چگونه شما و توله سگ جدیدتان می توانید به علم سگ کمک کنید


آیا می تو،د به نسل توله سگ کمک کنید تا به 10000 توله برسد؟

یک توله سگ شاد مینیاتوری اشناوزر روی چمن ها به سمت دوربین می دود
ع،: Lunja/Shutterstock

پست مهمان توسط جیمز آ،لی

توله سگ نسل یک مطالعه طولی است که توسط اعتماد سگ هادر سال 2016 شروع شد. در سال 2023 این مطالعه 7500مین توله سگ خود را در این پروژه استخدام کرد. با این حال، اگرچه این مطالعه موفقیت‌آمیز بوده است، ما هنوز نیاز داریم که توله‌های بیشتری و صاحبان آن‌ها شرکت کنند تا بتو،م به هدف 10000 توله‌گی خود برسیم. آیا می تو، کمک کنی؟

داده‌های جمع‌آوری‌شده از این کار برای درک پیشرفت مشکلات سلامتی و رفتاری در سگ‌ها در طول زندگی‌شان اساسی خواهد بود. این توسط همه صاحبان داوطلبانه توله سگ ما که به طور منظم نظرسنجی آنلاین در مورد تمام جنبه های سلامت، رفاه و مدیریت سگ خود را تکمیل می کنند، به دست می آید.

همچنین کمک‌های دیگری نیز وجود دارد که صاحبان اختصاصی می‌توانند تصمیم بگیرند که به مطالعه ارائه کنند، از جمله ارائه سواب‌های مو، مدفوع، ادرار و باکال سگ‌هایشان. این همچنین یک پایگاه داده منحصر به فرد از نمونه های سگ ایجاد می کند که به درک سلامت و رفاه سگ کمک می کند.

اگر مایلید بیشتر بد،د، لطفا مقاله تحقیق روش شناسی ما را در اینجا ببینید: ‘Generation Pup’ – پروتکل برای مطالعه طولی رفتار و سلامت سگ. همچنین می‌تو،د از آ،ین نتایج ما در اینجا به‌روز باشید: نتایج | توله سگ نسل

چگونه می توانم در مطالعه Generation Pup شرکت کنم؟ سه معیار وجود دارد که برای واجد شرایط بودن باید رعایت کنید که عبارتند از:

  1. در حال حاضر باید در ،ستان، و،، اسکاتلند و ایرلند شمالی یا جمهوری ایرلند زندگی کنید.
  2. شما باید 16 سال یا بیشتر سن داشته باشید.
  3. شما باید صاحب یک توله سگ (هر نژاد، دورگه یا مخلوط) زیر 16 هفته (یا 21 هفته اگر قرنطینه شده باشد) داشته باشید.

اگر تمام معیارهای فوق را دارید، می تو،د با مراجعه به سایت توله سگ نسلی ثبت نام کنید وب سایت Generation Pup.

اگر واجد شرایط نیستید، لطفاً محتوای رسانه های اجتماعی ما را به اشتراک بگذارید (به زیر مراجعه کنید) و ما را در رسیدن به هدف خود یاری کنید!

آیا وب سایت یا شبکه های اجتماعی دارید؟ صفحات شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

آیا سوالی دارید یا اطلاعات بیشتری می خواهید؟ لطفا در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد مطالعه با ما تماس بگیرید. می تو،د به ما ایمیل بزنید [email protected] یا با شماره 07434 843460 تماس بگیرید.

ما همچنین یک بخش سوالات متداول در وب سایت خود داریم: سوالات متداول برای صاحبان | توله سگ نسل

جیمز آ،لی یک افسر تحقیقاتی در Dogs Trust است.


منبع: https://www.companionanimalpsyc،logy.com/2023/07/،w-you-and-your-new-puppy-can-help.html