فناوری های نوظهور + روانشناسی مثبت – اخبار روانشناسی مثبت


A،la Tschetter (MAPP ’22) یک نویسنده، ویراستار و مشاور تجاری است که در نزدیکی سیاتل مستقر است. او دستیار مربی برنامه پن MAPP و سردبیر نشریه فارغ التحصیلان MAPP است. مشاور سابق پذیرش، ابی در حال توسعه است داستان ما، برنامه ای که از مقاله پذیرش کالج برای شکل دادن به روایت های شخصی مثبت در نوجوانان استفاده می کند.

مقالات ابی اینجا هستند.

مارتین سلیگمن، محقق مشهور، در سخنر، اخیر خود خطاب به دانشجویان در برنامه کارشناسی ارشد روانشناسی مثبت مثبت در دانشگاه پنسیلو،ا، اظهار داشت که اگر فرصتی برای انجام مجدد مطالعاتش داشته باشد، تلاقی روانشناسی مثبت گرا و هوش مصنوعی را کشف خواهد کرد. ).

سلیگمن به سختی در شیفتگی خود به هوش مصنوعی تنها نیست. از آنجایی که این فناوری و سایر فناوری‌های نوظهور، از جمله یادگیری ماشین، به تغییر زندگی، کار، تمرین و تحقیق ادامه می‌دهند، ما می‌تو،م هم توجه کنیم و هم نقشی داشته باشیم. تقاطعی که در آن فناوری و رفاه با هم برخورد می کنند، کانون توجه شماره ژوئن 2023 است مجله MAPP.

ماموریت از مجله MAPP این است که اولاً فارغ التحصیلان برنامه کارشناسی ارشد روانشناسی مثبت مثبت کاربردی (MAPP) دانشگاه پنسیلو،ا را در ارتباط نگه می دارد، و دوم برای به اشتراک گذاشتن طیف گسترده ای از کاربردهای روانشناسی مثبت گرا با مخاطبان گسترده تر برای الهام بخشیدن به همکاری و رشد در این زمینه.

می تو،د مقالات گذشته را از مجله MAPP مسائل آنلاین و حتی قدیمی تر در آرشیو مجله MAPP. برای ارسال آ،ین مقالات از طریق ایمیل برای شما، در مجله MAPP مش، شوید.

هوش مصنوعی اینجاست تا بماند

تصویر از مار، وینک،

چرا متخصصان روانشناسی مثبت اندیش باید هوش مصنوعی را بررسی کنند؟

هوش مصنوعی به سرعت زندگی را به شکلی که ما می شناسیم متحول می کند، و اینجاست که بماند.

Nizzi Karai Renaud (MAPP ’22) فرصت ها و چالش های ادغام این فناوری در حال ظهور را در تحقیقات و عمل روانشناسی مثبت ارائه می دهد. او به بررسی این می پردازد که چرا ما به ،وان تمرین کنندگان باید در توسعه مسئولانه آن سهیم باشیم.

تصویر توسط کلیتون رابینز

بازپس گیری جانمان

سم زدایی دیجیتال 30 روزه را به ،وان یک مداخله مثبت کاتالیزوری کاوش کنید.

رسانه های اجتماعی و فناوری دیجیتال چگونه بر رفاه شما تأثیر می گذارند؟ در این مقاله، نویسنده Miles Bukiet (C’18) پاسخ هایی به این سوال را بررسی می کند. او یک مورد قانع‌کننده را باز می‌کند نه تنها در مورد اینکه چرا باید توجه خود را حفظ کنیم، عادات دیجیتالی سالم‌تری را پرورش دهیم و استفاده از فناوری را با ارزش‌هایمان دوباره تنظیم کنیم – بلکه چگونه باید آن را حفظ کنیم.

سرمایه گذاری بر فناوری مثبت

مهندسی زیستی، علوم کامپیوتر و اطلاعات و روانشناسی مثبت چگونه تلاقی می کنند؟

مجله MAPP با پروفسور Lyle Ungar، استاد دانشگاه پنسیلو،ا در مورد این سوال مصاحبه کرد. او آینده فناوری و رفاه را برجسته می‌کند و به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه می‌تو،م از آنچه در حال حاضر داریم برای پیشرفت و اتصال بهتر استفاده کنیم.

برای عضویت در مجله MAPP، اینجا کلیک کنید.


منبع: https://positivepsyc،logynews.com/news/a،la-tschetter/2023061450750?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=mapp-magazine-emerging-technologies-positive-psyc،logy