نوبت دهی بهترین پزشکان متخصص گوش، حلق و جراح بینی تهران دکتریاب-یارا مشاور

دکتر محمد علی اکبری جراح و متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن ، بعد از اخذ مدرک دکترای عمومی برای ادامه تحصیل عازم کشور آمریکا شد. ایشان در آمریکا پس از گذراندن امتحانات مربوطه با اخذ رتبه عالی موفق به اخذ مدرک ECFMG و عضویت در نظام پزشکی آمریکا شد. دکتر منصور نصیری نژاد متخصص گوش، حلق و بینی با بیش از پنج هزار عمل اتوپلاستی موفق از باتجربه‌ترین جراحان در حیطه‌ی جراحی اتوپلاستی گوش هستند. ایشان سابقه جراحی در امریکا، آرژانتین، سوئد، اسپانیا و کشورهای حاشیه خلیج را دارند.

  • درمان مشکلات سر و گردن که منجر به اختلال در سیستم بینایی، شنیداری و بویایی میشود، ممکن است مربوط به بیماریهای ویروسی، تصادفات یا سرطان باشد.
  • واژه‌ی اتولارینگولوژی (گوش و حلق‌شناسی)، با وجود طولانی بودن، مخفف اتورینولارینگولوژی (گوش، حلق و بینی شناسی) است.
  • درمان‌ها طیف وسیعی دارند و شامل کاشت حلزون و دیگر دستگاه‌های شنوایی قابل کاشت، جراحی سر و گردن و درمان بیماری‌های نادر از جمله آرترزی کوآن (انسداد پشت مسیر بینی توسط استخوان یا بافت) هستند.
  • تمامی حقوق این سایت برای درمانکده (شرکت سلامت هوشمند طاهران) محفوظ است.

جراحی سر و گردن، جراحی پلاستیک سینوس، گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن، رینولوژی (جراحی بینی و سینوس)، لارنگولوژی و آندوسکوپیک سینوس را بگذراند و مدرک بگیرد. درمان ناهنجاری‌های صورت و گردن و گوش و بینی از طریق جراحی زیبایی و ترمیمی. جراحی‌هایی که توسط شاخه‌ای از تخصص گوش و حلق و بینی انجام می‌‌شود شامل انحراف بینی، جراحی زیبایی بینی، لیفتینگ صورت، کام شکافته و افتادگی پلک.

اینجا میتوانید از پزشکان متخصص آنلاین گوش، حلق و بینی مشاوره آنلاین بگیرید. تخصص گوش و حلق و بینی در دکترتو متشکل از بهترین پزشکان گوش و حلق و بینی در شهرهای مختلف است. شما می توانید با مراجعه به لیست پزشکان گوش و حلق و بینی یک دکتر گوش و حلق و بینی خوب بیابید و علاوه بر نوبت گیری اینترنتی آدرس و تلفن مطب دکتر گوش و حلق و بینی خود را مشاهده کنید. ساده‌ترین راه برای نوبت گیری از بهترین دکتر گوش و حلق و بینی، سامانه نوبت دهی اینترنتی پزشکان دکترتو می‌باشد. متخصصان گوش، حلق و بینی می توانند ناهنجاری های مادرزادی مانند شکاف کام یا شرایطی را که در نتیجه تصادفات، جراحی قبلی یا سرطان پوست ایجاد می شود، ترمیم کنند.

مشکلاتی مثل کم شنوایی، پارگی و آسیب های پرده گوش، ضربه به گوش، گرفتگی کانال گوش، عفونت های حاد و مزمن، التهاب های گوش، تومورهای گوش، اختلالات تعادلی و سرگیجه های مرتبط با لابیرنتیت، بیماری منیر و … یک متخصص گوش و حلق و بینی خوب ، پس از گذراندن دوره 7 ساله پزشکی عمومی ، تخصص خود را در زمینه گوش حلق و بینی کسب می کند و به بررسی بیماری ها و ارتباطات راه هوایی ، شنوایی ، چشایی ، زیبایی ، بویایی ، صورت ، سر و گردن می پردازد. معرفی بهترین متخصص گوش ، حلق و بینی + لیست ۱۰ تایی _ اگر بدنبال بهترین متخصص گوش ، حلق و بینی هستید ، خوب است بدانید ، آنها در کنار رفع مشکلات شنوایی و بینایی ، در زمینه زیبایی ظاهر بینی نیز فعالیت دارند. در حقیقت بیشتر کسانی که برای انتخاب بهترین متخصص گوش و حلق و بینی تلاش می کنند ، قصد عمل زیبایی بینی دارد.

متخصص گوش و حلق و بینی چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟

متخصص گوش و حلق و بینی رشته ای از پزشکی می باشد که در آن مشکلات گوش و بینی و گلو ، سر و گردن مورد بررسی قرار گرفته و درمان می شود. جراحی بینی، جراحی پلاستیک و جراحی پلاستیک زیبایی را هم متخصصان ENT انجام می دهند. برای مثال متخصص مغز و اعصاب مشکلات مربوط به مغز یا سیستم اعصاب را درمان می‌کند و متخصصان چشم در درمان مشکلات مربوط به چشم و بینایی تبحر دارند. برای دریافت نوبت از دکتر گوش، حلق و بینی، بعد از ورود به پروفایل دکتر روی گزینه «دریافت نوبت» کلیک کنید.

چه زمانی باید به دکتر گوش و حلق و بینی مراجعه کنیم؟

در مجموع سه مشکل برای بینی‌ها ممکن است وجود داشته باشد که با جراحی بینی می‌توان این مشکلات را برطرف کرد. پیشنهاد می شود برای مشاهده لیست های طبقه بندی شده از طریق صفحه نخست دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا بر اساس مدرک تحصیلی لیست های طبقه بندی شده مجله خبری پزشکی را مشاهده نمایید. بسیاری از بیماری ها، از جمله آسیب به تارهای صوتی، ویروس ها، سرطان و ریفلاکس مزمن اسید معده می توانند منجر به اختلالات صدا شوند. این بیماری‌ها می‌توانند منجر به گرفتگی صدا، پایین‌تر بودن زیر و بمی صدا، خستگی صوتی و از دست دادن کامل صدا شوند.

پس از اجرای تمام این الزامات ، متخصص حلق و گوش و بینی باید در یک آزمون کتبی و شفاهی ، جهت دریافت بورد تخصصی نیز شرکت کند. جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی پس از عمل بینی ، یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی می باشد که بر روی اصلاح فرم ظاهری پلک ها ، تمرکز می کند و بدین ترتیب ، موجب افزایش زیبایی و جذابیت چهره می گردد. در صورتی که اعضای بدن یک فرد بر اثر سانحه نظیر تصادف، آتش سوزی و … آسیب دیده باشد، فوق تخصص جراحی پلاستیک می‌تواند علاوه بر برگرداندن عملکرد صحیح این اعضا، زیبایی آن‌ها را نیز بازسازی کند.

هزینه ویزیت دکترهای گوش، حلق و بینی با توجه به نوع نوبتی که از آنها می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل هر یک از دکترهای گوش، حلق و بینی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت آن دکتر را ببینید. برای مشاهده شرایط بیمه دکترهای گوش، حلق و بینی به پروفایل هر پزشک مراجعه کنید و در قسمت بیمه های طرف قرارداد، لیست بیمه‌های مورد قبول هر یک از دکترهای گوش، حلق و بینی را ببینید. بخش تخصصی گوش و حلق و بینی درمانگاه خیریه حضرت ولی عصر(عج) شهرری با حضور پزشکان مجرب و متخصص در این زمینه آماده ارائه خدمات به مراجعین محترم می باشد. برخی متخصصین گوش و حلق و بینی ، تکمیل دوره فلوشیپ در این تخصص را نیز بر می گزینند. افرادی که اختلالاتی در گوش، حلق و بینی دارند، نیاز دارند که نزد یک متخصص مراجعه کنند تا تحت درمان قرار گیرند و تنفس شان بهتر شود.