هفته سلامت مغز از امروز آغاز می شود! به علاوه: رقص، سلامت روان شخصی، تحریک مغز و موارد دیگر


به نسخه جدید خبرنامه الکترونیکی SharpBrains خوش آمدید، که آغاز آن را اعلام می کند. هفته سلامت مغز و دارای منابع و تیزرهای محرک.

#1. هفته سلامت مغز (20 تا 24 فوریه) از امروز آغاز می شود:

بسیاری از رویدادهای سرگرم کننده از جمله چالش متنی روزانه، گفتگو با دکتر تام اینسل همیشه عالی و موارد دیگر را کاوش کنید!

#2. بدون سلامت مغز، شما سلامتی ندارید

مقاله مهم با توجه به این که «معمولاً بیست تا چهل سال یا بیشتر طول می‌کشد تا اکتشافات علمی به طور م،اداری برای زندگی انسان مفید باشند. ما نمی تو،م آنقدر صبر کنیم.» – سخنان حکیمانه!

#3. بدون سلامت مغز، شما هیچ سلامتی ندارید – همان مقاله، به زبان اسپ،ایی، برای تحریک ذهنی بیشتر و به اشتراک گذاری 🙂

در ده سال گذشته، دانشمندان علوم اعصاب در مورد چگونگی عملکرد مغز، چگونگی بهبود سلامت و عملکرد مغز و ذهن در طول زندگی، و اینکه چگونه به سلامت و رفاه کلی ما کمک می کند، چیزهای زیادی کشف کرده اند. به ما بپیوندید و مطمئن شوید که بهترین سال‌های مغز شما هنوز در راه است و به یاد داشته باشید: بدون سلامت مغز، شما سالم نیستید.

#4. رقص سالن رقص می تواند آتروفی مغز مرتبط با افزایش سن را در هیپوکامپ کاهش دهد (و بیشتر از راه رفتن روی تردمیل!)

«(رقص) بهبودهای قابل توجهی نسبت به راه رفتن روی تردمیل در یک معیار عملکرد اجرایی و سرعت پردازش ایجاد کرد، ی،ی زم، که برای پاسخ دادن به اطلاعات یا پردازش آن نیاز است. در مقایسه با پیاده‌روی، رقصیدن همچنین با کاهش آتروفی مغز در هیپوکامپ مرتبط بود – ناحیه‌ای از مغز که کلید عملکرد حافظه است و به‌ویژه تحت تأثیر بیماری آ،ایمر قرار دارد… ما فکر می‌کنیم که رقص اجتماعی ممکن است مفیدتر از پیاده‌روی باشد، زیرا از نظر جسمی و اجتماعی است. و از نظر شناختی خواستار است – و بنابراین شبکه گسترده ای از مناطق مغز را تقویت می کند.

#5. Alto Neuroscience 60 میلیون دلار (صاحب سهام + اعتبار) برای کمک به اصلاح رویکرد “آزمایش و خطا” در داروهای روانپزشکی جمع آوری می کند.

برای انجام این کار، Alto مجموعه‌ای از داده‌ها را در مورد فعالیت EEG، ژنتیک، اندازه‌گیری‌های وظایف رفتاری و سایر عوامل با هم جفت می‌کند تا ببیند کدام یک از داروهای آن برای بیماران مبتلا به افسردگی، اختلال استرس پس از سانحه و سایر شرایط سلامت روان من،‌تر است. پلتفرم هوش مصنوعی این شرکت در سه سطل قرار دارد: شناخت، احساسات و خواب.

#6. پلت فرم بیومارکر صوتی Sonde Health 19.25 میلیون دلار برای گسترش دسترسی به نظارت بر سلامت روان و فراتر از آن جمع آوری می کند.

“گروه GN بیومارکر صوتی Sonde’s Mental Fitness را در محصولات شنوایی خود ادغام خواهد کرد. این شرکت در حال حاضر با Sonde برای توسعه بیومارکر صوتی MCI کار می کند. کوالکام که قبلاً نشانگرهای زیستی صوتی Sonde را در چیپست‌های دستگاه تلفن همراه خود ادغام کرده است، این رابطه را به تراشه‌های پوشیدنی خود گسترش داده است.

شماره 7. انجمن اروپایی تحریک مغز با طبقه‌بندی مجدد TMS و tDCS اتحادیه اروپا مخالف است و ادعا می‌کند که ارزیابی ایمنی ناقصی دارد.

برای در نظر گرفتن این موضوع، احتمال تشنج ناشی از rTMS (0.003٪) کمتر از موارد مرتبط با استفاده از داروهای ضد افسردگی و ضد روان پریشی (0.1-1، 5٪) است … علاوه بر این، هنگامی که چنین تشنج هایی رخ می دهد، بیشتر در خارج از محدوده انجام می شود. مطب پزشک، برخلاف rTMS (پررا و همکاران، 2016). برای خطر تشنج tDCS، tACS، tRNS با شدت کم کاملاً وجود ندارد … به ،وان یک سازمان و نمایندگان پزشکان و متخصصان NIBS از سراسر اروپا، ما، ESBS، با این تصمیم اتحادیه اروپا و به ویژه با توجیهات واقعی نادرست آن تصمیم مخالفیم. برای طبقه بندی مجدد TMS و TES به ،وان فناوری‌های تهاجمی

در نهایت، چند بازی فکری به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های شناختی چرخش ذهنی خود را آزمایش کنید:

#8. آیا می تو،د نقشه بخو،د؟

#9. بازی فکری برای تحریک تصویرسازی ذهنی، چرخش فضایی … و اشتهای شما

عالی باشه هفته سلامت مغز!




منبع: https://sharp،ins.com/blog/2023/02/20/،inhealth-week-s،s-today-plus-dancing-personalized-mental-health-،in-stimulation-and-more