پیشرفت تحقیقات نابرابری های سلامت روان با تمرکز بر افراد Bi+ از طریق یک لنز متقاطع


تاریخ و زمان

2 آگوست 2023
12:30 تا 2:00 بعد از ظهر به وقت شرقی

بررسی اجمالی

شیوع نابرابری‌های سلامت روان در بین افراد دوجنس‌گرا و سایر افراد جذاب چند،تی (مثلاً پان‌جنس‌گرا، دگرباشان؛ مجموعاً «بی+») در مقایسه با افراد تک‌جنس‌گرا (مثلاً دگرجنس‌گرا، ،بین، همجنس‌گرا) بیشتر است. در ایالات متحده، شیوع اختلالات خلقی/اضطرابی در بین ،ن دو+ در مقایسه با ،ن دگرجنسگرا و ،بین بیشتر است. در حالی که مردان دو پ، در مقایسه با مردان دگرجنس‌گرا در معرض خطر بیشتری برای اختلالات خلقی/اضطرابی قرار دارند، این الگو برای مردان دو و همجنس‌گرا متفاوت است. افراد Bi+ نیز در مقایسه با افراد دگرجنس‌گرا و همجنس‌گرا/همجنس‌گرا، خودکشی بیشتری را گزارش می‌کنند. با وجود این خطر برای پیامدهای منفی سلامت روان، مداخلات بهداشت رو، کمی وجود دارد که به طور خاص برای جمعیت bi+ طراحی شده است.

در این وبینار، محققان با ارائه یافته‌هایی در مورد شناسایی اه، و مک،سم‌های عمل قابل تغییر در سطوح فردی، خانواده و سیستم‌ها برای بهبود خدمات سلامت روان و اطلاع‌رس، در مورد توسعه و آزمایش نظریه‌محور، اطلاعاتی را در مورد این حوزه تحقیقاتی نوظهور به اشتراک خواهند گذاشت. مداخلاتی که به نابرابری‌های سلامت روان در جمعیت‌های دو+ می‌پردازد.

درباره مجموعه وبینارهای دفتر تحقیقات نابرابری ها و تنوع نیروی کار

این مجموعه وبینارهای دفتر تحقیقات نابرابری ها و تنوع نیروی کار برای محققینی طراحی شده است که در مورد نابرابری های سلامت روان، سلامت روان ،ن، سلامت روان اقلیت ها و سلامت روان روستایی تحقیق می کنند یا علاقه مند به انجام تحقیقات هستند.

حمایت شده توسط

دفتر تحقیقات نابرابری ها و تنوع نیروی کار (ODWD)

ثبت

این رویداد رایگان است، اما شما باید برای حضور ثبت نام کنید .

مخاطب

برای سوالات در مورد تدارکات جلسه و ثبت نام، لطفا ایمیل: [email protected].

برای سؤالات برنامه‌ای یا به‌روزرس،‌های ضبط‌شده وبینار، لطفاً به ایمیل: nim،[email protected] ایمیل بزنید.

اطلاعات تکمیلی


منبع: https://www.nimh.nih.gov/news/events/announcements/office-for-disparities-research-and-workforce-diversity-webinar-series-advancing-mental-health-disparities-research-focused-on-bi-people-through-an?utm_source=rss_readers&utm_medium=rss&utm_campaign=rss_summary