نوبت دهی بهترین پزشکان متخصص داخلی تهران دکتریاب

دکتر شهرام یوسف پور متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش کبد و آندوسکوپی می باشد و فارغ التحصیل دکترای عمومی از دانشگاه تهران هستند. همچنین دکتر یوسف پور دوره فوق تخصصی خود را در رشته گوارش و کبد و آندوسکوپی در دانشگاه شهید بهشتی تهران سپری کرد. دکتر علیرضا عارف زاده متولد سال ۱۳۵۴، فارغ التحصیل در رشته پزشکی عمومی بوده و رشته تخصصی خود در زمینه بیماری های داخلی در دانشگاه علوم پزشکی تهران گذراند. و سپس دوره تکمیلی خود را در رشته غدد درون ریز، رشد و متابولیسم از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرد. پزشکان داخلی می‌توانند برای تایید یا رد بارداری، آزمایش خون بارداری را تجویز کنند. پس از آن بیمار به متخصص زنان معرفی می‌شود تا بررسی‌های دقیق‌تر انجام شود.

  • سپس تحصيلات فوق‌تخصصي و فلوشيپ خود را در رشتة قلب و عروق و طب دوران بلوغ و نيز دوره كوتاه مدت اكوكارديوگرافي و عروق محيطي در آمريكا به پايان رساند.
  • آموزش هایی که یک متخصص داخلی فراگرفته موجب می شود که بیماری های خاص را تشخیص دهد و آنها را درمان کند.یک متخصص داخلی می تواند بیماری های مختلفی را درمان کند اما متخصصان داخلی با فوق تخصص خاص تمام ذهن خود را بر روی عوارض یک سویه بیماری قرار می دهند.
  • وقتی غده‌ی تیرویید این هورمون‌ها را به اندازه‌ی کافی تولید نکند، متابولیسم بدن کند می‌شود.
  • این دسته از پزشکان می توانند با انجام انواع روش های تشخیصی به ارزیابی وضعیت بیماری افراد بپردازند سپس در صورتی که نیاز باشد افراد به متخصصین دیگر مراجعه کنند آن ها را راهنمایی کنند.

جهت کاربری بهتر و بهره مندی کامل از خدمات، اپلیکیشن پزشک مشاوره پذیرش۲۴ را دانلود کنید. خدماتی که ملاحظه می‌کنید به وسیله بهترین پزشکان ایران و در نرم افزار مدیریت مطب پذیرش۲۴ مورد پیگیری قرار می‌گیرد. هزینه ویزیت دکتر متخصص داخلی در تهران با توجه به نوع نوبتی که از آنها می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل هر یک از دکترهای متخصص داخلی تهران می‌توانید هزینه دقیق ویزیت آن دکتر را ببینید. با مراجعه به لیست دکترهای متخصص داخلی در دکترتو و انتخاب دکتر داخلی مورد نظر خود در شهر های مختلف ایران می توانید از بهترین دکترهای متخصص داخلی اینترنتی نوبت بگیرید و یا مشاوره انلاین دریافت کنید.

متخصص داخلی یا پزشکی داخلی در تشخیص، درمان و پیشگیری از همه‌ی بیماری‌های مربوط به بزرگسالی تخصص دارد و خدمات مراقبتی بسیاری بخصوص در بیمارستان‌ها ارائه می‌دهد. در حال حاضر زمینه‌ها و تخصص‌های مختلف پزشکی وجود دارد که برای افرادی که به دنبال مراقبت و درمان بیماری خود هستند، می‌تواند گیج‌کننده باشد. یکی از جامع‌ترین رشته‌های تخصصی بالینی پزشکی رشته داخلی است؛ که به دانش‌آموخته آن، پزشک متخصص داخلی می‌گویند. برخلاف یک متخصص قلب که تنها قلب شما را درمان می‌کند، یک متخصص داخلی به شما در مدیریت تمامی بیماری‌های حاد و مزمنی که ممکن است به آن مبتلا باشید کمک می‌کند. یک متخصص داخلی ممکن است با دیگر پزشکان در ارتباط با سایر زمینه‌های پزشکی مشورت کند یا ممکن است توسط متخصص دیگری برای مشاوره با بیمار فراخوانده شود.

فوق تخصص غدد و متابولیسم ( اندوکرینولوژی )

این حالت می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد و برای درمان آن می‌توان به متخصص داخلی مراجعه کرد. اهمیت دکتر داخلی زمان مشخص می شود که شما نمی دانید منشا بیماری تان از کجاست و مشکل تان به چه دلیلی است. چراکه دکتر داخلی مهارت زیادی در تشخیص و درمان بیماری دارد.در کلام آخر باید بگوییم که دکتر های نام برده شده در این مقاله صرفا جهت معرفی بوده و در صورت انتخاب هر کدام از آنها لازم است اطلاعات بیشتری به دست آورید.

در میان تخصص های رشته پزشکی، متخصص داخلی از جمله گرایش هایی است که غالبا به وجود آن ها نیاز است. از آنجایی که پزشک داخلی در طول روز با انواع بیماری ها مواجه می شود لذا باید صبورانه و با حوصله به معاینه افراد بپردازد. بیمار از درد و مریضی خود رنج می کشد حال اگر متخصص داخلی نیز با او بد رفتاری کرده و یا به درستی وضعیت او را بررسی نکند، شرایط روحی برای بیمار بدتر خواهد شد. برای مشاهده شرایط بیمه دکتر داخلی در تهران به پروفایل هر پزشک مراجعه کنید و در قسمت بیمه‌های طرف قرارداد، لیست بیمه‌های مورد قبول هر یک از دکترهای داخلی تهران را مشاهده کنید. با این حال، برخی از متخصصان داخلی بر روی حوزه های خاص پزشکی داخلی در تخصص خود تمرکز می کنند.

فیزیوتراپی سکته مغزی در منزل

دکتر هومن هوشنگی متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش و کبد فوق تحصیل دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد و رشته تخصصی داخلی خود و فوق تخصصی گوارش و کبد را نیز از این دانشگاه تهران اخذ کرد. دکتر علی اصغر شاه دایی متولد سال ۱۳۴۷ موفق به دریافت مدرک دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی ایران شد. وی همچنین مدرک تخصصی بیماری های داخلی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ کرد.ایشان پایان نامه خود درباره درمان های نوین دیابت ارائه داده و در کلینیک های تخصصی دیابت موفقیت بسیاری در زمینه درمان دیابت از خود نشان داده است. متخصص داخلی یا پزشک داخلی در تشخیص، درمان و پیشگیری از همه‌ی بیماری‌های مربوط به بزرگسالی تخصص دارد و خدمات مراقبتی بسیاری ارائه می‌دهد. متخصص داخلی بیماریهایی که بر اندام مختلف و سیستم بدن تاثیر می گذارد، بررسی می کنند و منشا بیماری را تشخیص می دهد.

زمانی که تیروئید ضعیف شود یا کم کار باشد انرژی کافی برای بدن تولید نشده و متابولیسم بدن کاهش می یابد.برای آگاهی است که کم کار تیروئید لازم است یک آزمایش خون ساده انجام دهید. وجود علائمی مانند درد شدید و ناگهانی قفسه سینه به ویژه در بازوی سمت چپ به همراه تهوع، تنگی نفس شدید و تعریق نیاز به یک مراقبت ویژه پزشکی دارد، زیرا احتمال دارد نشانه هایی از یک حمله قلبی باشد. به مدت ۵ سال سابقه ریاست بخش داخلی بیمارستان ابن سینا واقع در همدان را دارد. هم اکنون ریاست بخش داخلی بیمارستان خانواده ی ارتش تهران را برعهده دارد. بیسینوز (بیماری ریوی) – انسداد راههای هوایی کوچک که به شدت باعث اختلال عملکرد ریه می شود.

پزشکانی که به عنوان پزشک خانواده فعالیت می‌کنند، معمولا دکتر عمومی هستند. این دسته از پزشکان به طور مستقیم با خانواده‌های تحت پوشش ارتباط دارند. ایشان باید بتواند برای درمان بیماری، از تکنیک ها و تکنولوژی پیشرفته استفاده کند تا بیماری به خوبی درمان شود.

مراجعه به پزشک عمومی بهتر است یا متخصص داخلی؟

متخصصان داخلی همچنین می‌توانند در «آلرژی» و «ایمنی‌شناسی» نیز فوق تخصص بگیرند. مطب دکتر عبدالرزاق کمالی اردکانی واقع در مشهد، قاسم آباد (شهرک غرب)، میدان حجاب، حجاب 54، مجتمع پزشکان غرب است. مطب دکتر سعید حفیظی لطف آبادی واقع در مشهد، احمد آباد، نبش عدالت 1، ساختمان پزشکان لقمان، طبقه 2 است. مطب دکتر زهره نوبخت واقع در مشهد، بلوار احمدآباد، عارف 3، ساختمان پزشکان یاس، طبقه اول است. همانطور که گفته شد، پزشکان داخلی برای ارائه خدمات مراقبت‌های بهداشتی پیشگیرانه نیز آموزش دیده‌اند. این موارد می تواند شامل واکسیناسیون، مشاوره تغذیه، معاینات سلامتی و غربالگری به منظور برطرف کردن مشکلات رایج سلامتی باشند.

و زمانی که غده تیروئید به اندازه کافی این هورمون ها را تولید نکند، متابولیسم بدن کاهش می یابد. کسانی که با آسم روبرو هستند، راه های هوایی آن ها دچار التهاب و حساس به آلرژن ها هستند. زمانی که دچار آسم می شوید، راه های هوایی باریک تر شده و هوا کمتری وارد ریه ها می شود که در ادامه آن علایمی مانند تنگی قفسه سینه، مشکل تنفسی، سرفه، خس خس و مشکلات تنفسی دیگر ظاهر می شود. با توجه به شرایط و نوع دیابت، درمان آن ممکن است به صورت تزریق انسولین به صورت روزانه یا مصرف دارو برای افزایش تولید انسولین در بدن باشد.