معرفي و جستجوی پزشکان

نباید شما بهترین دکتر داخلی در شیراز را با پزشک عمومی اشتباه بگیرید زیرا دکتر داخلی تخصص دارد و می تواند با ادامه تحصیل در 7 رشته متفاوت تخصص بگیرد که شامل رشته نفرولوژی، گوارش، روماتولوژی، قلب و عروق، خون و سرطان، غدد درون ریز و متابولیسم، بیماری ریه و گوارش می باشد. دکتر علیرضا عارف زاده متخصص داخلی، غدد درون ریز و رشد و متابولیسم می باشند. دکتر عارف زاده دوره پزشکی عمومی خود را با موفقیت پشت سر گذاشتند و سپس وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شدند و مدرک تخصصی خویش را از آن جا دریافت نمودند.

  • در واقع باید گفت پزشک عمومی در بسیاری از جهت با متخصص داخلی شباهت دارد.
  • آخرین گام در زمینه یافتن بهترین دکتر داخلی در ایران این است که از پزشک عمومی و یا پزشکی که تحت درمان های ایشان قرار می گیرید، سوالاتی راجع به یافتن پزشک متخصص داخلی بپرسید و ایشان شما را در یافتن بهترین دکتر داخلی در ایران راهنمایی خواهند کرد.
  • متخصصان داخلی و پزشکان عمومی هر دو پزشک مراقبت‌های اولیه هستند؛ اما تفاوت‌های اساسی نیز با هم دارند.
  • دکتر سبزقبایی بورد تخصصی داخلی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران اخذ نمودند.
  • ارزش نداره ما خوندیم پشیمونیم …مملکتی ک کار نیس درس خوندن چ ارزشی داره …
  • ایشان از جمله بهترین دکتر داخلی در ایران به حساب می آیند که در سال 1366 مدرک پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران به اتمام رساندند.

متخصصین داخلی فقط با بزرگسالان کار می کنند و نه با کودکان یا نوجوانان. دکتر نیلوفر نیک پور متخصص داخلی و فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی همدان می باشد. فرق آن با پزشک عمومی در این است که دکتر داخلی در زمینه درمان بیماری های داخلی مهارت و تجربه بیشتری دارد و آگاهی بیشتری در زمینه انواع بیماری های جدی کسب کرده است تا بتواند تمام سیستم بدنی بررسی کرده و منشا بیماری را تشخیص دهد و خدمات مراقبتی بسیاری برای بیمار تجویز کند. شما برای تشخیص و درمان ابتدایی بیماری‌های مختلف می‌توانید به دکتر عمومی مراجعه کنید.

افزایش سرطان در کلانشهرها

دکتر حامد زارعی یکی از بهترین دکتر داخلی در ایران به حساب می آیند که در زمینه تخصصی خویش یعنی بیماری ها داخلی، قلب و عروق، ریه، گوارش و آندوسکوپی، دیابت و هم چنین غدد و روماتولوژی تحقیقات متعددی را به انجام رسانده اند. ایشان در شهر شیراز به عنوان پزشک نمونه، چهار بار برگزیده شده اند و 23 سال سابقه درخشانی را ارائه خدمات نموده اند. دکتر منصوره فریدنیا فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران می باشد.

دکتر علی اصغر شاه دایی

دکتر محمدرضا زالی در مورد بیماری های گوارش بهترین هستند.بیمارستان مهرگان و هم ساخنمان پزشکان مهرگان تو خیابان میر عماد. همانطور که گفته شد یک متخصص داخلی بعد از گذراندن دوره های عمومی پزشکی وارد تخصص داخلی می شود. بیماری دیگری وجود دارد که تشخیص و درمان آن به وسیله متخصص داخلی امکان پذیر خواهد بود. اگر متخصص داخلی تشخیص دهد که بیماری در سطح پیشرفته قرار دارد باید فرد بیمار را به متخصص مربوط در زمینه بیماری فرد منتقل دهد.

سایر تخصص‌های پزشکی

با توجه به تعداد بازدید از صفحه هر پزشک، مشاهده نظرات دیگر کاربران می توانید بهترین متخصص داخلی تهران را انتخاب کنید. بهترین متخصص داخلی تلاش می کند که صبورانه و با حوصله روند درمان بیماری بیماران را پیگیری کند و در هر کجا که بیماری نیازمند مراقبت های پزشکی بود از وی دریغ نکند. بسیاری از افراد برای مراجعه به یک دکتر داخلی خوب تلاش می کنند که در ابتدا تحقیقات لازم را داشته باشند. زیرا که تشخیص و درمان انواع بیماری ها را حساس می دانند و ترجیح می دهند که روند درمان با موفقیت زیاد و توسط مجرب ترین پزشک انجام شود.