پزشکان اورژانس غرق شده اند. الان دارند اخطار می دهند.


بازی

یک پسر 9 ساله برای هفته‌ها در اورژانس بیمارستان زندگی می‌کرد، زیرا والدینش نمی‌توانستند او را تحمل کنند و آژانس خدمات اجتماعی ایالتی جایی برای قرار دادن او نداشت. یک نوجوان 14 ساله بیش از چهار هفته را در یک اتاق اورژانس در جامعه ای بدون تخت برای یک نوجوان با نیازهای بهداشت روان گذراند.

این دو پسر در میان بیش از 140 نمونه توصیف شده توسط پزشکان اتاق اورژانس هستند که توجه را به “سطوح بحران” بیمار، که در اورژانس بیمارستان با سلامت روان یا سایر نیازهای مراقبت پزشکی معطل می‌شوند، جلب می‌کنند و منتظر پذیرش در بیمارستان یا سایر مکان‌ها هستند.

کالج آمریکایی پزشکان اورژانس، انجمن پرستاران اورژانس و اتحادیه ملی بیماری های رو، روز چهارشنبه گفتند که اصلاحات قانونی و نظارتی برای کاهش شبانه روزی لازم است، که زم، رخ می دهد که بیماران در اتاق اورژانس گیر کرده و منتظر فضای تخت در بال های بیمارستان یا انتقال هستند. به بیمارستان های روانپزشکی یا خانه های سالمندان.

این بیماران ساعت‌ها، روزها، هفته‌ها یا ماه‌ها در اورژانس بیمارستان‌ها به‌دلیل کمبود تخت‌های روان‌پزشکی در جوامع مربوطه به سر می‌برند. در موارد دیگر، بیمارستان ها متخصص یا پرستاری برای انتقال بیماران از اورژانس به بخش بیمارستان ندارند.

دکتر کریس کانگ، پزشک اورژانس در تاکوما، واشنگتن و رئیس کالج آمریکایی پزشکان اورژانس، گفت: «ما شاهد بیماران بیشتری با حدت بالاتر هستیم که مجبورند در بخش اورژانس زندگی کنند و جایی برای رفتن ندارند. که یک جلسه توجیهی با خبرنگاران در واشنگتن دی سی برگزار کرد: “ما نمی تو،م بیماران را به موقع پذیرش کنیم. این منجر به آسیب مستقیم بیمار و پیامدهای بد می شود.”

محدوده شبانه روزی اورژانس چیست؟

بر اساس یک نظرسنجی ACEP از پزشکان اتاق اورژانس، 97٪ گفتند که زمان شبانه روزی بیش از یک روز است. بیش از 1 از هر 4 پزشک گفته اند که بیماران بیش از دو هفته منتظر می مانند تا در بیمارستان خود بستری شوند یا به مکان دیگری منتقل شوند.

یک 2022 مطالعهکه در JAMA Network Open منتشر شد، نشان داد که بیماران تخته‌شده به‌طور متوسط ​​نزدیک به 7 ساعت منتظر می‌مانند که حداقل 85 درصد از تخت‌های بیمارستان دارای بیماران هستند. این مطالعه شرایط بیمارستان را در طول همه‌گیری کووید-19 مورد بررسی قرار داد و نشان داد که خطاهای پزشکی زم، که منابع بیمارست، تحت فشار قرار می‌گیرند بیشتر رخ می‌دهد.

اما مقامات ACEP گفتند با وجود پایان اورژانس بهداشت عمومی COVID-19، سوار شدن بیماران همچنان ادامه دارد. این مشکل تا حدی به دلیل پرسنل پرسنل مراقبت های بهداشتی است، زیرا بیمارستان ها در تلاش برای پوشش دادن ،ت به تخت های در دسترس کارکنان هستند. یک گزارش از شورای ملی پرستاری ،تی نشان داد که حدود 100000 پرستار ثبت نام شده از سال 2020 این حرفه را ، کرده اند و بیش از 600000 نفر قصد ، تا سال 2027 را به دلیل استرس، فرسودگی شغلی و بازنشستگی دارند.

یک نتیجه: اورژانس بیمارستان با شرایط شلوغی مواجه است. لورا ووستر، معاون ارشد امور وکالت و تمرین ACEP، گفت: در حالی که پرستاران و پزشکان اتاق اورژانس معمولاً می‌توانند بلافاصله پس از رسیدن بیماران را ببینند، اما نسخه پشتیبان زم، ارائه می‌شود که بیماران منتظر انتقال به بخش دیگری از بیمارستان یا جای دیگر هستند.

یک 2020 مطالعه در ژورنال کالج آمریکایی پزشکان اورژانس دریافته‌اند که هر چه بیمار طول،‌تر در اتاق اورژانس تخته می‌شود، خطر بیشتری برای استفاده از ونتیلاتور، در بخش مراقبت‌های ویژه یا مرگ او افزایش می‌یابد. کمیسیون مش،، یک نهاد اعتباربخش برای بیمارستان ها، گفت که سوار شدن به هواپیما ایمنی بیماران را به خطر می اندازد و نباید بیش از چهار ساعت باشد.

کمبود خدمات بهداشت رو، در حال افزایش است

مقامات ACEP گفتند که این شبانه روزی به طور نامتن،ی بر بیمار، که نیازهای مراقبت سلامت روان دارند تأثیر می گذارد. این بیمار، که به مراقبت های رفتاری نیاز دارند سه برابر بیشتر از بیمار، که به مراقبت های پزشکی نیاز دارند صبر می کنند. و اگر بیماران اورژانس روانپزشکی در یک محیط من، مراقبت شوند، ا،ر آنها می توانند ظرف یک روز مرخص شوند.

کانگ گفت که نوجوانان و بزرگسالان جو، که به دنبال مراقبت های بهداشت رو، هستند، زم، که نمی توانند با یک مشاور یا سایر محیط های غیر اورژانسی قرار ملاقات بگیرند، به طور فزاینده ای به اورژانس مراجعه می کنند.

کانگ گفت: “افکار خودکشی و خودکشی نوجوانان و بزرگسالان جوان در چند سال گذشته تقریباً دو برابر شده است.” وقتی به مشاوران سرپایی، درمانگر و درمان دسترسی ندارند، به بخش اورژانس مراجعه می‌کنند.»

در حالی که پزشکان اتاق اورژانس می توانند مراقبت های اولیه را ارائه دهند، این بیماران اغلب به مراقبت های تخصصی از یک بیمارستان روانپزشکی یا مشاور نیاز دارند. و هنگامی که این بیماران نیازهای اجتماعی یا گرفتاری های قانونی دارند، می توان آنها را برای هفته ها در اورژانس بیمارستان سوار کرد.

یک دو حزبی صورت حساب معرفی شده توسط نمایندگان ایالات متحده رائول رویز و برایان فیتزپاتریک و سناتورهای ایالات متحده شلی مور کاپیتو و مگی حسن، طیف وسیعی از اصلاحات را پیشنهاد می کند. این قانون که «بهبود دسترسی به سلامت روان از قانون بخش اورژانس» نامیده می‌شود، کمک‌های بلاعوض به بخش‌های اورژانس، هماهنگی بهتر مراقبت‌ها و افزایش تعداد تخت‌های بیمارستان‌های روان‌پزشکی ارائه می‌کند.

Ken Alltucker در توییتر به آدرس kalltucker@ است، یا می تو،د به آدرس [email protected] ایمیل بزنید.


منبع: https://www.usatoday.com/story/news/health/2023/06/21/american-،spital-emergency-room-doctors-issue-warning/70341882007/