمانگر با شدت بالا که در درمان BDD آموزش دیده است.

برای علائم اضطراب فراگیر یا اختلال اضطراب نامشخص:

– ش،ت دادن بلوز و فضا از اضطراب (SilverCloud) با پشتیب، ارائه شده توسط یک پزشک بهزیستی روانشناختی یا درمانگر با شدت بالا.

برای اختلال استرس پس از سانحه (PTSD):

– iCT-PTSD و Spring با پشتیب، از یک درمانگر با شدت بالا که در درمان PTSD آموزش دیده است.

برای اختلال اضطراب اجتماعی:

– iCT-SAD با پشتیب، ارائه شده توسط یک درمانگر با شدت بالا که در درمان اختلال اضطراب اجتماعی آموزش دیده است.

برای افسردگی، کمیته به طور مشروط استفاده از سه برنامه آنلاین CBT Beating the Blues، Deprexis و Space from Depression (Silvercloud) را به ،وان گزینه های درم، توصیه کرد.

درمان‌های فعال دیجیتال در خدمات درمان‌های گفتاری NHS باید با پشتیب، پزشک یا درمانگر از جمله نظارت منظم و مدیریت ایمنی و پیشرفت بیمار ارائه شوند.

اخبار در زمینه:




منبع: https://sharp،ins.com/blog/2023/06/14/the-national-health-service-nhs-in-england-to-roll-out-nine-online-cognitive-behavioural-therapies-cbt-for-adults-with-anxiety-or-depression