متخصص گوش حلق بینی جراحی زیبایی بینی جراحی گوش متخصص گوش و حلق و بینی اطفال

تخصص گوش حلق بینی یا ENT، یک بخش تخصصی جراحی در پزشکی است که با عارضه ها و بیماری های گوش، حلق و بینی و ساختارهای مرتبط با سر و گردن مرتبط می باشد. پزشکانی که در این زمینه تخصص دارند، متخصص گوش حلق بینی یا متخصص ENT نامیده می شوند. بیماران برای درمان بیماری گوش، حلق، بینی، پایه جمجمه و مدیریت جراحی سرطان ها، تومورهای خوش خیم سر و گردن و جراحی زیبایی بینی و گوش به متخصصصین گوش حلق و بینی مراجعه می کنند. برای درمان کودکان بیمار نیز به متخصص گوش حلق و بینی اطفال مراجعه میشود. لیست آدرس و تلفن بهترین جراح و متخصص گوش و حلق و بینی خوب در تهران را به همراه نوبت دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین مشاهده کنید.

  • گوش و حلق و بینی یک تخصص پزشکی پیشرفته است که درزمینه مشکلات بهداشتی در گوش، بینی، گلو، سر و گردن تمرکز دارد.
  • دکتر گوش، حلق و بینی از عملکرد درست تارهای صوتی، سیستم بویایی و مجرای بینی، سیستم شنوایی و حنجره اطمینان حاصل می‌کند.
  • برای مشاهده نمونه کارهای دکتر علی باقری حق می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.
  • ممکن است متخصص گوش و حلق و بینی برای درمان موثرتر بیماران با بدخیمی های پوستی و شکستگی های صورت با سایر تخصص ها مانند پوست و جراحی فک و صورت همکاری داشته باشد.

جراح بینی ، به بیمار تا مدتی پس از جراحی زیبایی بینی ، اجازه استفاده از عینک آفتابی و طبی را نمی دهد زیرا ممکن است باعث تغییر شکل بینی شود. یک متخصص گوش و حلق و بینی باید سوابق خوبی در حرفه کاری خود داشته باشد. در این روش جراحی زیبایی بینی جراح بینی یک برش کوچک بر روی کلوملا ایجاد می کند و پس جدا کردن پوست از اسکلت بینی تغییرات مورد نیاز را بر روی بینی اعمال می کند. بهتر است بدانید که جراحی زیبایی بینی بر روی دو نوع بینی گوشتی و بینی استخوانی انجام می شود این تقسیم بندی را جراحان بینی بر اساس ویژگی هایی که بینی دارد انجام داده اند. گاهی اوقات ، مشکلات بینایی ، شنیداری و بویایی به خاطر اختلالات سر و گردن به وجود می آید که تشخیص آن برعهده پزشکان این تخصص است.

می‌توانید در این صفحه از میان بهترین متخصصان گوش، حلق و بینی تهران، فرد مناسب خود را انتخاب کرده و با مراجعه به یک متخصص گوش، حلق و بینی خوب، مشکل خود را درمان کنید. متخصصان گوش و حلق و بینی همچنین می توانند بیماری ها و سرطان های صورت و حنجره و سر و گردن را جراحی و درمان کنند. همچنین جا اندازی شکستگی استخوان های بینی و صورت نیز توسط این متخصصین انجام می شود. ممکن است متخصص گوش و حلق و بینی برای درمان موثرتر بیماران با بدخیمی های پوستی و شکستگی های صورت با سایر تخصص ها مانند پوست و جراحی فک و صورت همکاری داشته باشد. برای انتخاب بهترین دکتر آنلاین در می توانید با توجه به تعداد بازدید از صفحه هر پزشک و مشاهده نظرات دیگر کاربران سایت، بهترین متخصصان آنلاین گوش، حلق و بینی را شناسایی و از ایشان مشاوره آنلاین و نوبت حضوری دریافت کنید. یک متخصص گوش و حلق و بینی خوب ، پس از گذراندن دوره 7 ساله پزشکی عمومی ، تخصص خود را در زمینه گوش حلق و بینی کسب می کند و به بررسی بیماری ها و ارتباطات راه هوایی ، شنوایی ، چشایی ، زیبایی ، بویایی ، صورت ، سر و گردن می پردازد.

بورد تخصصی جراحی گوش و بینی

سپس در همان بخش جستجو شروع به تایپ عبارت گوش، حلق و بینی کنید تا بلافاصله تخصص مورد نظر به شما نمایش داده شود. آدنوئیدکتومی برداشتن آدنوئید یا لوزه سوم با جراحی است که معمولاً برای درمان عفونت های مکرر گلو یا مشکلات تنفسی ضروری است.این روش به طور معمول تحت بیهوشی عمومی اتفاق می افتد و بیمار نیازبه یک روز بستری در بیمارستان بعد از جراحی دارد. سینوزیتمزمن و گرفتگی بینی یکی از شایع ترین شکایات بیماران مراجعه کننده به متخصص ENT است. آلرژی و مشکلات مربوط به حس بویایی نیز توسط این پزشکان ارزیابی و درمان می شود. ایشان همچنین دوره های تکمیلی جراحی پلاستیک صورت و زیبایی بینی را نزد اساتیدی چون دکتر Most در دانشگاه سان فرانسیسکو ، دکتر منیک در دانشگاه آریزونا و دکتر پله در دانشگاه رم گذراند.

بهترین متخصص گوش، حلق و بینی + لیست ۱۰ تایی

دکتر امید ابراهیمی متولد سال 1351 ، فارغ التحصیل دوره پزشکی عمومی در سال 1377 از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد. سپس در سال 1383 با اخذ رتبه اول بورد تخصصی گوش و حلق و بینی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرد. متخصص گوش و حلق و بینی در تهران هم‌چنین بر مشکلات سینوسی و پلیپ بینی که منجر به خرناس کشیدن در خواب، آلرژی و اختلالات چشایی می‌شود تمرکز دارد. متخصص گوش و حلق و بینی ممکن است جراحی پلاستیک را برای حل مشکلات ساختاری در شکل بینی انجام دهد.

اگر مشکلاتی در گوش و حلق و بینی و سر و گردن دارید و یا نیاز به عمل جراح در این زمینه ها وجود دارد کافیست تنها به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید. متخصصان گوش و حلق و بینی مناسب ترین پزشکان برای درمان اختلالات گوش و حلق و بینی و ساختارهای سر و گردن هستند. این نواحی بدن انجام عمل بویایی، شنوایی، بینایی و چهره ی افراد را شامل میشود.

ما بسته به نوع مشکل مراجعه کنندگان خواه مشکل گوش، جراحی گوش، جراحی بینی، مشکلات گوش حلق و بینی اطفال و … شما را به نزدیکترین و بهترین متخصص گوش حلق و بینی تهران ارجاع می دهیم. متخصص گوش و حلق و بینی برای درمان و جراحی بیماری ها و اختلالات گوش، بینی، گلو و ساختارهای مرتبط با آنها آموزش دیده اند. طبق نظر آکادمی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن آمریکا (AAO-HNS)، این رشته قدیمی ترین شاخه از تخصص پزشکی در این کشور است. در این صفحه شما می توانید لیست بهترین پزشکان متخصص گوش، حلق و بینی در تهران را مشاهده نمایید.

بسیاری از بیماری ها، از جمله آسیب به تارهای صوتی، ویروس ها، سرطان و ریفلاکس مزمن اسید معده ، می توانند منجر به اختلالات صوتی و گرفتگی، یا ضعیف شدن صدا، خستگی صوتی شوند. کاهش شنوایی می تواند در افراد در هر سنی رخ دهد و دلایل مختلفی دارد. کهولت سن، قرار گرفتن در معرض سر و صدای زیاد، ویروس ها، بیماری های قلبی، ضربه به جمجمه، سکته مغزی و تومورها ممکن است منجر بهکاهش شنواییتدریجی شود.

دماغ بزرگ و نامتوازن ممکن است ویژگی های دیگر چهره شما را تحت تأثیر قرار داده و ظاهر صورتتان را نامتوازن نشان دهد. پیچیدگی جراحی و میزان تخصص و تجربه‌ی جراح گوش حلق و بینی می‌توانند روی هزینه‌ی عمل تأثیر بگذارند. البته قیمت عمل بینی می‌تواند از شهری به شهر دیگر نیز متفاوت باشد. یک متخصص گوش و حلق و بینی باید تمامی نکات مربوط به درمان مورد نظر را با صبوری و حوصله به بیمار توضیح دهد. که در صورتی که با این مشکل موجه شدید بهتر است هرچه سریعتر با پزشک آنلاین گوش و حلق و بینی نوبت بگیرید و به پزشک اطلاع دهید تا اصول مراقبت اولیه را به شما اطلاع دهند. هزینه ویزیت دکترهای گوش، حلق و بینی با توجه به نوع نوبتی که از آنها می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است.

سلام يک سوالي از آقاي دکتر پرسيدم جوابش خوب و قانع کننده بود با توجه به اينکه تعطيلات بود و من به پزشک خودم دسترسي نداشتم جواب آقاي دکتر خيلي بهم اميد واري داد تشکر ميکنم.جوابشون کامل بود. هستید از این پس هزینه مشاوره خود را (تا سقف 5 مشاوره)، با کسر سهم بیمه پرداخت کنید. در صورت نیاز می‌توانید از طریق درگاه چت مستندات، آزمایش‌ها و تصاویر خود را برای پزشک ارسال کنید. اکثر مراجعین، کمتر از 30 دقیقه در مطب/مرکز درمانی برای ویزیت منتظر مانده اند.