لیست بهترین دکتر متخصص و فوق تخصص گوش، حلق و بینی در تهران

هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید. چرا که مواردی مشاهده شده ، علت نارضایتی بیمار نسبت به عمل بینی به خاطر ناآگاهی او از مراقبت های لازم بعد از عمل بوده است. یکی از افرادی است که روش جراحی بینی بدون بی هوشی (تیپ پلاستی) انجام می دهد.

  • متخصص گوش و حلق و بینی می تواند تخصص خود را در یک از حوزه‌های آلرژی، جراحی پلاستیک صورت، بیماری‌های سر و گردن، لارینگولوژی یا حنجره شناسی، گوش و حلق و بینی اطفال، رینولوژی یا جراحی بینی و اطراف بینی و سر و صورت ادامه دهد.
  • دکتر مجتبی ملکی بهترین جراح و متخصص گوش، گلو و بینی و جراحی سر و گردن می باشد.
  • التهاب گلو عموماً مربوط به التهاب لوزه‌ها است؛ زیرا پشت گلو قرار دارند و با عفونت باکتریایی ملتهب می‌شوند.
  • یکی از مزایای اصلی جراحی بینی، افزایش اعتماد به نفس فرد می باشد.

هزینه جراحی زیبایی بینی یا گوش و غیره توسط متخصص گوش و حلق و بینی با توجه به دستمزد او ، هزینه های بیمارستان ، هزینه متخصص بیهوشی ، هزینه داروها و آزمایشات و غیره تعیین می شود. این متخصصان به طور خاص در درمان پزشکی یا جراحی گوش، عفونت گوش، اختلالات تعادلی، وزوز گوش، اختلالات مربوط به اعصاب مغزی و دردهای عصبی تبحر دارند. دکتر گوش و حلق و بینی همچنین می‌تواند به درمان اختلالات مادرزادی گوش داخلی و بیرونی بپردازد. متخصصان گوش و حلق و بینی طیف متنوعی از بیماری ها را تشخیص می دهند.

تمامی حقوق این سایت برای درمانکده (شرکت سلامت هوشمند طاهران) محفوظ است.

چگونه مشاوره آنلاین بگیرم؟

اینجا میتوانید از پزشکان متخصص آنلاین گوش، حلق و بینی مشاوره آنلاین بگیرید. ساده‌ترین راه برای نوبت گیری از بهترین دکتر گوش و حلق و بینی، سامانه نوبت دهی اینترنتی پزشکان دکترتو می‌باشد. متخصص گوش و حلق و بینی ، قادر به تشخیص و درمان تمام بیماری های مربوط به گوش ، حلق و بینی می باشد.

متخصص گوش و حلق و بینی ( جراح زیبایی بینی و …

برای گرفتن نوبت ویزیت حضوری یا تلفنی از بهترین پزشکان ایران کافی است بهسایت نوبت دهی اینترنتیدکترتو یا اپلیکیشن دکترتو مراجعه کنید و ازلیست پزشکان متخصص و فوق تخصصدکترتو در زمان مورد نظر خود نوبت ویزیت بگیرید. تمامی مشکلاتی که در بخش شنوایی ایجاد می شود، یا عفونت هایی که برای گوش ها ایجاد می شود و یا عدم تعادل در راه رفتن که به گوش میانی باز می گردد را مورد معاینات دقیقی قرار می دهد. بیماری هایی که برای حنجره افراد ایجاد می شوند را می تواند علت یابی کند.

هرگز در گزینش پزشک اهمال کاری نکنید از آن جهت که پزشک خوب نیمی از موفقیت درمان را تضمین می کند و تا حد زیادی دل نگرانی و دغدغه ما را در خصوص نتیجه روند درمانی از بین می برد. تماس حاصل فرمایید یا به آدرس اینستاگرام دکتر علی محمد اصغری مراجعه نمایید . واژهٔ انگلیسی Otolaryngology از واژه‌های یونانی ὠτ) ot) به معنای گوش، λαρυγγ) laryng) به معنای گلو، و -logy به معنای مطالعه تشکیل شده‌است. یک متخصص خوب ، برای هر بیمار خود به اندازه کافی زمان می گذارد و با نهایت دقت به بررسی تمام جوانب می پردازد. تفاوتی که بین بینی استخوانی و گوشتی وجود دارد، در میزان ضخامت پوست و غضروف بینی است. بینی که دارای پوست ضخیم و غضروف ضعیف و نازکی است را بینی گوشتی می‌نامند در مقابل در صورتی که بینی استخوانی، پوستی نازک و غضروفی محکم دارد.

یک روش جراحی برای ایجاد یک حفره تنفسی در قدام گردن برای تنفس است. متخصص گوش و حلق و بینی می تواند برای حفظ راه تنفسی بیمار یا کاهش ترشحات ریه ها از این روش استفاده کنند. تراكستومي ممكن است به صورت اورژانسی در مواردی مانند سرطان حنجره پیشرفته که با انسداد راه هوایی همراه است ضروری باشد. برای افرادی که عفونت های مکرر گوش میانی یا کاهش شنوایی ناشی از تجمع مایع در پشت گوش را تجربه می کنند، جراح می تواند لوله ی میرنگوتومی یا T-tube را داخل پرده گوش تا مایع از گوش میانی خارج شود.

عوامل مختلفی در اختلالات سر و گردن مانند بیماری های ویروسی ، سرطان و یا ضربه تصادفات دخیل هستند. جالب است بدانید که آبریزش بینی مزمن هم ناشی از ریفلاکس معده است؛ بنابراین ویزیت متخصص گوش و حلق و بینی را نادیده نگیرید. برای علائم فوق باید حتما به دکتر آنلاین گوش حلق بینی مراجعه کرد. با استفاده از خدمات نوبت دهی پزشکی پذیرش۲۴ قادر خواهید بود در کمترین زمان و بدون دغدغه ای جز بیماری، اولین نوبت خالی پزشک مورد نظر خود را ثبت نمایید و در زمان مقرر به مطب پزشک مراجعه نمایید. لازم به ذکر است، می‌توانید میانگین زمان انتظار در مطب جهت ویزیت را در صفحه پزشک مورد نظر خود مشاهده کنید که این مقدار، کمتر از زمان انتظار در حالت عادی و بدون دریافت نوبت اینترنتی است.

متخصصان گوش و حلق و بینی برای تشخیص و درمان بیماری های گوش، بینی، سینوس ها، حنجره،دهان، گلو و دیگر نواحی سر و گردن تخصص دارند. با اسنپ دکتر می‌توانید ۲۴ ساعته و از همه جای دنیا مشاوره پزشکی و مشاوره روانشناسی بگیرید. اسنپ دکتر به صورت تخصصی و با حفظ حریم خصوصی، اقدام به ارایه مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی و مشاوره ویدئویی در زمینه‌ی بهترین متخصص گوش، حلق و بینی کرده است. متخصص گوش حلق بینی اطفال، متخصصی است فوق تخصص خود را در زمینه ی درمان و جراحی بیماری های گوش، حلق و بینی کوکان ادامه داده است. به دلیل تفاوت ویژگی های ساختاری اندام ها در کودکان و بزرگسالان، درمان و جراحی اختلالات گوش حلق بینی کودکان بهتر است توسط متخصص گوش حلق بینی اطفال انجام شود. متخصصین گوش حلق بینی اطفال در درمان کودکان از دوران نوزادی تا دوران نوجوانی تبحر و مهارت دارند.