چرا برخی از مردم تصمیم می گیرند به ایالت هایی نقل مکان کنند که از مراقبت های بهداشتی تأیید کننده جنسیت محافظت می کنند؟




اخبار سلامت KFF

هال دمپسی می خواست از میسوری فرار کند. آرلو دنیس در حال فرار از فلوریدا است. خانواده تیلیسون “نمی توانند در تگزاس بمانند.”

آنها بخشی از مهاجرت جدید آمریکایی ها هستند که زندگی خود را در پاسخ به یک مجموعه قو،ن در سراسر کشور مراقبت های بهداشتی برای ترا،تی ها را محدود می کند.

میسوری، فلوریدا و تگزاس حداقل در این میان هستند 20 ایالت که محدود شده اند مؤلفه های مراقبت های بهداشتی تأیید کننده ،ت برای جوانان ترنس این سه ایالت نیز جزو این کشورها هستند ایالت هایی که از Medicaid جلوگیری می کنند – بیمه سلامت عمومی برای افراد با درآمد پایین – از پرداخت هزینه جنبه های کلیدی چنین مراقبتی برای بیماران در تمام سنین.

بیش از یک چهارم از بزرگسالان ترنس مورد بررسی قرار گرفتند KFF و واشنگتن پست اوا، سال گذشته گفتند که برای یافتن پذیرش بیشتر به محله، شهر یا ایالت دیگری نقل مکان کرده اند. اکنون، محدودیت های جدید در مراقبت های بهداشتی و امکان بیشتر در آینده، انگیزه های بیشتری را فراهم می کند.

بسیاری به مکان هایی می روند که قو،نی را برای حمایت از ترنس ها تصویب می کنند و این ایالت ها را به پناهگاه های جذابی تبدیل می کند. برای مثال، کالیفرنیا در پاییز گذشته قانونی را تصویب کرد از ،، که مراقبت های تایید کننده ،ت را دریافت می کنند یا ارائه می دهند محافظت کنید از پیگرد قانونی اسکات ناس، پزشک خانواده و متخصص مراقبت از ترا،تی مستقر در این ایالت، گفت و اکنون، ارائه دهندگان کالیفرنیا تماس های بیشتری از افرادی دریافت می کنند که به دنبال نقل مکان به آنجا هستند تا از اختلال در مراقبت آنها جلوگیری شود.

ناس گفت، اما هجوم بیماران یک چالش است، “زیرا سیستمی که وجود دارد، نمی تواند همه پناهندگ، را که به طور بالقوه آنجا هستند، اداره کند.”

در فلوریدا، هدف قانونی افراد ترنس و مراقبت های بهداشتی آنها، آرلو دنیس، 35 ساله را متقاعد کرده است که زمان آن فرا رسیده است که خانواده پنج نفره آنها را از منطقه اورلاندو، جایی که بیش از یک دهه در آن زندگی می کنند، ریشه کن کنند. آنها قصد دارند به مریلند نقل مکان کنند.

دنیس، که از ضمایر آنها/آنها استفاده می کند، پس از اینکه برنامه مدیکید فلوریدا پوشش مراقبت های مربوط به انتقال را در اوا، آگوست متوقف کرد، با این ادعا که این درمان ها تجربی هستند و شواهدی مبنی بر موثر بودن ندارند، دیگر به درمان جایگزینی هورمونی دسترسی ندارد. دنیس گفت که داروهایشان در ژانویه تمام شده است.

دنیس گفت: «این قطعاً منجر به مشکلات رو، من و مشکلات جسمی من شده است.

هال دمپسی که از ضمایر they/them استفاده می کند، حدود 3000 دلار در GoFundMe جمع آوری کرد تا

نقل مکان به مریلند به منابعی نیاز دارد که دنیس گفت که خانواده آنها ندارند. یک را راه اندازی ،د کمپین GoFundMe دنیس گفت که در ماه آوریل و بیش از 5600 دلار جمع آوری کرده اند که بیشتر آن از افراد غریبه است. اکنون این خانواده که شامل سه بزرگسال و دو کودک است، قصد دارند در ماه جولای فلوریدا را ، کنند. دنیس گفت که تصمیم آسان نبود، اما آنها احساس می ،د که چاره ای ندارند.

دنیس گفت: «اگر همسایه‌ام با نحوه زندگی من موافق نباشد، حالم خوب است. “اما این به م،ای واقعی کلمه وجود من را غیرقانونی می کرد و دسترسی من به مراقبت های بهداشتی را غیرممکن می کرد.”

میچ و تیف، تیلیسون پس از اینکه جمهوری‌خواهان این ایالت سیاست‌های ضد ترنس برای جوانان را در دستور کار قانون‌گذاری خود قرار دادند، تصمیم گرفتند که باید تگزاس را ، کنند. فرزند 12 ساله آنها حدود دو سال پیش به ،وان ترنس ظاهر شد. آنها درخواست ،د که فقط نام می، او، ربکا، منتشر شود، زیرا به دلیل تهدید به خشونت علیه افراد ترنس از امنیت او می ترسند.

امسال مجلس قانونگذاری تگزاس قانونی تصویب کرد محدود ، مراقبت های بهداشتی تأیید کننده ،ت برای جوانان زیر 18 سال. این به طور خاص مراقبت های فیزیکی را ممنوع می کند، اما طرفداران محلی LGBTQ+ می گویند که سرکوب های اخیر نیز تأثیری وحشتناک بر در دسترس بودن درمان سلامت روان برای افراد ترنس داشته است.

ربکا، یک نوجوان 12 ساله در تگزاس، حدود دو سال پیش به ،وان ترا،تی ظاهر شد.

در حالی که خانواده تیلیسون از مشخص ، چه درم،، در صورت وجود، برای دخترشان خودداری ،د، آنها گفتند که به ،وان والدین او این حق را برای خود محفوظ می دارند که مراقبت های مورد نیاز دخترشان را ارائه کنند – و تگزاس این حق را سلب کرده است. این، به‌علاوه افزایش تهدیدهای خشونت‌آمیز در جامعه‌شان، به‌ویژه پس از آن تیراندازی دسته جمعی 6 می توسط یک نئونازی مدعی در Allen Premium Outlets، در حدود 20 مایلی خانه آنها در حومه دا،، باعث شد که خانواده تصمیم بگیرند به ایالت واشنگتن نقل مکان کنند.

تیف، تیلیسون گفت: “من او را ایمن نگه داشته ام.” وی افزود که او اغلب به لحظه ای فکر می کند که دخترش در طی یک رانندگی طول، و دیروقت از یک تورنمنت فوتبال یک روزه به سمت خانه آمد. این وظیفه من است که به حفظ امنیت او ادامه دهم. عشق من پایان ناپذیر و بی قید و شرط است.»

به ،ه خود، ربکا در مورد حرکت برنامه ریزی شده برای ژوئیه عمل گرا است: او گفت: “غم انگیز است، اما این کاری است که ما باید انجام دهیم.”

تماس نزدیک در مورد از دست دادن مراقبت های پزشکی کلیدی در میسوری نیز برخی از ترنس ها را وادار کرد تا در مورد زندگی در آنجا تجدید نظر کنند. در آوریل، اندرو بیلی، دادستان کل میسوری حکم اضطراری صادر کرد به دنبال محدود ، دسترسی به جراحی مرتبط با انتقال و هورمون‌های متقابل ، برای همه سنین و محدود ، داروهای مسدودکننده بلوغ که بلوغ را متوقف می‌کنند اما ویژگی‌های ،تی را تغییر نمی‌دهند. روز بعد، دمپسی، 24 ساله، که از ضمایر they/them استفاده می کند، a را راه اندازی کرد جمع آوری کمک مالی GoFundMe برای خود و دو شریکشان اسپرینگفیلد، میسوری را ، کنند.

دمپسی در درخواست جمع آوری کمک مالی نوشت: «ما سه فرد ترنس هستیم که همگی به درمان جایگزینی هورمون و مراقبت های تأیید ،ت وابسته هستیم که به زودی محدود می شود. ممکن است.”

دمپسی گفت که آنها همچنین نسخه ای برای یک منبع هورمون درم، سه ماهه از پزشک خود در اسپرینگفیلد دریافت ،د تا آنها را تا زمان نقل مکان ادامه دهند.

بیلی پس از مجلس قانونگذاری ایالتی در ماه مه، حکومت خود را پس گرفت دسترسی جدید را محدود کرد به چنین درمان هایی برای ،دسالان، اما نه بزرگسال، مانند دمپسی و شرکای آنها. با این حال، دمپسی گفت که آینده آنها در میسوری امیدوارکننده به نظر نمی رسد.

ایلینوی همسایه مکان آشکاری برای حرکت بود. قوه مقننه آنجا در ژانویه قانونی را تصویب کرد که نیاز به برنامه های بیمه ای تحت نظارت ،تی برای پوشش مراقبت های بهداشتی تایید کننده ،ت بدون هزینه اضافی دارد. دقیقا کجا سوال بزرگتری بود. شیکاگو و حومه آن خیلی گران به نظر می رسید. شرکا خواهان یک جامعه مترقی بودند که از نظر اندازه و هزینه زندگی مشابه شهری بود که می رفتند. آنها به دنبال اسپرینگفیلد در ایلینوی بودند.

گوئن شوارتز در حال کار بر روی ،وج از زادگاهش، اسپرینگفیلد، میسوری است.  او می‌گوید که به دلیل قو،ن ضد ترانس که دسترسی او به هورمون درم، و سایر درمان‌ها را تهدید می‌کند، دیگر در آنجا احساس امنیت نمی‌کند.

دمپسی با کنایه گفت: «اما نه اسپرینگفیلد، ایلینوی.

گون،ین شوارتز، 23 ساله، همچنین امیدوار بود در اسپرینگفیلد، میسوری، زادگاهش، جایی که به تازگی از دانشگاه ایالتی میسوری در رشته مطالعات فیلم و رسانه فارغ التحصیل شده بود، بماند. او برنامه ریزی کرده بود که تحصیلات خود را در یک برنامه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ادامه دهد و ظرف یک سال آینده تحت عمل جراحی مربوط به انتقال قرار گیرد که ممکن است چند ماه بهبودی طول بکشد.

اما برنامه‌های او با ایجاد ترس و سردرگمی در قانون بیلی تغییر کرد.

شوارتز گفت: «نمی‌خواهم در حالتی که انس،ت من را نمی‌بیند، گیر کنم و موقتاً ناتوان شوم.

او و گروهی از دوستانش قصد دارند به سمت غرب به نوادا حرکت کنند، جایی که قانونگذاران ایالتی اقدامی را تصویب کرده اند برای پوشش به Medicaid نیاز دارد درمان تایید کننده ،ت برای بیماران ترنس

شوارتز گفت امیدوار است که با حرکت از میسوری به کارسون سیتی، پایتخت نوادا، به او اجازه دهد بدون ترس به زندگی خود ادامه دهد و در نهایت جراحی مورد نظر خود را انجام دهد.

دمپسی و شرکایشان در مولین، ایلینوی، به ،وان مک، برای نقل مکان مستقر شدند. هر سه مجبور شدند شغل خود را برای نقل مکان ، کنند، اما آنها 3000 دلار در GoFundMe جمع آوری ،د، که بیش از اندازه کافی برای سپرده گذاری در یک آپارتمان است.

در 31 مه، شرکا وسایلی را که نفروخته بودند بسته‌بندی ،د و 400 مایل را تا خانه جدیدشان طی ،د.

از آن زمان، دمپسی قبلاً می‌توانست به یک ارائه‌دهنده پزشکی در کلینیکی در مولین مراجعه کند که به جامعه LGBTQ+ پاسخ می‌دهد – و نسخه جدیدی برای هورمون درم، دریافت کرده است.

اخبار سلامت KFF، که قبلاً با نام Kaiser Health News (KHN) شناخته می شد، یک اتاق خبر ملی است که رو،مه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های اصلی عملیاتی در KFF – منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی، و رو،مه نگاری.


منبع: https://edition.cnn.com/2023/06/23/health/families-moving-for-transgender-health-care/index.html