نحوه تبدیل شدن به یک مربی شغلی: 12 گواهینامه و دوره


آموزش در مربیگری شغلی: 6 گواهینامه

در ایالات متحده و بسیاری از کشورهای دیگر، گواهینامه مربی شغلی خاصی مورد نیاز نیست. با این حال، گواهینامه گواه حرفه ای بودن و تخصص است که می تواند در بازاریابی خدمات شما مزیت رقابتی ایجاد کند و منجر به درآمد بالاتر شود.

در اینجا چند گزینه وجود دارد که ما پیدا کردیم.

Udemy

ادمی

Udemy a گواهینامه مربیگری شغلی در مربیگری توسعه شغلی. این برنامه مربیگری به جستجوهای شغلی پس از همه گیری، توسعه شغلی و نیازهای تغییر شغلی می پردازد.

این برنامه به شما امکان می دهد بلافاصله مربیگری کنید و بیش از 21 ساعت آموزش گام به گام ویدیویی و بیش از 312 منبع قابل دانلود و آماده برای استفاده را ارائه می دهد. این فرآیند حول محور فرآیند انتقال شغلی موثر Knowdell می چرخد، که هدف آن کمک به افرادی است که در حال تغییر شغل هستند.

اگر حداقل 35 روز در دوره ثبت نام کنید، بدون هزینه اضافی به برنامه مربیگری سطح 2 نیز دسترسی خواهید داشت. این بخش از برنامه شامل یک تمرین آموزشی عملی است که از شما می‌خواهد از آنچه آموخته‌اید در کار مید، واقعی استفاده کنید.

به ،وان یک امتیاز، تکمیل این گواهینامه سطح 2 همچنین به شما این حق را می دهد که فهرستی در فهرست راهنمای مربیگری آکادمی مربی جامع داشته باشید.

اگرچه این برنامه معتبر نیست، اما یک مکمل عالی برای مدرک یا گواهینامه دیگر و یک روش عالی برای پرورش تجربه در این زمینه خواهد بود.

کالج شغلی انجمن بین المللی حرفه ها

کالج IAP

کالج شغلی IAP ارائه می دهد مدرک مربیگری شغلی دوره آنلاین که بسته به برنامه شما می تواند در چهار تا 12 هفته تکمیل شود.

برای دریافت این گواهینامه، در مورد مربیگری شغلی، نحوه ارائه خدمات مربیگری، نحوه راه اندازی ،ب و کار خود و نحوه جذب مشتریان خود خواهید آموخت.

این برنامه همچنین ممکن است برای تکمیل برنامه مربیگری دیگر عالی باشد، زیرا به هیچ نوع تمرینی نیاز ندارد و توسط آژانس معتبر نیست.

انجمن ملی توسعه شغلی

NCDA

برای نشان دادن تخصص خود به مشتریان خود، ممکن است این موارد را در نظر بگیرید گواهینامه مشاوره شغلی معتبر انجمن ملی توسعه شغلی.

در صورت ارائه تجربه مستند و رعایت معیارهای خاص، این گواهینامه می تواند اعطا شود. این معیارها شامل 600 ساعت تجربه بالینی، 60 ساعت آموزش مداوم تایید شده یا تکمیل دوره های خاص است. برای تنوع گزینه ها برای واجد شرایط بودن برای این گواهی، حتما از وب سایت آنها بازدید کنید.

این گواهینامه برای مربیان حرفه ای شروع کننده در نظر گرفته نشده است، اما زم، که تمرین خود را شروع کردید، افزودنی عالی خواهد بود.

انجمن بین المللی مربیان شغلی

IACC

را انجمن بین المللی مربیان شغلی سه گواهینامه برای مربیگری ارائه می دهد:

  • مربی حرفه ای ارشد
  • مربی حرفه ای حرفه ای
  • رزومه نویس ارشد حرفه ای

این برنامه ها به شما امکان دسترسی به تجربه عملی جامع، بازخورد زنده نامحدود و این فرصت را می دهد که یک مربی استاد را با مشتریان خود تماشا کنید.

مرکز اعتبار سنجی و آموزش

مرکز اعتبار سنجی و آموزش

مرکز اعتبار سنجی و آموزش ارائه می دهد برنامه تسهیل کننده توسعه شغلی جه، (GCDF)..

در این برنامه شما م،م به تکمیل 120 ساعت برنامه درسی، شرکت در ساعات توسعه شغلی تحت نظارت و رعایت کد اخلاقی GCDF هستید. با این حال، شما نیازی به تکمیل یک امتحان ندارید.

چندین ایالت ایالات متحده و همچنین 23 کشور دیگر به طور حرفه ای این برنامه را به رسمیت می شناسند.

مدیران شغلی

مدیران شغلی

پیشنهادات مدیران شغلی صدور گواهینامه و آموزش برای مربیان شغلی. این گواهینامه های مجازی عبارتند از:

  • مشاور مصاحبه استخدامی معتبر
  • کارشناس ارشد کارگردان
  • مربی شغلی معتبر و نویسنده مشخصات

شما به راحتی می تو،د با سه تا پنج ساعت در هفته برنامه را در کمتر از شش هفته کامل کنید، یا بسته به در دسترس بودن خود می تو،د تا یک سال طول بکشد.

برای این اعتبارنامه ها هر سه سال یکبار تمدید لازم است.

بهترین دوره ها و گزینه های آنلاین برای در نظر گرفتن

گواهینامه های معتبر توسط سازمان هایی مانند فدراسیون بین المللی کوچینگ (ICF) و انجمن مربیگری ارائه می شود.

این برنامه های صدور گواهینامه دقیق شامل ،یبی از آموزش، تجربه و ارزیابی است. یکی از برنامه های زیر را به ،وان یک گواهینامه مستقل در نظر بگیرید.

موسسه جه، مربی

موسسه جه، مربی

را موسسه جه، مربی سطوح مختلفی از گواهینامه را ارائه می دهد، چه بخواهید یک حرفه مربیگری را شروع کنید یا یک جایگاه ویژه به کارنامه مربیگری خود اضافه کنید.

برنامه مربی حرفه‌ای گواهی‌شده از شرکت‌کنندگان می‌خواهد که دو بار در هفته به مدت هشت هفته ملاقات کنند و تمرینات آموزشی و مربیگری دوستان را در هر هفته تعبیه کند.

نه تنها می تو،د جلسات کوچینگ موثری را مشاهده کنید، بلکه به شما آموزش داده می شود و در مورد کوچینگ خود بازخورد دریافت خواهید کرد. ICF این دوره را تایید کرده است.

اتحاد آموزش مربی

اتحاد آموزش مربی

اتحاد آموزش مربیان هنر و علم انتقال شغلی مربیگری گواهینامه توسط فدراسیون بین المللی مربی به ،وان چهار واحد آموزش مداوم مربی در رده توسعه منابع تایید شده است.

این دوره دو هفته ای است و نیاز به 90 دقیقه در هفته ک، های از راه دور و دو ساعت خودآموزی دارد.

در این برنامه آموزشی مربی شناخته شده جه،، شما تعیین خواهید کرد که آیا مربیگری شغلی خواسته واقعی شماست یا خیر. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه در زمینه مربیگری شغلی بم،د، چه چیزی برای ایجاد یک تمرین مربیگری شغلی موفق لازم است، چگونه به مشتریان مربیگری کنید و چگونه تمرین خود را بازاریابی کنید.

شبکه توسعه شغلی

شبکه توسعه شغلی

شهرت جه، شبکه توسعه شغلی دو گواهینامه ارائه می دهد:

  • مربی توسعه شغلی و شغلی
  • مربی انتقال شغل و شغل

هر دو برنامه شامل یک مرور کلی از ماهیت در حال تغییر مشاغل و تکنیک های جستجوی کار است. برنامه مربی انتقال شغل و شغل دارای گزینه های سه روزه حضوری یا مجازی است.

هر دو برنامه در آمریکای شمالی، اروپا، آفریقا، آسیا و استرالیا ارائه می‌شوند و شامل مدرسان از سراسر جهان می‌شوند.

این دو گزینه شامل دوره‌هایی هستند که برای ساعات آموزش مداوم برای حرفه‌هایی که مست،م فرصت‌های توسعه حرفه‌ای مداوم و ساعات آموزش مداوم توسط ICF هستند تأیید شده‌اند.

موسسه مربی شغلی

موسسه مربی شغلی

تکمیل موسسه مربی شغلی مربی حرفه ای خبره برنامه شامل:

  • تماشای وبینارها
  • خواندن کتاب درسی تعیین شده
  • تکمیل امتحانات فصل
  • یک امتحان نهایی
  • 50 ساعت کار مید، مربیگری با حقوق یا بدون مزد

این گواهینامه به مدت سه سال اعتبار دارد و با اخذ 30 ساعت اعتبار آموزش مداوم قابل تمدید است.

دانشگاه رایدر

دانشگاه رایدر

دانشگاه رایدر یک تمرکز و گواهی فارغ التحصیلی مربیگری زندگی و شغلی.

به ،وان یک دانشجوی کارشناسی ارشد در رهبری سازم،، می تو،د تمرکز مربی زندگی و شغلی را انتخاب کنید یا گزینه فقط گواهی را انتخاب کنید.

صرف نظر از این، هر دو برنامه توسط مرکز اعتبارسنجی و آموزش، شرکت تأیید شده و در قالب ،یبی یا کاملاً آنلاین ارائه می شوند.

منابع از PositivePsyc،logy.com

ما می‌خواهیم شما را با بهترین منابع مربی حرفه‌ای مسلح کنیم، بنابراین برای یافتن بهترین ابزار، به ابزارها، پرسش‌ها و ال،ای مربیگری حرفه‌ای نهایی بروید.

تعیین هدف یک ،صر مهم برای مربیان شغلی و افرادی است که به دنبال شغل هستند. در عمل خود، به احتمال زیاد از مشتریان خود می خواهید که اه، قابل مدیریتی را تعیین کنند. ما کاربرگ اه، SMART مطمئناً هنگام ایجاد اه، من، و حرفه ای برای به دست آوردن و پیشرفت در یک شغل مفید خواهد بود.

همانطور که اشاره کردیم، گوش دادن فعال یک مهارت حیاتی برای داشتن یک مربی شغلی خواهد بود. ما کاربرگ بازتاب گوش دادن فعال چه بخواهید گوش دادن فعال خود را اصلاح کنید یا یکی از مشتریان خود را تشویق کنید تا این مهارت نرم را تقویت کنید، مفید خواهد بود. به همین ترتیب، ما بازتاب ارتباط موثر کاربرگ به شما کمک می کند تا مهارت های ارتباط کلامی و غیرکلامی خود را تقویت کنید تا یک مربی شغلی موفق تر باشید.

ما نقاط قوت گذشته، فعلی و آینده کاربرگ می تواند به مشتریان کمک کند تا نقاط قوت خود را تعیین کنند، که برای اعمال در آینده مورد نیاز است. ما اه، و نقاط قوت کاربرگ همچنین می تواند هنگام ایجاد اه، برای جستجوی شغل کمک کند. درک نقاط قوت مشتریانتان به شما کمک می کند تا آنها را در مسیر درستی برای یک شغل کامل هدایت کنید.

مشاوران شغلی، مشابه مربیان شغلی، در تلاش هستند تا به مشتریان در برنامه ریزی شغلی خود کمک کنند. برخلاف مربیان شغلی، مشاوران شغلی نیاز به مجوز دارند و توسط سیستم های مدرسه، دفاتر شغلی کالج، شرکت های مشاوره خصوصی، آژانس های اجتماعی و ادارات کار ،تی استخدام می شوند.

اگر به مشاوره شغلی به ،وان جایگزینی برای مربیگری شغلی فکر می کنید، بررسی کنید:

برای تعیین اینکه آیا مربیگری برای شما یک حرکت حرفه ای عاقلانه است یا خیر، تکمیل آن را در نظر بگیرید آیا کوچینگ برای من من، است؟ کاربرگ این کاربرگ ابزاری عالی برای ارزیابی اینکه آیا مربیگری انتخاب شغلی من،ی برای شما خواهد بود یا خیر است.

یک پیام به خانه

تصمیم گیری برای تبدیل شدن به یک مربی شغلی یک تعهد هیجان انگیز است. مهم است که گواهینامه و برنامه های آموزشی من، را انتخاب کنید تا از توانایی خود در کمک به دیگران برای رسیدن به اه، حرفه ای خود اطمینان داشته باشید.

هنگام تصمیم گیری در مورد برنامه ای که نیازهای شما را برآورده می کند، از خود بپرسید:

  • آیا این برنامه معتبر است؟
  • آیا این برنامه شامل تمام جنبه های آموزش مربی شغلی می شود؟
  • آیا توسط متخصصان پرشور و با تجربه بسیار در این زمینه ارائه می شود؟
  • آیا برای عملی ، دانش شما به کار مید، عملی نیاز دارد؟
  • آیا فرآیند ارزیابی برای صدور گواهینامه لازم است؟
  • چه نوع پشتیب، یا فرصت های شبکه ای در طول و بعد از برنامه ارائه می شود؟

اکنون که به دانش چگونگی تبدیل شدن به یک مربی حرفه ای موفق مجهز شده اید، برای شما آرزوی موفقیت در ورود به این حوزه کمکی موثر داریم.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. فراموش نکنید که سه تمرین مربیگری کار و شغل ما را به صورت رایگان دانلود کنید.


منبع: https://positivepsyc،logy.com/career-coach-certification/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=career-coach-certification