نقش شما در به دست آوردن قلب ها و ذهن ها برای تحقیق


تاریخ و زمان

22 ژوئن 2023
3:00 تا 4:00 بعد از ظهر به وقت شرقی

بررسی اجمالی

هد شات مری وولی

در طول این گفتگوی مجازی کنار آتش، مری وولی، رئیس و مدیر اجرایی Research!America، و مدیر موسسه ملی سلامت روان (NIMH) جاشوا آ. گوردون، MD، Ph.D. درباره اهمیت حمایت صحبت خواهند کرد تا اطمینان حاصل شود که ما یک سیستم تحقیقاتی بهداشتی و پزشکی قوی و پر رونق. آنها تاریخچه و تجربه خانم وولی را به ،وان م،ع تحقیقات مورد بحث قرار خواهند داد، به نظرسنجی اخیر درباره نظرات آمریکایی ها در مورد سلامت مغز نگاه می کنند، تاریخچه اجماع دو حزبی در مورد تحقیقات پزشکی را بررسی خواهند کرد، و در مورد اهمیت – و استراتژی ها – مشارکت عمومی بحث خواهند کرد. توسط دانشمندان

درباره خانم وولی

مری وولی رئیس و مدیرعامل Research!America است، اتحادی که از علم، اکتشاف و نوآوری برای دستیابی به سلامتی بهتر برای همه دفاع می‌کند. وولی یکی از اعضای منتخب آکادمی ملی پزشکی است و دو دوره در شورای حاکم آن خدمت کرده است. او عضو انجمن آمریکایی برای پیشرفت علم است. او در هیئت آموزش عالی و نیروی کار آکادمی ملی علوم و هیئت علوم زیستی خدمت کرده است. او یکی از اعضای موسس هیئت همکاران موسسه تحقیقات بیومدیکال وایتهد است و به ،وان عضو بخش علوم بیولوژیکی دانشگاه شیکاگو مرکز پزشکی و شورای دانشکده پزشکی پریتزکر خدمت کرده است. او رئیس مش، کمیته اقدام علم و فناوری است.

وولی دارای مدرک دکترای افتخاری از دانشگاه ایالتی وین و دانشگاه پزشکی شمال شرقی اوهایو است. وولی همچنین به ،وان رئیس انجمن مؤسسات تحقیقاتی مستقل، به ،وان داور مؤسسه ملی بهداشت و بنیاد ملی علوم، و مشاور چندین سازمان تحقیقاتی خدمت کرده است. او 35 سال سابقه انتشار در زمینه حمایت از علم و موضوعات مرتبط با تحقیق دارد و سخنران مورد توجهی است که اغلب توسط رو،مه نگاران علمی، اخبار و سیاست مصاحبه می شود.

درباره سری سخنرانان نوآوری کارگردان

NIMH مجموعه سخنرانان نوآوری مدیر را برای تشویق تفکر گسترده و بین رشته ای در توسعه ابتکارات و برنامه های علمی و فشار برای جهش های نظری در علم بر تداوم تفکر افزایشی ایجاد کرد. سخنرانان نوآوری تشویق می شوند تا کار خود را از منظر ش،تن مرزهای موجود و توسعه ایده های جدید موفق و همچنین کار خارج از حوزه اصلی تخصص خود به روش هایی که زمینه های آنها را به جلو سوق داده است، توصیف کنند. ما بحث درباره م،ای نوآوری، خلاقیت، پیشرفت‌ها و تغییر پارادایم را تشویق می‌کنیم.

حمایت شده توسط

بخش فعالیت های خارج از مدرسه

ثبت

این رویداد رایگان است، اما برای شرکت در آن باید ثبت نام کنید.

مخاطب

[email protected]

اطلاعات بیشتر

شرح بسته و مترجم زبان اشاره برای این رویداد ارائه می شود.


منبع: https://www.nimh.nih.gov/news/events/announcements/directors-innovation-speaker-series-your-role-in-winning-hearts-and-minds-for-research?utm_source=rss_readers&utm_medium=rss&utm_campaign=rss_summary