نقش جدید کمدی در محل کار، جایگزین The Dreaded Happy Hour


خنده، شوخ طبعی و کمدی از ،اصر ضروری در محیط کار امروزی برای تقویت شغل هستند … [+] مشارکت، سلامت روان و بهره وری.

گرفتن

شاید هرگز در تاریخ کشور ما به اندازه اکنون نیازی به آرامش بیشتر برای جبران بار تلاطمی که بسیاری از کارمندان در جهان و محیط کار مدرن احساس می کنند وجود نداشته است. به ،وان مثال آ،ین باری که در محل کار خندیدید کی بود؟ اگر شما هم مثل ا،ر مردم هستید، احتمالا مدتی است که گنجاندن کمدی می تواند یک داروی خوب برای انفجار مسائل مربوط به سلامت روان در محل کار باشد.

ایده‌های عصر تاریک کار به ،وان مشقت‌آمیز و عرق‌برانگیز دیگر پابرجا نیست. همانطور که ما از آسیب، عدم اطمینان و شدت در دوران پس از همه‌گیری باز می‌گردیم، شرکت‌های بیشتری می‌توانند با تزریق مشارکت شغلی و بهره‌وری همراه با خنده، آرامش و سرگرمی به تعادل سالمی دست یابند. تعداد زیادی از تحقیقات نشان می دهد که کارکنان شاد و بدون استرس مستقیماً با سود بالاتر شرکت ارتباط دارند.

علم خنده

احتمالاً این ضرب المثل را شنیده‌اید که خنده داروی خوبی است و مطالعات نشان می‌دهد که فوایدی مشابه با ورزش متوسط ​​​​به بدن شما می‌دهد. حتی ممکن است متوجه شوید که در عرض چند ث،ه پس از خندیدن احساس بهتری دارید. دلیل آن این است که خنده تغییرات هورمونی ناشی از کورتیزول استرس‌زا را مع، می‌کند و ،یبی از اندورفین – مسکن خود بدن – را در سیستم شما فعال می‌کند.

هنگامی که می خندید، سطح کورتیزول کاهش می یابد و اندورفین افزایش می یابد و به اندورفین اجازه می دهد تا شما را تحت فشار قرار دهد و استرس کمتری داشته باشید. علم خنده پیامدهای عمیقی برای شرکت‌هایی دارد که با اپیدمی سلامت روان، استعفای بزرگ، «، سیگار»، «پارانویای بهره‌وری»، «ا،اج آرام»، افزایش نرخ‌های بهره، افزایش هزینه‌ها، تورم بی‌سابقه، ترس از رکود و همه پس ،زه های دیگر پس از همه گیری من می توانم ادامه دهم، اما شما این ایده را دریافت می کنید.

یوگای خنده

تحقیقات نشان می دهد که خندیدن – حتی خندیدن ساختگی – فقط برای یک دقیقه در روز استرس را کاهش می دهد، درد را کاهش می دهد، فشار خون را کاهش می دهد، سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند و دیدگاه ذهنی شما را روشن می کند. و این منجر به رضایت شغلی بیشتر، مشارکت، بهره وری، حفظ و نتیجه نهایی شرکت می شود.

با استفاده از این مزایا، یوگای خنده حول خنده اجباری ساخته می شود تا زم، که احساس واقعی کند. علم یوگای خنده این است که حتی اگر با خنده وانمودی شروع کنید، بدن شما نمی تواند تفاوت را تشخیص دهد و خنده لحظه ای همه نگر، های شما را از بین می برد و ذهن شما را از استرس رها می کند. یوگای خنده یک ،ب و کار آزاد است و اگر می خواهید به آن ضربه بزنید، فقط در چند مرحله ساده کار می کند:

  • در حالت ایستاده، به سمت بالا نگاه کنید و بازوهای خود را از هم جدا و بالای سر خود نگه دارید.
  • با خندیدن اجباری شروع کنید، شانه ها، بازوها، صورت و شکم خود را درگیر کنید تا زم، که خنده واقعی به نظر برسد.
  • تا جایی که می تو،د ادامه دهید و بگذارید پاره شود: اههههههههههههههههههه!
  • بعد از چند دقیقه خندیدن صمیمانه شکم، ببینید آیا متوجه افزایش فوری اندورفین های تولید شده در بدنتان نمی شوید.

تغییر نام خنده برای سلامتی محل کار

به گفته کوین هابشمن، بنیانگذار «بخند. رویدادها“وقتی شروع به درک علم خنده کردیم، توانستیم درک کنیم چرا ما – و تقریباً همه افراد در سراسر جهان – آن را دوست داریم و سپس محیط های کاری را به ،وان راه های غیر متعارف برای ایجاد خنده بیشتر در نظر می گیریم.

تحقیقات اخیر این ایده را تایید می کند که خنده را به ،وان تندرستی، نه صرفاً راهی برای سرگرمی، درمان کنیم. این به ،وان ابزاری برای افزایش شادی و بهره وری کارکنان در محل کار تغییر نام می دهد. خنده و استرس نمی توانند با هم وجود داشته باشند و خنده همیشه پیروز است. هابشمن به من گفت: «درک ما از تجربه کمدی مانند دیگران شروع شد – «خنده‌های» تفریحی که می‌دانستند عاشق احساسی هستند که در طول این فعالیت بر آنها غلبه می‌کند. «سپس، همانطور که Laugh.Events رشد کرد، با مشاور خود، دکتر ناتالی داتیلو، مدیر روانشناسی و بریگام و سلامت ،ن همکاری کردیم تا بد،م چه چیزی وجود دارد. از نظر فیزیکی زم، که می خندیدیم و به این موضوع می نگریم که چگونه می تو،م این مفهوم را در محل کار گسترش دهیم تا این محیط را برای بهتر شدن تغییر دهیم برای ما اتفاق می افتد.

دکتر داتیلو توضیح می دهد: “اگر ابتدا تیم خود را در معرض خنده قرار دهید و سپس جلسه ای برگزار کنید، ممکن است جلسه همچنان برای شرکت کنندگان استرس زا باشد، اما بدن آنها واکنش متفاوتی نشان می دهد.” اندورفین ها و احساس خوب مواد شیمیایی که در طول انفجارها و حملات خنده آزاد می شوند، تأثیر استرس را بر بدن کاهش می دهند و اثرات م،ب کورتیزول را در هنگام آزاد شدن کاهش می دهند.

Laugh.Events در ایجاد تجربیات کمدی سفارشی در هر دو محیط مجازی و حضوری تخصص دارد. آن‌ها به ،ب‌وکارها و کارمندانشان راه‌هایی برای خندیدن و پیوند از طریق رویدادهای تعاملی می‌دهند. ماموریت آنها تغییر این تصور است که کمدی صرفاً نوعی سرگرمی است و آن را به ،وان ابزاری برای افزایش شادی و بهره وری کارکنان در محل کار تغییر نام دهند.

Hubschmann می‌گوید: «ما یک رویکرد مبتنی بر داده‌ها را برای اطمینان از موفقیت در پیش می‌گیریم، سازمان‌دهنده رویداد را قبل از هر رویداد بررسی می‌کنیم و آنها را با بهترین کمیک برای گروه خود تطبیق می‌دهیم. «ما برنامه‌های کمدی مجازی کوتاه ۱۵ دقیقه‌ای به نام خنده می‌شکند. بسیاری از شرکت‌ها اینها را به‌،وان یک جلسه بازکننده برای یک جلسه طول،‌تر ،یداری می‌کنند، و برخی نیز چندین مورد را برای استفاده به صورت ماهانه در طول سال ،یداری کرده‌اند. ما معتقدیم که مدت 15 دقیقه استراحت لازم را برای تیم ها فراهم می کند و بهره وری را تشویق می کند. این نسخه ما از «ش،ت دود» است که نیکوتین را با اندورفین جایگزین می کند. او افزود که کمیک های آنها در برنامه هایی مانند Conan، Late Night با دیوید Letterman و The Tonight S،w با جیمی فالون به نمایش درآمده است.

Laugh.Events امسال رویدادهای حضوری خود را راه‌اندازی کرد که به ،وان خنده‌های واقعی زندگی (IRLL) شناخته می‌شود. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به نمایش‌های کمدی ایستاده، نکات کلیدی علم خنده، و مهم‌ترین کارگاه‌های Improv اشاره کرد. Hubschmann توضیح داد: «کارگاه‌های Improv جالب‌ترین کارگاه‌ها بوده‌اند، و ما این کارگاه‌ها را آینده‌ای برای تعامل حضوری شرکتی می‌د،م. “اینها برای توسعه حرفه ای و توسعه مهارت هایی مانند گوش دادن فعال و همکاری طراحی شده اند، اما آنها همچنین راهی عالی برای تیم ها برای استراحت از کار و استراحت هستند و همیشه خنده دار هستند.”


منبع: https://www.forbes.com/sites/bryanrobinson/2022/11/10/comedys-new-role-in-the-workplace-replacing-the-dreaded-happy-،ur/?sh=cfc19b636653